Creatief evenementenbureau

in Amsterdam nodig?

Creatief evenementen bureau in Amsterdam nodig?

Sinds 2006

Als evenementenbureau organiseren wij sinds 2006 evenementen in Amsterdam. We organiseren met veel passie evenementen voor bedrijven en organisaties in de profit en non profit sector. 

Duizenden euro’s voordeliger

Als evenementenbureau bieden wij onze klanten meerwaarde. We zijn een creatief evenementenbureau. We zijn altijd op zoek voor u om net even iets extra’s te kunnen doen waardoor uw evenement onvergetelijk zal zijn. Onze werkwijze is op zijn minst bijzonder te noemen. Zo verdienen wij als evenementenbureau geen commissie. En dat kan u, als klant, als snel duizenden euro’s voordeel opleveren!

Klanten beoordelen

Onze klanten beoordelen ons met de hoogste online ranking: 5 sterren!

Lees hier alle reviews.

Over ons

Voor de meest uiteenlopende evenementen kunt u bij ons terecht. We zijn er om uw evenement tot een geweldig succes te maken.

Wilt u graag een klein en intiem evenement laten organiseren? Of moet er een groots meerdaags evenement komen? Het maakt ons niet uit, we hebben er net zo veel plezier in. Heeft u hulp nodig bij het organiseren? Zoekt u een specifieke dienst voor uw evenement? Voor elk organisatorisch probleem kunt u ons inschakelen. Wat u ook zoekt of wenst, wij lossen het voor u op.

Bijzondere werkwijze

Door onze bijzondere werkwijze bieden wij u meerwaarde. Dit doen wij zowel op financieel vlak als ook voor de invulling van uw evenement. Wij zijn er voor de totale organisatie van uw evenement. Wij zijn professionele evenement managers.

Wij nemen de totale planning en het management van uw evenement op ons. Wij zorgen op de achtergrond dat alles vlotjes verloopt, zodat u, samen met uw gasten, alleen maar hoeft te genieten. 

 

Evenementen die wij

in Amsterdam organiseren

Bedrijfsfeest in Amsterdam

Van een waanzinnig themafeest tot een chique diner met entertainment. Van een spetterende DJ/VJ-show tot VR experiences. De organisatie van uw bedrijfsfeest in Amsterdam moet goed en professioneel worden georganiseerd. Als evenementenbureau in Amsterdam maken wij van uw bedrijfsfeest een onvergetelijk event!

Vertel ons uw idee
Heeft u al een globaal idee voor uw volgende bedrijfsfeest? Leg het ons voor en laat ons er samen iets fantastisch van maken.

Creatieve ideeën te over. Benieuwd hoe wij als evenementenbureau uw bedrijfsfeest in Amsterdam kunnen organiseren?

Congres in Amsterdam

Een succesvol congres in Amsterdam organiseren met maximale impact voor u en uw gasten. 

Sinds 2006 organiseren wij congressen in Amsterdam. Door de jaren heen zijn we echte specialisten geworden in het organiseren van bijzondere congressen in de regio Amsterdam.

U wilt een doel behalen en u wilt een boodschap of kennis overbrengen. Samen met u zien we graag enthousiaste gasten die een leuke en leerzame dag hebben gehad.

Hoe klein of hoe groot het gezelschap ook is, wij zorgen ervoor dat uw congres in Amsterdam onvergetelijk wordt.

Conferentie in Amsterdam

Een succesvolle conferentie in Amsterdam organiseren met maximale impact voor u en uw gasten. We denken graag met u mee. 

Sinds 2006 zijn wij actief met het organiseren van conferenties. Door de jaren heen zijn we specialisten geworden in het organiseren van bijzondere conferenties.

Een conferentie moet passen bij uw doelgroep, doelstelling en budget. We zorgen voor een ultieme ervaring. Wij bieden u top service en gastvrijheid.

Creatieve ideeën te over. Benieuwd naar wat wij voor u kunnen betekenen?

Seminar in Amsterdam

Een succesvol seminar organiseren met maximale impact voor u en uw gasten. We denken graag met u mee.

Sinds 2006 zijn wij actief met het organiseren van seminars. Door de jaren heen zijn we specialisten geworden in het organiseren van bijzondere seminars. Een seminar moet passen bij uw doelgroep, doelstelling en budget. We zorgen voor een ultieme ervaring. Wij bieden u top service en gastvrijheid.

U wilt een doel behalen en u wilt een boodschap of kennis overbrengen. Samen met u zien we graag enthousiaste gasten die een leuke en leerzame dag hebben gehad. Hoe klein of hoe groot het gezelschap ook is, wij zorgen ervoor dat uw seminar onvergetelijk wordt.

Creatieve ideeën te over. Benieuwd naar wat wij voor u kunnen betekenen?

Symposium in Amsterdam

Een succesvol symposium organiseren met maximale impact voor u en uw gasten. We denken graag met u mee. 

Sinds 2006 zijn wij actief met het organiseren van symposia. Door de jaren heen zijn we specialisten geworden in het organiseren van bijzondere symposia.

Een symposium moet passen bij uw doelgroep, doelstelling en budget. We zorgen voor een ultieme ervaring. Wij bieden u top service en gastvrijheid. 

U wilt een doel behalen en u wilt een boodschap of kennis overbrengen. Samen met u zien we graag enthousiaste gasten die een leuke en leerzame dag hebben gehad.

Hoe klein of hoe groot het gezelschap ook is, wij zorgen ervoor dat uw symposium onvergetelijk wordt.

Product presentatie

Een kick-off, nieuw assortiment of product: dit is het moment waarop u uw klanten wilt laten kennismaken met uw product of dienst. U wilt impact maken op uw klanten en potentieel nieuwe afnemers.

U heeft maanden gewerkt, marketing, sales. Nu is het moment daar om ‘naar buiten’ te gaan. Hier komt de wow factor van de productpresentatie om de hoek. Daar zijn wij voor. Het begint met de juiste locatie die past bij wat u als organisatie wilt uitstralen, die matched bij het product.

Of het nu gaat om de presentatie van een auto, dienst of bijvoorbeeld modelijn. Wij maken het samen met u tot een onvergetelijk moment dat een duidelijke behoefte creëert bij uw klanten.

Creatieve ideeën te over. Benieuwd naar wat wij voor u kunnen betekenen?

Evenementenbureaus, reclamebureaus en marketingbureaus in Amsterdam

Unieke bemiddelingsservice voor evenementen

Als evenementenbureau bieden wij in Amsterdam onze unieke bemiddelingsservice aan; De Evenementenmakelaar. Met deze service helpen wij iedereen die iets wil organiseren in Amsterdam. Je loopt altijd wel eens tegen een ‘organisatorisch’ probleem aan. Hoe fijn is het dan dat je een professioneel evenementenbureau aan je zijde hebt staan die je kan helpen?

Voor bedrijven en………evenementenbureaus in Amsterdam!

Geregeld worden wij ingeschakeld door bedrijven om ze te helpen bij de invulling van een opdracht. Of het nu gaat om een muziekproductie of een reclamecampagne. Wij helpen graag om net dat ‘ene’ voor elkaar te krijgen. Op regelmatige basis worden wij ook door collega-evenementenbureau’s ingeschakeld, hoe leuk is dat! Wij zien geen concurrenten: we zien collega’s die, samen met onze input en hulp hun klant het allerbeste willen geven. 

Voor particulieren

Als evenementenmakelaar zijn wij er natuurlijk ook voor particulieren in Amsterdam. Geregeld wordt onze kennis en creativiteit ‘ingevlogen’ voor de invulling van een huwelijk. Nee, we organiseren dan niet de bruiloft (alhoewel we dat natuurlijk ook graag doen). Geregeld krijgen we de vraag om een uniek iets te leveren, waarmee het bruiloftsfeest “Next Level” gaat. Wat dacht je van een DeLorean, de auto bekend uit de films van Back to the Future? Yes, we hebben hem!

Daag ons maar uit met je ‘onmogelijke’ aanvraag. 

Spreker, dagvoorzitter vinden?

Goede sprekers en dagvoorzitters zijn onmisbaar tijdens uw congres, conferentie, symposium of seminar. Belangrijke factor is de doelstelling van uw bijeenkomst, maar ook uw budget speelt een rol.

De tijd van lange voordrachten is voorbij, gasten willen actief betrokken worden en meedoen.

Een goede spreker en dagvoorzitter is betrokken bij het programma. Een goede spreker en dagvoorzitter is toegankelijk.

Er is natuurlijk zoveel aanbod. Bieden wij u nog meer om van te kiezen? Nee. Wat wij wel doen is goed luisteren naar uw wensen. 

Uiteraard hebben wij al met vele sprekers en dagvoorzitters samengewerkt tijdens onze evenementen. Het moet raar lopen willen wij niet de juiste spreker en dagvoorzitter voor uw evenement vinden.

Wij zorgen voor de beste invulling voor de beste prijs!

Entertainment voor uw evenement nodig?

Wat is een evenement zonder (het juiste) entertainment. Goed entertainment is onmisbaar voor een evenement, bijvoorbeeld voor uw bedrijfsfeest. Heeft u gehoord van dat bedrijfsfeest zonder muziek? Wij ook niet. Laat u meevoeren door een fantastische coverband of een DJ/VJ show met een spectaculaire lichtshow.

Natuurlijk mag ook het side entertainment niet vergeten worden. Bij de ontvangst, tijdens het eten en gedurende een evenement. Van magic tot spectaculaire acts. U wilt uw gasten vermaken, plezier geven. U wilt de WOW-factor!

Wij regelen de professionele invulling hiervan.

Hoe kunt u het juiste entertainment voor uw evenement vinden dat past bij uw wensen?

Creatieve ideeën te over. Benieuwd naar wat wij voor u kunnen betekenen?

Wij zorgen voor de beste invulling voor de beste prijs!

Decoratie voor uw evenement regelen

Wat is een evenement zonder de juiste decoratie en inrichting? Goede decoratie is onmisbaar voor een evenement, bijvoorbeeld voor uw bedrijfsfeest. Heeft u gehoord van dat themafeest zonder decoratie of die mooie loods zonder inrichting? Wij ook niet. U wilt uw gasten vermaken, plezier geven. U wilt de wow factor! Wij regelen de decoratieve invulling hiervan.

Er is ongelooflijk veel en een heel gevarieerd aanbod. Er is echter ook een groot verschil in kwaliteit.

Hoe kunt u de juiste decoratie en inrichting vinden dat past bij uw evenement? Wat is de juiste match? Op basis van uw wensen maken wij een selectie voor u, vragen offertes op en regelen het verder voor u.

Creatieve ideeën te over. Benieuwd naar wat wij voor u kunnen betekenen?

Wij zorgen voor de beste invulling voor de beste prijs!

Catering voor uw evenement regelen

Een geslaagd evenement valt of staat met de beleving van eten. Uw gasten moeten worden verwend. Iedereen moet kunnen kiezen uit gevarieerde en heerlijke gerechten.
Lekker eten is een belangrijk onderdeel voor de beleving van uw gasten. We regelen de catering voor uw evenement tot in detail. We houden daarbij vanzelfsprekend rekening met alle mogelijke wensen.

Wij werken samen met gerenommeerde cateraars en traiteurs die kwaliteit kunnen waarborgen. En een dure cateraar wil niet altijd kwaliteit betekenen en omgekeerd natuurlijk ook.

Op basis van uw wensen maken wij een selectie voor u, vragen offertes op en regelen het verder.

Benieuwd naar wat wij voor u kunnen betekenen?

Wij zorgen voor de beste invulling voor de beste prijs!

Personeelsuitje of bedrijfsuitje Amsterdam?

Het is klaar met het urenlang zoeken om bedrijfsuitjes in Amsterdam te vergelijken. Dat doen wij voor u. Op basis van uw wensen maken wij een selectie voor u, vragen offertes op en regelen het verder.

Er is zoveel en gevarieerd aanbod. Wat wij doen is goed luisteren naar uw wensen, wat wilt u wel en niet doen. Het aantal deelnemers, inspanning of ontspanning of een combinatie daarvan. We kijken voor u naar een bedrijfsuitje of personeelsfeest die past bij elke leeftijd, overnachtingsmogelijkheden, budget, etc.

Samen met u zien we graag enthousiaste gasten die een leuke dag hebben gehad. Hoe klein of hoe groot het gezelschap ook is, wij zorgen ervoor dat uw bedrijfsuitje in de regio van Amsterdam onvergetelijk wordt.

Benieuwd naar wat wij voor u kunnen betekenen?

Wij zorgen voor de beste invulling voor de beste prijs!

De perfecte evenementenlocatie

Een evenement in Amsterdam start met een passende evenementenlocatie. Of u nu een locatie zoekt voor een congres, een bedrijfsfeest of productpresentatie. Belangrijk is dat de evenementenlocatie past bij het doel van uw evenement. Sfeer die past bij de uitstraling van u als organisatie, de hoeveelheid gasten, toegankelijkheid en het thema van uw evenement.

Wat wij doen is goed luisteren naar uw wensen. Het is klaar met het uren spenderen om locaties te vergelijken. Op basis van uw wensen maken wij een selectie voor u, vragen offertes op en regelen het verder.

U wilt een evenement organiseren in een geschikte evenementenlocatie in Amsterdam. U kunt kiezen uit bijvoorbeeld een industriële evenementenlocatie, zoals SugarCity. Maar Amsterdam zit bomvol pareltjes van evenementenlocaties. Wat dacht u van De Hallen Studio’s, een unieke evenementenlocatie in Amsterdam West. Of misschien Taets Art and Event Park, gevestigd aan het Noordzeekanaal aan de rand van Amsterdam. Taets bevindt zich op het historische Hembrugterrein.

Wij zorgen voor de beste invulling voor de beste prijs!

Virtual en Augmented Reality

De laatste rage waar iedereen naar op zoek is! De techniek staat letterlijk voor niets. Uw gasten moeten worden overdonderd worden. Met behulp van de laatste technieken kunnen werkelijk alle dromen waarheid worden.

Digitale projecties op de tafels van uw gasten. Futuristische projecties in, op en rond de evenementenlocatie. We zorgen dat uw thema 100% in uw evenement is doorgevoerd. Maximale impact!

Wij werken samen met gerenommeerde aanbieders die de hoogste kwaliteit kunnen waarborgen. Op basis van uw wensen maken wij een selectie voor u, vragen offertes op en regelen het verder.

Benieuwd naar wat wij voor u kunnen betekenen?

Wij zorgen voor de beste invulling voor de beste prijs!

Fotohokje, greenscreen of photobooth

Het is klaar met het urenlang zoeken om naar de beste of meest voordelige aanbieder van een fotohokje, of photobooth voor je evenement. Dat doen wij voor u. Op basis van uw wensen maken wij een selectie voor u, vragen offertes op en regelen het verder.

Er is zoveel en gevarieerd aanbod; de aanbieders vechten elkaar haast ‘de tent uit’. Makkelijker wordt het er net op voor u om een keuze te maken.  Wat u wilt is een goede en betrouwbare partij.  

Een greenscreen fotoshoot geheel in eigen stijl?

Alles op maat ontworpen. Een professionele fotograaf ter plaatse. Logo’s achtergronden en uitlatingen kunnen allemaal geregeld worden, geheel naar uw wens.

En natuurlijk krijgt iedereen direct een print-out mee! Wij zorgen voor de beste invulling voor de beste prijs!

Het perfecte bruiloftsfeest

Je bent zojuist getrouwd. Samen met je kersverse echtgenoot de toekomst tegemoet gaan. Stap samen in een heuse Back to the Future Time Machine. Wat een onvergetelijk fotomoment voor jullie en je gasten!

Deze Back to the Future auto is de ultieme showauto. De gasten zullen het nooit vergeten. De aanvragen voor deze wagen stromen bij ons binnen. Niet zo vreemd, want het is de enige 100% rijdende en exacte replica in Europa!

Misschien is dit wel precies wat je nog zocht voor je huwelijksfeest? We hebben er een hele webpagina voor uitgetrokken. 

Lees alles over de Back to the Future DeLorean en reserveer deze auto vandaag nog!

Evenementenbureau in Amsterdam

nodig? 

Evenementen bureau in Amsterdam nodig? 

Vraag direct een offerte aan of stel uw vragen. Wij staan klaar om uw evenement geweldig te maken.

Evenementenbureau 24-7 Events
5.0
Based on 7 reviews
powered by Google
inge a.h. kruiver-severijnen
inge a.h. kruiver-severijnen
10:24 04 Jun 20
Niet alleen events bij 24/7 Events. Ik kwam erachter dat 24/7 Events je ook heel goed kan helpen met het maken van een... nieuwe website voor je bedrijf, consultancy, etc. Want wat doe je als ondernemer tijdens de crisis? In ieder geval niet stilzitten. Met uitgebreide begeleiding en hulp van 24/7 Events, is mijn gloednieuwe website de afgelopen dagen opgebouwd, SEO geoptimaliseerd en mobiel vriendelijk gemaakt. Top service en engelengeduld.lees meer
Michiel Zeeuw
Michiel Zeeuw
14:58 14 Nov 19
Topservice!We hebben Evenementenbureau 24-7 Events ingeschakeld om voor onze nieuwjaarsbijeenkomst een geschikte... evenementenlocatie te vinden. We waren op zoek naar een locatie voor onze bijeenkomst in de regio Utrecht. We hadden als non-profit organisatie een beperkt budget hiervoor uitgetrokken en wisten dat het moeilijk zou zijn om een geschikte evenementenlocatie te zoeken. Binnen no-time hadden ze een locatie voor ons gevonden en....precies binnen het budget! Wat een geweldige service. We kunnen Evenementenbureau 24-7 Events dan ook iedereen van harte aanbevelen.lees meer
Joyce Achterberg
Joyce Achterberg
09:28 14 Oct 19
Evenementenbureau 24-7 Events is bij ons op school langs geweest. Zij hebben de 3e jaars leerlingen van onze school... meer verteld over het organiseren van evenementen. Ze hebben verteld wat er komt kijken bij het organiseren van een congres of bedrijfsfeest. Daarna hebben de leerlingen een pitch mogen maken als huiswerk, waarna ze hun pitch voor de groep hebben mogen presenteren. We hebben het ontzettend leuk gevonden en hopen nog vaker van de diensten van Evenementenbureau 24-7 Events gebruik te mogen makenlees meer
Brainycloud Marketing
Brainycloud Marketing
08:44 21 Aug 19
Fijne samenwerking. Duidelijke communicatie en alles goed geregeld.
Steve Entwistle
Steve Entwistle
11:17 18 Aug 19
Het is steeds fantastisch om met jullie te mogen samenwerken , jullie zijn goed georganiseerd en duidelijke afspraken... zijn hier troef !!We kijken er al vast naar uit naar onze volgende samenwerking ." See you in the future "!!Steve Delorean Time Machine Belgiumlees meer
Steven van Maris
Steven van Maris
09:56 07 Mar 18
Event Samen (voormalig Mijn Organisator) heeft fantastisch werk verricht met het organiseren van ons bedrijfsfeest.... Werkend bij een grote multinationale organisatie, heeft Mijn Organisator voor +/- 700 personen een ontzettend gaaf feest er van gemaakt. Duidelijke communicatie, budgetplanning en op een goede manier keuzevrijheid (zonder door de bomen het bos niet meer te zien ) heeft er voor gezorgd dat wij een prachtige avond hebben gehad.lees meer
Volgende beoordelingen
Evenementenbureau 24-7 Events
5.0
Based on 7 reviews
powered by Google
inge a.h. kruiver-severijnen
inge a.h. kruiver-severijnen
10:24 04 Jun 20
Niet alleen events bij 24/7 Events. Ik kwam erachter dat 24/7 Events je ook heel goed kan helpen met het maken van een... nieuwe website voor je bedrijf, consultancy, etc. Want wat doe je als ondernemer tijdens de crisis? In ieder geval niet stilzitten. Met uitgebreide begeleiding en hulp van 24/7 Events, is mijn gloednieuwe website de afgelopen dagen opgebouwd, SEO geoptimaliseerd en mobiel vriendelijk gemaakt. Top service en engelengeduld.lees meer
Michiel Zeeuw
Michiel Zeeuw
14:58 14 Nov 19
Topservice!We hebben Evenementenbureau 24-7 Events ingeschakeld om voor onze nieuwjaarsbijeenkomst een geschikte... evenementenlocatie te vinden. We waren op zoek naar een locatie voor onze bijeenkomst in de regio Utrecht. We hadden als non-profit organisatie een beperkt budget hiervoor uitgetrokken en wisten dat het moeilijk zou zijn om een geschikte evenementenlocatie te zoeken. Binnen no-time hadden ze een locatie voor ons gevonden en....precies binnen het budget! Wat een geweldige service. We kunnen Evenementenbureau 24-7 Events dan ook iedereen van harte aanbevelen.lees meer
Joyce Achterberg
Joyce Achterberg
09:28 14 Oct 19
Evenementenbureau 24-7 Events is bij ons op school langs geweest. Zij hebben de 3e jaars leerlingen van onze school... meer verteld over het organiseren van evenementen. Ze hebben verteld wat er komt kijken bij het organiseren van een congres of bedrijfsfeest. Daarna hebben de leerlingen een pitch mogen maken als huiswerk, waarna ze hun pitch voor de groep hebben mogen presenteren. We hebben het ontzettend leuk gevonden en hopen nog vaker van de diensten van Evenementenbureau 24-7 Events gebruik te mogen makenlees meer
Brainycloud Marketing
Brainycloud Marketing
08:44 21 Aug 19
Fijne samenwerking. Duidelijke communicatie en alles goed geregeld.
Steve Entwistle
Steve Entwistle
11:17 18 Aug 19
Het is steeds fantastisch om met jullie te mogen samenwerken , jullie zijn goed georganiseerd en duidelijke afspraken... zijn hier troef !!We kijken er al vast naar uit naar onze volgende samenwerking ." See you in the future "!!Steve Delorean Time Machine Belgiumlees meer
Steven van Maris
Steven van Maris
09:56 07 Mar 18
Event Samen (voormalig Mijn Organisator) heeft fantastisch werk verricht met het organiseren van ons bedrijfsfeest.... Werkend bij een grote multinationale organisatie, heeft Mijn Organisator voor +/- 700 personen een ontzettend gaaf feest er van gemaakt. Duidelijke communicatie, budgetplanning en op een goede manier keuzevrijheid (zonder door de bomen het bos niet meer te zien ) heeft er voor gezorgd dat wij een prachtige avond hebben gehad.lees meer
Volgende beoordelingen

Evenementenbureau 24-7 Events

Openingstijden

maandag
dinsdag
woensdag
donderdag
vrijdag
zaterdag
zondag
09:00-21:00
09:00-21:00
09:00-21:00
09:00-21:00
09:00-21:00
09:00-21:00
Gesloten
Scroll Up