Uw partner voor:

Event Support.

Hulp bij het organiseren evenementen

Wij bieden u ondersteuning, tijdens de organisatie van uw evenement. De organisatie van een bedrijfsevenement, hoeft heus niet altijd uitbesteed te worden aan een evenementenbureau. Het concept is klaar, het programma is bekend. Wellicht zijn zelfs al de locatie en catering van uw evenement al geregeld. Toch kunnen er nog ontbrekende puzzelstukjes zijn. Deze puzzelstukjes nemen vaak ongemerkt veel tijd in beslag.

Event Support

Het is dan fijn om te weten, dat u onze hulp kunt inroepen. Voor haast elk denkbaar onderdeel van uw bedrijfsevenement, zijn wij er om u te helpen en u te ondersteunen. Zie ons als een extra paar (professionele) handen. De inhoud laten wij aan u over. Het geregel achter de schermen, wat veel tijd in beslag neemt, doen wij voor u. We bieden u hulp, ofwel: We verlenen event support!

Vragen? We helpen je graag

Bel: 085-0028111

Ma – Zat 09:00u – 21:00u

w

Chat met ons

Whatsapp: Ma / Zat – 09:00u – 21:00u

Ondersteuning vooraf aan het evenement

Wij bieden u oplossingen, in aanloop naar uw evenement. Denkt u hierbij onder andere aan de aanmelding en registratie van uw bezoekers. Wij kunnen de aanmelding en registratie van uw bezoekers uit handen nemen.

Hierbij nemen wij alle werkzaamheden over, die daarbij komen kijken:

  • Het beantwoorden van vragen
  • Hulp bieden bij het aanmelden
  • Het doorvoeren van een verzoek om te wisselen
  • Versturen van de event tickets
  • Etcetera

Congreswebsite, inclusief aanmelding

We beschikken over alle nodige technische kennis, om een effectieve congres website te maken. Volledig in uw eigen huisstijl opgemaakt. De congres website krijgt haar eigen menu. Natuurlijk komt de congres website of pagina, inclusief een online aanmelding-, en registratie module.

Online evenement organiseren er komt de nodige techniek bij kijken
Voorbeeld uitwerking van een Online Congres of Evenement

Inrichting, decoratie en entertainment van het evenement

De aankleding of decoratie van uw evenement, kan een flinke puzzel zijn. Ook hierbij kunt u bij ons terecht. En u hoeft zich geen zorgen te maken. Wij nemen het evenement niet van u over. We bekijken samen met u, naar uw wensen rondom het evenement. De inrichting en decoratie worden hierop afgestemd. We zorgen voor de juiste sfeer en ambiance.

We denken met u mee, om het evenement naar uw wens te maken. Hetzelfde doen wij met het entertainment.

  • Welk type entertainment past bij welk type event?
  • Heeft uw evenement een bepaald thema?
  • Entertainment in de catering of juist muzikaal entertainment
  • Verhuur service voor evenementen

Wij werken samen met verschillende leveranciers van diensten en producten. Wij zijn official resellers van die diensten. U kunt ons daarom heel eenvoudig inzetten, om uw evenement compleet te maken.

Dat unieke stuk decoratie om uw evenement compleet te maken, leveren wij.

  • Heeft u behoefte aan een stukje teambuilding, tijdens uw personeel dag?
  • Moeten we een geschikte locatie voor u zoeken en verder niets? Prima!

Wij vullen dat gedeelte voor u in, waarvoor u ons inschakelt. Daarna zit ons werk erop. De rest van het evenement verloopt, zonder onze aanwezigheid.

Vragen? We helpen je graag

Bel: 085-0028111

Ma – Zat 09:00u – 21:00u

w

Chat met ons

Whatsapp: Ma / Zat – 09:00u – 21:00u

event support, hulp bij organisatie, ondersteuning, bedrijfsevenement, congres, symposium, bijeenkomst (14)

Plattegrond van de inrichting en decoratie

Het is belangrijk om rekening te houden met ruimte. Een lege zaal is niet fijn, laat staan gezellig. Maar een te volle event locatie, is ook niet gewenst. Welke totale ruimte, is er beschikbaar? Bedenk goed: bezoekers aan uw evenement, nemen de ook nodige ruimte in. Iedereen wil zich immers vrij kunnen bewegen.

Elk stuk decoratie neemt een bepaalde hoeveelheid ruimte in. Die ruimten moet worden afgestemd op de beschikbare ruimte, inclusief de bezoekers. De indeling van uw event decoratie, wordt daarom in een plattegrond uitgetekend. Zo krijgt u gelijk al een beter beeld van uw eigen evenement.

Op de plattegrond vindt u, indien van toepassing, terug:

  • Ingang en uitgang
  • Toiletten
  • Trappen en trappenhuizen
  • Liften
  • Aanmeld-, en registratie gedeelte
  • Stroompunten worden vermeld
  • Het meubilair krijgt grafisch een plaats
  • Foodcorners en bar delen
  • De ruimte van de dansvloer
  • Het podium
  • Groendecoratie
  • Enzovoorts
event support, hulp bij organisatie, ondersteuning, bedrijfsevenement, congres, symposium, bijeenkomst (16)
event support hulp bij organisatie ondersteuning bedrijfsevenement congres symposium bijeenkomst (4)

Vakkundige eventmanagers tijdens uw evenement

Als ervaren eventmanagers, ontzorgen wij tot in het kleinste detail. Huur ons in, om het event management voor u uit te voeren. In deze hoedanigheid nemen wij, op het inhoudelijke gedeelte na, de organisatie van u over. Tijdens uw evenement zien wij alles!

Doordat wij ons werk goed uitvoeren, merkt u hier niets van. En zo hoort het ook. Het evenement verloopt vlekkeloos. U kunt zelf genieten van en tijdens uw eigen evenement.

Onze werkzaamheden bij het event management zijn:

  • Het schrijven van het draaiboek
  • We verzorgen de ontvangst van uw gasten
  • Hospitality medewerkers worden geïnstrueerd
  • Scannen van event tickets
  • Uitreiken van badges
  • Coördinatie tijdens de opbouw en inrichting van het evenement
  • Communicatie voor, tijdens en na het evenement
  • Communicatie met artiesten, gastheer/gastvrouw/sprekers en leveranciers
  • Toezien op uitvoer van het draaiboek van het event
  • Continue monitoring rondom de SHE-punten (Veiligheid, Gezondheid en Milieu)
  • Toepassing van geldende maatregelen (Bijvoorbeeld: Covid-19)

Vragen? We helpen je graag

Bel: 085-0028111

Ma – Zat 09:00u – 21:00u

w

Chat met ons

Whatsapp: Ma / Zat – 09:00u – 21:00u

Event Support Service voor:

Vragen? We helpen je graag

Bel: 085-0028111

Ma – Zat 09:00u – 21:00u

w

Chat met ons

Whatsapp: Ma / Zat – 09:00u – 21:00u

Contact formulier

Contactformulier

Evenementenbureau 24-7 Events

Mercury 247 3769 KD Soesterberg
Telefoon: 085 002 8111
Website: https://247events.nl/
Contact: https://247events.nl/contact/

Openingstijden

maandag
dinsdag
woensdag
donderdag
vrijdag
zaterdag
zondag
09:00-21:00
09:00-21:00
09:00-21:00
09:00-21:00
09:00-21:00
09:00-21:00
Gesloten
error: Copy beveiliging * De inhoud van deze website is beveiligd | Copy Security * Content is protected !!
Chat openen