Werkwijze evenementenbureau

Werkwijze 

Als evenementenbureau kunt u met ons alle kanten op. Bent u van plan om een congres of bedrijfsfeest te organiseren, of moet er een bijscholing, meeting op productlancering komen.

Wij laten uw evenement een weerspiegeling zijn van waar u voor staat! Wij staan ervoor garant dat uw evenement onvergetelijk zal worden. 

Hoogste online review score

Klanten beoordelen ons met hoogste online review score: 5 sterren

Kwaliteit van evenementen

We organiseren al vele jaren met groot succes evenementen. De rode draad bij ons is dat wij de hoogste kwaliteitseisen nastreven. In eerste plaats voor u, de klant.

U verdient een evenement die voldoet aan de hoogste standaard. Het geld wat u betaalt voor een evenement moet zo goed mogelijk worden benut. U verdient het allerbeste, tegen de beste prijs. En dat is precies waarin wij uitblinken.

Veiligheid bij evenementen

Bij elke nieuwe locatie die wij bezoeken voeren we een zgn HSSE check uit. Wij kijken naar de toegankelijkheid van een locatie, voedsel hygiëne (HACCP), risico alcoholconsumptie, calamiteiten, veiligheid van de locatie, uitrusting noodmaatregelen, etc.

Aan de hand van dit rapport beoordelen wij of de locatie perfect op orde en veilig is. Maar wij noteren ook zaken die voor verbetering vatbaar zijn.

Meer uit uw eventbudget

Provisie, commissie of kickback fees? Daar doen wij niet aan mee. We laten dat geld liever als ‘korting’ terugvloeien ten behoeve van uw budget.

En dat kan in de meeste gevallen duizenden euro’s voordeel opleveren, wist u dat?

Full service

Full service evenementenbureau

Voor de meest uiteenlopende evenementen kunt u bij ons terecht. Van congressen tot bedrijfsfeesten. En van productpresentaties tot seminars. We helpen u om uw evenement tot een geweldig succes te maken.

Wilt u graag een klein en intiem evenement laten organiseren? Of moet er een groots meerdaags evenement komen? Het maakt ons niet uit, we hebben er net zo veel plezier in.

 

Evenementen op maat gemaakt

We maken ieder event custom made. We proberen altijd uw identiteit in het event te voegen. Dit vereist maatwerk en dat beheersen we als geen ander. We onderzoeken wat de achtergrond van uw organisatie is. Wat doet uw organisatie en wat is de geschiedenis.

Hoe werkt het?

U ontvangt van ons een gedetailleerde projectbeschrijving met uw wensen en doelstellingen. Hierin staan uitgewerkt:

  • onze werkzaamheden
  • hoe we uw evenement gaan vormgeven
  • wat u van het evenement kunt verwachten als het gaat om inhoud
  • onze vergoeding

Wanneer u hiermee akkoord gaat en uw handtekening heeft gezet gaan wij voor u aan de slag.

Uw budget

Uiteraard staat in het projectplan de vermelding van het door u vastgestelde budget voor de organisatie van uw event. Het monitoren van uw evenementenbudget is voor ons de normaalste zaak van de wereld.

Wij geven u precies aan wat wij als kosten bij u in rekening brengen. Geen verrassingen, maar glasheldere afspraken. Gewoon, omdat het kan en wij het belangrijk vinden dat u weet waar uw geld heen gaat.

Wij maken uw event!

In-house techniek & design

We hoeven voor uw evenement geen (dure) systemen of programma’s te kopen of tijdelijk in te huren. We kunnen (bijna) alles zelf maken zodat we voor u als onze klant geld besparen. Soms zelfs heel veel geld!

We maken:
* Website overlays (in uw eigen look-and-feel)
* Aanmelding en registratie modules (Incl. privacy waarborging)
* Signing en designen (Eigen designteam)
* Ticketing en event registratiesystemen (Betaalmodules iDeal, Paypal etc.), custom made!

We maken alles zelf voor uw evenement en maken het persoonlijk. Die persoonlijke benadering maakt ons uniek.

Event planning en eventmanagement

Strakke regie

We zijn professionele eventplanners en event managers. We houden de planning strak in de gaten en zorgen dat iedereen zich aan zijn/haar taak houdt.

Voor ons telt maar 1 ding: Een grandioos evenement afleveren. Als onze opdrachtgever geven wij u 1 taak: U moet genieten van uw evenement. Wij zorgen dat alles op de achtergrond vlekkeloos verloopt.

Crowdmanagement

“Crowd management is een onderdeel van de voorbereiding van een grootschalig vaak publieks evenement, dat zich erop richt mensenmassa’s en mensenstromen in veilige banen te leiden. Een onderdeel van crowd management is crowd control, dat van toepassing is op de praktische uitvoering van het evenement en zich richt op het sturen van een mensenmassa.”

Maar wist u dat ook bij kleinere evenementen crowd management en crowd control belangrijk zijn? Wij passen dit altijd toe. Denk aan de bewegwijzering, maar ook de ‘seating’ op bijvoorbeeld een congres.

Wij zorgen dat er altijd beweegruimte en goede doorstroommogelijkheden zijn. Bij onze evenementen in de non profit sector en het werken met gasten uit de kwetsbare doelgroepen is het helemaal belangrijk hier continu aandacht aan te geven.

100% onafhankelijk

Het maximale uit uw eventbudget!

We zullen nooit sturen op een bepaalde locatie of leverancier omdat wij daar financieel beter van worden.

* We geven u advies over de meest geschikte locatie en aanbieder(s)
* We werken in uw belang
* We bieden totale keuzevrijheid
* We werken zonder provisie, commissie of kickback fee
* Kortingen worden 100% aan u doorgegeven

We onderhandelen voor u en namens u.

PROVISIE? Daar doen wij niet aan mee!

Wij maken geen gebruik van provisie, commissie of kick-back fee regelingen. We hebben geen onderlinge prijsafspraken met leveranciers of evenementenlocaties. Is dat zo bijzonder? Ja! In de markt van de evenementen organisatie is het namelijk heel gebruikelijk om extra verdiensten te halen uit:

  • Provisie regelingen
  • Commissie afspraken
  • Kickback-fee af te spreken
  • Kortingsregelingen te bedingen en/of
  • Tariefopslagen door te berekenen

Deze extra bijverdiensten komen dan bovenop de verdiensten die het evenementenbureau bij u in rekening brengt. Zo betaalt u soms een veelvoud van wat u eigenlijk dacht. Goedkoop blijkt dan vaak duurkoop.

KORTING: die geven we aan u door!
Kortingen op tarieven die wij kunnen bedingen worden 100% aan u doorgegeven. Deze kortingen kunnen oplopen tot wel 40% van de originele kostprijs!

Geen tariefopslagen
Doordat wij geen opslagen berekenen in producten of diensten leveren wij u tegen kostprijs. Onze (financiële) onafhankelijkheid is in uw voordeel. Wij halen daarmee het maximale uit uw projectbudget.

Daarom 24-7 Events!

Full service

Full service evenementenbureau

Voor de meest uiteenlopende evenementen kunt u bij ons terecht. Van congressen tot bedrijfsfeesten. En van productpresentaties tot seminars. We helpen u om uw evenement tot een geweldig succes te maken.

Wilt u graag een klein en intiem evenement laten organiseren? Of moet er een groots meerdaags evenement komen? Het maakt ons niet uit, we hebben er net zo veel plezier in.

Evenementen op maat

We maken ieder event custom made. We proberen altijd uw identiteit in het event te voegen. Dit vereist maatwerk en dat beheersen we als geen ander. We onderzoeken wat de achtergrond van uw organisatie is. Wat doet uw organisatie en wat is de geschiedenis.

Hoe werkt het?

U ontvangt van ons een gedetailleerde projectbeschrijving met uw wensen en doelstellingen. Hierin staan uitgewerkt:

  • onze werkzaamheden
  • hoe we uw evenement gaan vormgeven
  • wat u van het evenement kunt verwachten als het gaat om inhoud
  • onze vergoeding

Wanneer u hiermee akkoord gaat en uw handtekening heeft gezet gaan wij voor u aan de slag.

Uw budget

Uiteraard staat in het projectplan de vermelding van het door u vastgestelde budget voor de organisatie van uw event. Het monitoren van uw evenementenbudget is voor ons de normaalste zaak van de wereld.

Wij geven u precies aan wat wij als kosten bij u in rekening brengen. Geen vervelende verrassingen achteraf. Gewoon, omdat het kan en wij het belangrijk vinden dat u weet waar uw geld heen gaat.

Onvergetelijke evenementen

In-house techniek & design

We hoeven voor uw evenement geen (dure) systemen of programma’s te kopen of tijdelijk in te huren. We kunnen (bijna) alles zelf maken zodat we voor u als onze klant geld besparen. Soms zelfs heel veel geld!

We maken:
* Website overlays (in eigen look-and-feel)
* Aanmelding en registratie modules (Incl. privacy waarborging)
* Signing en designen (Eigen designteam)
* Ticketing en event registratiesystemen (Betaalmodules iDeal, Paypal etc.), custom made!

We maken alles zelf voor uw evenement en maken het onvergetelijk. Dat maakt ons uniek.

Strakke regie

We zijn professionele eventplanners en event managers. We houden de planning strak in de gaten en zorgen dat iedereen zich aan zijn/haar taak houdt.

Voor ons telt maar 1 ding: Een grandioos evenement afleveren. Als onze opdrachtgever geven wij u 1 taak: U moet genieten van uw evenement. Wij zorgen dat alles op de achtergrond vlekkeloos verloopt.

Crowdmanagement

“Crowd management is een onderdeel van de voorbereiding van een grootschalig vaak publieks evenement, dat zich erop richt mensenmassa’s en mensenstromen in veilige banen te leiden. Een onderdeel van crowd management is crowd control, dat van toepassing is op de praktische uitvoering van het evenement en zich richt op het sturen van een mensenmassa.”

Maar wist u dat ook bij kleinere evenementen crowd management en crowd control belangrijk zijn? Wij passen dit altijd toe. Denk aan de bewegwijzering, maar ook de ‘seating’ op bijvoorbeeld een congres.

Wij zorgen dat er altijd beweegruimte en goede doorstroommogelijkheden zijn. Bij onze evenementen in de non profit sector en het werken met gasten uit de kwetsbare doelgroepen is het helemaal belangrijk hier continu aandacht aan te geven.

Het maximale uit uw eventbudget!

We zullen nooit sturen op een bepaalde locatie of leverancier omdat wij daar financieel beter van worden.

* We geven u advies over de meest geschikte locatie en aanbieder(s)
* We werken in uw belang
* We bieden totale keuzevrijheid
* We werken zonder provisie, commissie of kickback fee
* Kortingen worden 100% aan u doorgegeven

We onderhandelen voor u en namens u.

PROVISIE? Daar doen wij niet aan mee!

Wij maken geen gebruik van provisie, commissie of kick-back fee regelingen. We hebben geen onderlinge prijsafspraken met leveranciers of evenementenlocaties. Is dat zo bijzonder? Ja! In de markt van de evenementen organisatie is het namelijk heel gebruikelijk om extra verdiensten te halen uit:

  • Provisie regelingen
  • Commissie afspraken
  • Kickback-fee af te spreken
  • Kortingsregelingen te bedingen en/of
  • Tariefopslagen door te berekenen

Deze extra bijverdiensten komen dan bovenop de verdiensten die het evenementenbureau bij u in rekening brengt. Zo betaalt u soms een veelvoud van wat u eigenlijk dacht. Goedkoop blijkt dan vaak duurkoop.

KORTING: die geven we aan u door!
Kortingen op tarieven die wij kunnen bedingen worden 100% aan u doorgegeven. Deze kortingen kunnen oplopen tot wel 40% van de originele kostprijs!

Geen tariefopslagen
Doordat wij geen opslagen berekenen in producten of diensten leveren wij u tegen kostprijs. Onze (financiële) onafhankelijkheid is in uw voordeel. Wij halen daarmee het maximale uit uw projectbudget.

Daarom 24-7 Events!

Professioneel

Evenementen op topniveau afgeleverd

Bespaar duizenden

Geen verborgen prijsafspraken. 

In-House

We maken alles zelf

l

Advies

Vakkundig advies over locaties, etc.

}

Eventplanning

Alles strak geregeld. U geniet, wij werken!

Keuzevrijheid

We maken alles zelf

Vraag direct een offerte aan

Bent u van plan een evenement te laten organiseren? We maken graag een offerte op maat voor u.

Evenementenbureau 24-7 Events
5.0
Based on 7 reviews
powered by Google
inge a.h. kruiver-severijnen
inge a.h. kruiver-severijnen
10:24 04 Jun 20
Niet alleen events bij 24/7 Events. Ik kwam erachter dat 24/7 Events je ook heel goed kan helpen met het maken van een... nieuwe website voor je bedrijf, consultancy, etc. Want wat doe je als ondernemer tijdens de crisis? In ieder geval niet stilzitten. Met uitgebreide begeleiding en hulp van 24/7 Events, is mijn gloednieuwe website de afgelopen dagen opgebouwd, SEO geoptimaliseerd en mobiel vriendelijk gemaakt. Top service en engelengeduld.lees meer
Michiel Zeeuw
Michiel Zeeuw
14:58 14 Nov 19
Topservice!We hebben Evenementenbureau 24-7 Events ingeschakeld om voor onze nieuwjaarsbijeenkomst een geschikte... evenementenlocatie te vinden. We waren op zoek naar een locatie voor onze bijeenkomst in de regio Utrecht. We hadden als non-profit organisatie een beperkt budget hiervoor uitgetrokken en wisten dat het moeilijk zou zijn om een geschikte evenementenlocatie te zoeken. Binnen no-time hadden ze een locatie voor ons gevonden en....precies binnen het budget! Wat een geweldige service. We kunnen Evenementenbureau 24-7 Events dan ook iedereen van harte aanbevelen.lees meer
Joyce Achterberg
Joyce Achterberg
09:28 14 Oct 19
Evenementenbureau 24-7 Events is bij ons op school langs geweest. Zij hebben de 3e jaars leerlingen van onze school... meer verteld over het organiseren van evenementen. Ze hebben verteld wat er komt kijken bij het organiseren van een congres of bedrijfsfeest. Daarna hebben de leerlingen een pitch mogen maken als huiswerk, waarna ze hun pitch voor de groep hebben mogen presenteren. We hebben het ontzettend leuk gevonden en hopen nog vaker van de diensten van Evenementenbureau 24-7 Events gebruik te mogen makenlees meer
Brainycloud Marketing
Brainycloud Marketing
08:44 21 Aug 19
Fijne samenwerking. Duidelijke communicatie en alles goed geregeld.
Steve Entwistle
Steve Entwistle
11:17 18 Aug 19
Het is steeds fantastisch om met jullie te mogen samenwerken , jullie zijn goed georganiseerd en duidelijke afspraken... zijn hier troef !!We kijken er al vast naar uit naar onze volgende samenwerking ." See you in the future "!!Steve Delorean Time Machine Belgiumlees meer
Steven van Maris
Steven van Maris
09:56 07 Mar 18
Event Samen (voormalig Mijn Organisator) heeft fantastisch werk verricht met het organiseren van ons bedrijfsfeest.... Werkend bij een grote multinationale organisatie, heeft Mijn Organisator voor +/- 700 personen een ontzettend gaaf feest er van gemaakt. Duidelijke communicatie, budgetplanning en op een goede manier keuzevrijheid (zonder door de bomen het bos niet meer te zien ) heeft er voor gezorgd dat wij een prachtige avond hebben gehad.lees meer
Volgende beoordelingen
Evenementenbureau 24-7 Events
5.0
Based on 7 reviews
powered by Google
inge a.h. kruiver-severijnen
inge a.h. kruiver-severijnen
10:24 04 Jun 20
Niet alleen events bij 24/7 Events. Ik kwam erachter dat 24/7 Events je ook heel goed kan helpen met het maken van een... nieuwe website voor je bedrijf, consultancy, etc. Want wat doe je als ondernemer tijdens de crisis? In ieder geval niet stilzitten. Met uitgebreide begeleiding en hulp van 24/7 Events, is mijn gloednieuwe website de afgelopen dagen opgebouwd, SEO geoptimaliseerd en mobiel vriendelijk gemaakt. Top service en engelengeduld.lees meer
Michiel Zeeuw
Michiel Zeeuw
14:58 14 Nov 19
Topservice!We hebben Evenementenbureau 24-7 Events ingeschakeld om voor onze nieuwjaarsbijeenkomst een geschikte... evenementenlocatie te vinden. We waren op zoek naar een locatie voor onze bijeenkomst in de regio Utrecht. We hadden als non-profit organisatie een beperkt budget hiervoor uitgetrokken en wisten dat het moeilijk zou zijn om een geschikte evenementenlocatie te zoeken. Binnen no-time hadden ze een locatie voor ons gevonden en....precies binnen het budget! Wat een geweldige service. We kunnen Evenementenbureau 24-7 Events dan ook iedereen van harte aanbevelen.lees meer
Joyce Achterberg
Joyce Achterberg
09:28 14 Oct 19
Evenementenbureau 24-7 Events is bij ons op school langs geweest. Zij hebben de 3e jaars leerlingen van onze school... meer verteld over het organiseren van evenementen. Ze hebben verteld wat er komt kijken bij het organiseren van een congres of bedrijfsfeest. Daarna hebben de leerlingen een pitch mogen maken als huiswerk, waarna ze hun pitch voor de groep hebben mogen presenteren. We hebben het ontzettend leuk gevonden en hopen nog vaker van de diensten van Evenementenbureau 24-7 Events gebruik te mogen makenlees meer
Brainycloud Marketing
Brainycloud Marketing
08:44 21 Aug 19
Fijne samenwerking. Duidelijke communicatie en alles goed geregeld.
Steve Entwistle
Steve Entwistle
11:17 18 Aug 19
Het is steeds fantastisch om met jullie te mogen samenwerken , jullie zijn goed georganiseerd en duidelijke afspraken... zijn hier troef !!We kijken er al vast naar uit naar onze volgende samenwerking ." See you in the future "!!Steve Delorean Time Machine Belgiumlees meer
Steven van Maris
Steven van Maris
09:56 07 Mar 18
Event Samen (voormalig Mijn Organisator) heeft fantastisch werk verricht met het organiseren van ons bedrijfsfeest.... Werkend bij een grote multinationale organisatie, heeft Mijn Organisator voor +/- 700 personen een ontzettend gaaf feest er van gemaakt. Duidelijke communicatie, budgetplanning en op een goede manier keuzevrijheid (zonder door de bomen het bos niet meer te zien ) heeft er voor gezorgd dat wij een prachtige avond hebben gehad.lees meer
Volgende beoordelingen

Evenementenbureau 24-7 Events

Openingstijden

maandag
dinsdag
woensdag
donderdag
vrijdag
zaterdag
zondag
09:00-21:00
09:00-21:00
09:00-21:00
09:00-21:00
09:00-21:00
09:00-21:00
Gesloten
Scroll Up