Werkwijze evenementenbureau
WerkwijzeÂ
Als evenementenbureau kunt u met ons alle kanten op. Bent u van plan om een congres of bedrijfsfeest te organiseren, of moet er een bijscholing, meeting op productlancering komen.
Wij laten uw evenement een weerspiegeling zijn van waar u voor staat! Wij staan ervoor garant dat uw evenement onvergetelijk zal worden.Â
Hoogste online review score
Klanten beoordelen ons met hoogste online review score: 5 sterren!Â
Kwaliteit van evenementen
We organiseren al vele jaren met groot succes evenementen. De rode draad bij ons is dat wij de hoogste kwaliteitseisen nastreven. In eerste plaats voor u, de klant.
U verdient een evenement die voldoet aan de hoogste standaard. Het geld wat u betaalt voor een evenement moet zo goed mogelijk worden benut. U verdient het allerbeste, tegen de beste prijs. En dat is precies waarin wij uitblinken.
Veiligheid bij evenementen
Bij elke nieuwe locatie die wij bezoeken voeren we een zgn HSSE check uit. Wij kijken naar de toegankelijkheid van een locatie, voedsel hygiëne (HACCP), risico alcoholconsumptie, calamiteiten, veiligheid van de locatie, uitrusting noodmaatregelen, etc.
Aan de hand van dit rapport beoordelen wij of de locatie perfect op orde en veilig is. Maar wij noteren ook zaken die voor verbetering vatbaar zijn.
Meer uit uw eventbudget
Provisie, commissie of kickback fees? Daar doen wij niet aan mee. We laten dat geld liever als ‘korting’ terugvloeien ten behoeve van uw budget.
En dat kan in de meeste gevallen duizenden euro’s voordeel opleveren, wist u dat?
Full service
Full service evenementenbureau
Voor de meest uiteenlopende evenementen kunt u bij ons terecht. Van congressen tot bedrijfsfeesten. En van productpresentaties tot seminars. We helpen u om uw evenement tot een geweldig succes te maken.
Wilt u graag een klein en intiem evenement laten organiseren? Of moet er een groots meerdaags evenement komen? Het maakt ons niet uit, we hebben er net zo veel plezier in.
Evenementen op maat gemaakt
We maken ieder event custom made. We proberen altijd uw identiteit in het event te voegen. Dit vereist maatwerk en dat beheersen we als geen ander. We onderzoeken wat de achtergrond van uw organisatie is. Wat doet uw organisatie en wat is de geschiedenis.
Hoe werkt het?
U ontvangt van ons een gedetailleerde projectbeschrijving met uw wensen en doelstellingen. Hierin staan uitgewerkt:
- onze werkzaamheden
- hoe we uw evenement gaan vormgeven
- wat u van het evenement kunt verwachten als het gaat om inhoud
- onze vergoeding
Wanneer u hiermee akkoord gaat en uw handtekening heeft gezet gaan wij voor u aan de slag.
Uw budget
Uiteraard staat in het projectplan de vermelding van het door u vastgestelde budget voor de organisatie van uw event. Het monitoren van uw evenementenbudget is voor ons de normaalste zaak van de wereld.
Wij geven u precies aan wat wij als kosten bij u in rekening brengen. Geen verrassingen, maar glasheldere afspraken. Gewoon, omdat het kan en wij het belangrijk vinden dat u weet waar uw geld heen gaat.
Wij maken uw event!
In-house techniek & design
We hoeven voor uw evenement geen (dure) systemen of programma’s te kopen of tijdelijk in te huren. We kunnen (bijna) alles zelf maken zodat we voor u als onze klant geld besparen. Soms zelfs heel veel geld!
We maken:
* Website overlays (in uw eigen look-and-feel)
* Aanmelding en registratie modules (Incl. privacy waarborging)
* Signing en designen (Eigen designteam)
* Ticketing en event registratiesystemen (Betaalmodules iDeal, Paypal etc.), custom made!
We maken alles zelf voor uw evenement en maken het persoonlijk. Die persoonlijke benadering maakt ons uniek.
Event planning en eventmanagement
Strakke regie
We zijn professionele eventplanners en event managers. We houden de planning strak in de gaten en zorgen dat iedereen zich aan zijn/haar taak houdt.
Voor ons telt maar 1 ding: Een grandioos evenement afleveren. Als onze opdrachtgever geven wij u 1 taak: U moet genieten van uw evenement. Wij zorgen dat alles op de achtergrond vlekkeloos verloopt.
Crowdmanagement
“Crowd management is een onderdeel van de voorbereiding van een grootschalig vaak publieks evenement, dat zich erop richt mensenmassa’s en mensenstromen in veilige banen te leiden. Een onderdeel van crowd management is crowd control, dat van toepassing is op de praktische uitvoering van het evenement en zich richt op het sturen van een mensenmassa.”
Maar wist u dat ook bij kleinere evenementen crowd management en crowd control belangrijk zijn? Wij passen dit altijd toe. Denk aan de bewegwijzering, maar ook de ‘seating’ op bijvoorbeeld een congres.
Wij zorgen dat er altijd beweegruimte en goede doorstroommogelijkheden zijn. Bij onze evenementen in de non profit sector en het werken met gasten uit de kwetsbare doelgroepen is het helemaal belangrijk hier continu aandacht aan te geven.
100% onafhankelijk
Het maximale uit uw eventbudget!
We zullen nooit sturen op een bepaalde locatie of leverancier omdat wij daar financieel beter van worden.
* We geven u advies over de meest geschikte locatie en aanbieder(s)
* We werken in uw belang
* We bieden totale keuzevrijheid
* We werken zonder provisie, commissie of kickback fee
* Kortingen worden 100% aan u doorgegeven
We onderhandelen voor u en namens u.
PROVISIE? Daar doen wij niet aan mee!
Wij maken geen gebruik van provisie, commissie of kick-back fee regelingen. We hebben geen onderlinge prijsafspraken met leveranciers of evenementenlocaties. Is dat zo bijzonder? Ja! In de markt van de evenementen organisatie is het namelijk heel gebruikelijk om extra verdiensten te halen uit:
- Provisie regelingen
- Commissie afspraken
- Kickback-fee af te spreken
- Kortingsregelingen te bedingen en/of
- Tariefopslagen door te berekenen
Deze extra bijverdiensten komen dan bovenop de verdiensten die het evenementenbureau bij u in rekening brengt. Zo betaalt u soms een veelvoud van wat u eigenlijk dacht. Goedkoop blijkt dan vaak duurkoop.
KORTING: die geven we aan u door!
Kortingen op tarieven die wij kunnen bedingen worden 100% aan u doorgegeven. Deze kortingen kunnen oplopen tot wel 40% van de originele kostprijs!
Geen tariefopslagen
Doordat wij geen opslagen berekenen in producten of diensten leveren wij u tegen kostprijs. Onze (financiële) onafhankelijkheid is in uw voordeel. Wij halen daarmee het maximale uit uw projectbudget.
Daarom 24-7 Events!
Full service
Full service evenementenbureau
Voor de meest uiteenlopende evenementen kunt u bij ons terecht. Van congressen tot bedrijfsfeesten. En van productpresentaties tot seminars. We helpen u om uw evenement tot een geweldig succes te maken.
Wilt u graag een klein en intiem evenement laten organiseren? Of moet er een groots meerdaags evenement komen? Het maakt ons niet uit, we hebben er net zo veel plezier in.
Evenementen op maat
We maken ieder event custom made. We proberen altijd uw identiteit in het event te voegen. Dit vereist maatwerk en dat beheersen we als geen ander. We onderzoeken wat de achtergrond van uw organisatie is. Wat doet uw organisatie en wat is de geschiedenis.
Hoe werkt het?
U ontvangt van ons een gedetailleerde projectbeschrijving met uw wensen en doelstellingen. Hierin staan uitgewerkt:
- onze werkzaamheden
- hoe we uw evenement gaan vormgeven
- wat u van het evenement kunt verwachten als het gaat om inhoud
- onze vergoeding
Wanneer u hiermee akkoord gaat en uw handtekening heeft gezet gaan wij voor u aan de slag.
Uw budget
Uiteraard staat in het projectplan de vermelding van het door u vastgestelde budget voor de organisatie van uw event. Het monitoren van uw evenementenbudget is voor ons de normaalste zaak van de wereld.
Wij geven u precies aan wat wij als kosten bij u in rekening brengen. Geen vervelende verrassingen achteraf. Gewoon, omdat het kan en wij het belangrijk vinden dat u weet waar uw geld heen gaat.
Onvergetelijke evenementen
In-house techniek & design
We hoeven voor uw evenement geen (dure) systemen of programma’s te kopen of tijdelijk in te huren. We kunnen (bijna) alles zelf maken zodat we voor u als onze klant geld besparen. Soms zelfs heel veel geld!
We maken:
* Website overlays (in eigen look-and-feel)
* Aanmelding en registratie modules (Incl. privacy waarborging)
* Signing en designen (Eigen designteam)
* Ticketing en event registratiesystemen (Betaalmodules iDeal, Paypal etc.), custom made!
We maken alles zelf voor uw evenement en maken het onvergetelijk. Dat maakt ons uniek.
Strakke regie
We zijn professionele eventplanners en event managers. We houden de planning strak in de gaten en zorgen dat iedereen zich aan zijn/haar taak houdt.
Voor ons telt maar 1 ding: Een grandioos evenement afleveren. Als onze opdrachtgever geven wij u 1 taak: U moet genieten van uw evenement. Wij zorgen dat alles op de achtergrond vlekkeloos verloopt.
Crowdmanagement
“Crowd management is een onderdeel van de voorbereiding van een grootschalig vaak publieks evenement, dat zich erop richt mensenmassa’s en mensenstromen in veilige banen te leiden. Een onderdeel van crowd management is crowd control, dat van toepassing is op de praktische uitvoering van het evenement en zich richt op het sturen van een mensenmassa.”
Maar wist u dat ook bij kleinere evenementen crowd management en crowd control belangrijk zijn? Wij passen dit altijd toe. Denk aan de bewegwijzering, maar ook de ‘seating’ op bijvoorbeeld een congres.
Wij zorgen dat er altijd beweegruimte en goede doorstroommogelijkheden zijn. Bij onze evenementen in de non profit sector en het werken met gasten uit de kwetsbare doelgroepen is het helemaal belangrijk hier continu aandacht aan te geven.
Het maximale uit uw eventbudget!
We zullen nooit sturen op een bepaalde locatie of leverancier omdat wij daar financieel beter van worden.
* We geven u advies over de meest geschikte locatie en aanbieder(s)
* We werken in uw belang
* We bieden totale keuzevrijheid
* We werken zonder provisie, commissie of kickback fee
* Kortingen worden 100% aan u doorgegeven
We onderhandelen voor u en namens u.
PROVISIE? Daar doen wij niet aan mee!
Wij maken geen gebruik van provisie, commissie of kick-back fee regelingen. We hebben geen onderlinge prijsafspraken met leveranciers of evenementenlocaties. Is dat zo bijzonder? Ja! In de markt van de evenementen organisatie is het namelijk heel gebruikelijk om extra verdiensten te halen uit:
- Provisie regelingen
- Commissie afspraken
- Kickback-fee af te spreken
- Kortingsregelingen te bedingen en/of
- Tariefopslagen door te berekenen
Deze extra bijverdiensten komen dan bovenop de verdiensten die het evenementenbureau bij u in rekening brengt. Zo betaalt u soms een veelvoud van wat u eigenlijk dacht. Goedkoop blijkt dan vaak duurkoop.
KORTING: die geven we aan u door!
Kortingen op tarieven die wij kunnen bedingen worden 100% aan u doorgegeven. Deze kortingen kunnen oplopen tot wel 40% van de originele kostprijs!
Geen tariefopslagen
Doordat wij geen opslagen berekenen in producten of diensten leveren wij u tegen kostprijs. Onze (financiële) onafhankelijkheid is in uw voordeel. Wij halen daarmee het maximale uit uw projectbudget.
Daarom 24-7 Events!
Professioneel
Evenementen op topniveau afgeleverd
Bespaar duizenden
Geen verborgen prijsafspraken.Â
In-House
We maken alles zelf
Advies
Vakkundig advies over locaties, etc.
Eventplanning
Alles strak geregeld. U geniet, wij werken!
Keuzevrijheid
We maken alles zelf
Bel ons: 085 – 002 8111
Vraag direct een offerte aan
Bent u van plan een evenement te laten organiseren? We maken graag een offerte op maat voor u.
*verplichte velden
Algemeen
Diensten
Services
Bekende filmauto huren
Evenement Decoratie Huren
Greenscreen Foto Studio
Goochelaars en Illusionisten
Sportieve Uitjes
F1 Race Simulator Huren
Vliegtuig voor evenementen
Magische fotospiegel (rond)
Magische fotospiegel (recht)
Back to the Future Photobooth
Virtual Reality (VR) Cinema
Evenementenbureau
24-7 Events
Mercury 247 3769 KD Soesterberg
Telefoon: 085 002 8111
Website: https://247events.nl/
Contact: https://247events.nl/contact/
Openingstijden
maandag dinsdag woensdag donderdag vrijdag zaterdag zondag |
09:00-21:00 09:00-21:00 09:00-21:00 09:00-21:00 09:00-21:00 09:00-21:00 Gesloten |
Onze servicegebieden
Utrecht | Amersfoort | Zeist | Houten | Soest | Soesterberg | Utrechtse Heuvelrug | Hilversum | Nieuwegein | Veenendaal | De Ronde Venen | De Bilt | Woerden | IJsselstein | Stichtse Vecht | Leusden | Baarn | Wijk bij Duurstede | Bunschoten | Vianen | Rhenen | Bunnik | Lopik