Congres Organisator

Effectief en impactvol.

Congres organisator sinds 2006

Uw congres moet passen bij uw doelgroep, doelstelling en budget. Een strak georganiseerd congres, van A tot Z is wat wij u bezorgen. Uw congres wordt een happening, waarbij u en uw gasten zich volledig kunnen richten op de inhoud. Wij zorgen ervoor dat op de achtergrond alles vlekkeloos verloopt.

Wij ontzorgen u zowel in aanloop naar uw congresdag als op de dag zelf. Van het vinden van de perfecte congres locatie tot de aanmelding, registratie van uw congres bezoekers.U zult er geen omkijken naar hebben. Een geruststellende gedachte.

Sinds 2006 zijn wij actief als organisator van congressen. Wij organiseren impactvolle congressen. Dit doen wij voor zowel de landelijke politiek als voor bedrijven binnen de profit en non-profit sector.

Vragen? We helpen je graag

Bel: 085-0028111

Ma – Zat 09:00u – 21:00u

w

Chat met ons

Whatsapp: Ma / Zat – 09:00u – 21:00u

Vakkundige congres managers

Wij ontzorgen u tot in het kleinste detail. Schakel ons in, om de congres organisatie voor u uit te voeren. We nemen, op het inhoudelijke gedeelte na, de volledige congres organisatie van u over. Tijdens uw congres zijn wij de stille motor achter uw succes! Omdat wij ons werk goed uitvoeren, merkt u hier niets van. En zo hoort het ook. Het congres verloopt vlekkeloos en zorgeloos. U kunt zelf genieten van en tijdens uw eigen evenement.

Onze werkzaamheden bij het event management zijn:

  • Het schrijven van het congres draaiboek
  • We verzorgen de volledige aanmelding en registratie
  • We verzorgen de ontvangst van uw congres bezoekers
  • Hospitality medewerkers worden door ons geïnstrueerd
  • Scannen van congres tickets
  • Uitreiken van congres badges
  • Coördinatie tijdens de opbouw en inrichting van het evenement
  • Communicatie voor, tijdens en na het evenement
  • Communicatie met artiesten, gastheer/gastvrouw/sprekers en leveranciers
  • Toezien op uitvoer van het congres verloop
  • Continue monitoring rondom de SHE-punten (Veiligheid, Gezondheid en Milieu)
  • Toepassing van geldende maatregelen (Bijvoorbeeld: Covid-19)

Vragen? We helpen je graag

Bel: 085-0028111

Ma – Zat 09:00u – 21:00u

w

Chat met ons

Whatsapp: Ma / Zat – 09:00u – 21:00u

Congres registratie

De aanmelding en registratie van uw congres gasten, moet u echt niet zelf willen oppakken. Daar gaat ongemerkt (heel) veel werk in zitten. Die tijd kunt u beter besteden. Wij bieden u oplossingen. Zowel  in aanloop als tijdens uw congres. Wij verzorgen de volledige aanmelding en registratie van uw congres bezoekers.

Hierbij nemen wij alle werkzaamheden, die daarbij komen kijken, voor onze rekening:

  • Het beantwoorden van vragen
  • Hulp bieden bij het aanmelden
  • Het doorvoeren wijzigingen
  • Versturen van de congres tickets
  • Etcetera
Online evenement organiseren er komt de nodige techniek bij kijken

Complete congres registratie

Onze online aanmelding-, en registratie module is specifiek gebouwd voor congressen en zakelijke bijeenkomsten.

  • Autoreply, na succesvolle registratie en aanmelding
  • Bezoekers informatie wordt verzameld (reistijden, voedsel allergieën etc.)
  • Congres tickets worden gegenereerd; eventueel met QR-code
  • Scannen gebeurt met smartphones. Dus geen extra apparatuur nodig!
  • Iedere bezoeker ontvangt bovendien een eigen congres programma.die daarbij komen kijken

Dit gaat samen met een enorme tijdwinst. Tijdwinst qua organisatie en voor de gasten. In de praktijk heeft ons systeem zich ruimschoots bewezen. Geen onnodige poespas en volledig custom made op te leveren. En de prijs is zeer competitief.

Congreswebsite

We beschikken over alle nodige technische kennis, om een effectieve congres website voor u te maken. Volledig in uw eigen huisstijl opgemaakt. De congres website vullen wij met:

  • Sprekers informatie (inclusief social media links)
  • Programma onderdelen
  • Sponsoren worden uitgelicht
  • Onderwerpen staan uitgewerkt
  • Locatiegegevens (Inclusief parkeer-, en reis instructies)
  • Contactgegevens voor vragen en/of hulp

De congres website krijgt haar eigen menu. Natuurlijk komt de congres website of pagina, inclusief een online aanmelding-, en registratie module.

Voorbeeld uitwerking van een Online Congres of Evenement

Congres met networktables

Een grote groep mensen tijdens een plenaire sessie. Hier voldoet niet altijd het verwachtingspatroon van bezoekers. En dat is zonde! Specifieke groepen mensen met elkaar verbinden. Sparren met gelijkgestemden over onderwerpen. Samen oplossingen vinden voor een gedeeld probleem. Een congres met Networktables is hier geweldig voor. Maar hoe regel je zoiets vooraf? Een goede voorbereiding en realisatie hierin is key!

Onze online aanmelding-, en registratie module is hier namelijk speciaal voor ontwikkeld.

We kunnen rekening houden met:

  • Een juiste spreiding van uw congres bezoekers
  • Maximale groepsgrootte op basis van bezoeker capaciteit (COVID-19 punt!)
  • Meerdere netwerk of kennis sessies tegelijk
  • Draaischema voor networktables (meerdere ronden)

We zorgen ervoor dat uw congres vlekkeloos zal verlopen.

Congres organiseren met networktables of kennis sessie - Een congres organiseren met allemaal verschillende ronde tafels om in groepen kenns uit te delen. Networktables

Corona veilig congres

Wij zorgen dat uw congres op een veilige manier verloopt. Uiteraard volgen wij de aanbevelingen van het RIVM, bij de uitvoer en organisatie van uw congres. Er komt, sinds de uitbraak van het coronavirus, NOG MEER kijken bij congres organisatie. Wij volgen een strak 1,5 meter protocol. U hebt er alle baat bij, dat dit professioneel wordt ingevuld.

Er zijn vele vraagstukken, die moeten worden ingevuld:

  • Hoeveel bezoekers mag ik op de congresdag ontvangen?
  • Kan ik überhaupt een LIVE congres organiseren? (Jazeker!)
  • Kunnen we er ook een hybride variant van maken?
  • Hoe regel ik de controle en naleving, op corona toegangsbewijzen?
  • Hoe moeten de gasten worden geïnformeerd, omtrent de geldende corona regels?
  • Looplijnen, desinfectie, etcetera. Hoe doe ik het?
  • Wat is de impact, van bijvoorbeeld een lunch moment, tijdens een congres? (Lees het hier

COVID-19 dossier

Vragen?

Neem contact met ons op

Lees meer

Bekijk ons COVID-19 dossier hier

Meer informatie

Stappenplan voor het organiseren van een evenement

Stappenplan voor het organiseren van een evenement

Het ultieme stappenplan voor het organiseren van een evenementDoelstelling van het evenementEen evenement start met een idee, of dit nu voor een congres of bedrijfsfeest is. Dan is ‘wat gaan we doen’ een hele goede startvraag. Wat is het doel, vorm, hoe, wanneer en...

Lees meer
Aanmelding en registratie module voor evenementen

Aanmelding en registratie module voor evenementen

maak vandaag nog een afspraak Van aanmelding tot registratie Lift jouw Event Wat zou er met je inbox gebeuren wanneer zich 20, 200 of misschien wel 2000 mensen voor je evenement aanmelden door het sturen van een email? Dat moet je niet willen. Beter is het om voor je...

Lees meer
Maak uw evenement interactief

Maak uw evenement interactief

Er was een tijd, een te lange tijd, dat congressen en bijeenkomsten vooral gebruikt werden om te zenden. Een spreker op het podium en zenden maar. Nog altijd is het belangrijk om de boodschap over te brengen, maar dan wel op de manier waarop de gasten op uw event dat...

Lees meer

Evenementenbureau 24-7 Events

Mercury 247 3769 KD Soesterberg
Telefoon: 085 002 8111
Website: https://247events.nl/
Contact: https://247events.nl/contact/

Openingstijden

maandag
dinsdag
woensdag
donderdag
vrijdag
zaterdag
zondag
09:00-21:00
09:00-21:00
09:00-21:00
09:00-21:00
09:00-21:00
09:00-21:00
Gesloten
error: Copy beveiliging * De inhoud van deze website is beveiligd | Copy Security * Content is protected !!
Chat openen