Evenementenmakelaar

Evenementen makelaar

Als evenementenmakelaar bemiddelen wij tussen u als onze opdrachtgever en mogelijke aanbieders van diensten en/of producten.

Voor u

U heeft hulp nodig. Er is zo ongelooflijk veel aanbod van diensten. Wat u nu nodig heeft is een evenementenmakelaar.

Wij helpen u

U zoekt een dienst of een locatie voor uw evenement, maar kunt het niet vinden of u heeft er simpelweg de tijd niet voor.

Evenementenmakelaar

Evenementen makelaar

U zoekt een bijzondere invulling voor uw evenement. U heeft hulp nodig. Dat ene specifieke gedeelte wat u zelfstandig niet lukt of waar u geen tijd voor heeft moet wel worden ingevuld. Zonder invulling dreigt uw evenement in het water te vallen. Er is zo ongelooflijk veel aanbod van diensten. Wat u nu nodig heeft is een evenementenmakelaar.

Wat doet een evenementenmakelaar?
Als evenementenmakelaar bemiddelen wij tussen u als onze opdrachtgever en mogelijke aanbieders van diensten en/of producten. Dit met als uiteindelijk doel om uw evenement tot een succes te brengen. Wij zijn er om u te helpen. Wel zo flexibel en makkelijk!

Werken in uw belang

U zoekt een dienst of een locatie voor uw evenement, maar kunt het niet vinden of u heeft er simpelweg de tijd niet voor. U wilt hiervoor hulp inschakelen en daarom meldt u zich bij ons; uw evenementenmakelaar.

Als evenementenmakelaar kunt ons voor ieder organisatorisch probleem inschakelen. Wij kennen als geen ander de markt. We hebben de juiste connecties, kennis en ervaring. We zijn op de hoogte van de laatste trends.

Aan ons de taak om uw opdracht zo snel en efficiënt mogelijk in te vullen. Bij het zoeken van een passende invulling van de opdracht houden wij altijd voor ogen dat wij in uw belang werken. Wij onderhandelen namens u en voor u.

Wat kost het inhuren van een evenementenmakelaar?

Wat kost het inhuren van een evenementen makelaar?

Onze verdiensten als evenementenmakelaar
We brengen u alleen onze werkzaamheden op uurbasis of bemiddelingskosten in rekening, niet meer en niet minder. Hierdoor kunnen we scherp en realistisch aan u offreren. Ons basistarief voor 1 bemiddeling bedraagt € 300,- exclusief btw. Onder 1 bemiddeling verstaan wij het regelen van 1 specifieke dienst of product van uw evenement. Bij meerdere diensten of producten hanteren wij een staffel.

Onafhankelijk

We zullen nooit sturen op een bepaalde locatie of leverancier omdat wij daar financieel beter van zouden worden.
* We geven u advies over de meest geschikte locatie en aanbieder(s)
* We werken in uw belang
* We bieden totale keuzevrijheid
* We werken zonder provisie, commissie of kick-back fee
* Kortingen worden 100% aan u doorgegeven

We onderhandelen voor u en namens u; daarom staat er ook evenementenmakelaar op ons kaartje.

Geen productopslagen

Doordat we geen opslagen berekenen in producten of diensten leveren we tegen kostprijs. De kwaliteit van uw event blijft hierbij optimaal. Onze (financiële) onafhankelijkheid is in uw voordeel. We halen daarmee het maximale uit uw projectbudget. 

Onze condities

Wij zijn geen contractuele partij. Wij bemiddelen. Offertes en facturatie lopen uiteindelijk rechtstreeks tussen opdrachtgever en aanbieder(s). Wij werken daarbij uiteraard wel met  bepaalde voorwaarden ter samenwerking.

Evenementen makelaar inhuren – Hoe werkt het?

  1. U neemt contact met ons op en legt uw wensen en doelen aan ons voor.
  2. Wij gaan voor u op zoek naar de best mogelijk invulling van uw wensen. Wanneer wij deze hebben gevonden, maken wij een offerte voor u op. In deze offerte staan de kosten van de dienst of product tegen 100% kostenprijs vermeld.
  3. Onze kosten als evenementenmakelaar vermelden wij keurig netjes apart onder deze kosten. 
  4. Wanneer u akkoord gaat met ons voorstel, stuurt u de ondertekende offerte aan ons terug. 
  5. Nadat wij uw ondertekende offerte hebben ontvangen, sturen wij de aanbieder een opdrachtbevestiging. Daarbij komt het verzoek om vanuit zijn/haar zijde een offerte op uw naam te maken.
  6. Wij controleren de offerte van de aanbieder en sturen u deze daarna ter acceptatie.
  7. U dient de offerte van de aanbieder nu te accepteren om een overeenkomst tussen u en de aanbieder tot stand te brengen.

Financiële afwikkeling

U krijgt van 2 partijen een factuur:

  • U krijgt een factuur van Evenementenbureau 24-7 Events voor de gedane werkzaamheden. U betaalt ons alleen onze factuur.
  • U krijgt een factuur van de aanbieder van de dienst. U betaalt de kosten van de aanbieder ook rechtstreeks, zonder onze tussenkomst.

Op deze manier weet u precies waar de kosten aan worden besteed. Glashelder, zoals het hoort.

Gaan kortingen echt 100% naar de klant?

Jazeker. Kortingen die wij kunnen bedingen worden 100% aan u doorgegeven door middel van verlaging van de kostprijs. Bedenk dat bijna altijd en overal een (gedwongen) marge bovenop zit. Deze marge kan oplopen tot enkele duizenden euro’s. Dit moet in uw voordeel worden omgezet. Dit vinden wij niet meer dan normaal.

Lees hier meer over de ‘stille’ afspraken tussen aanbieders,  evenementenbureaus en de verborgen verdiensten van zoekwebsites.

Onze toegevoegde waarde en kracht

Wij bellen en benaderen locaties en aanbieders altijd rechtstreeks. Wij onderhandelen over de marges en zetten deze om in een korting, voor u. Wij zijn daar heel transparant in. Wij vragen aan aanbieders dergelijke kortingen ook op hun offerte te vermelden.

Conclusie: Door het inhuren van ons als uw evenementenmakelaar kunnen wij in uw voordeel werken.

Schakel 24-7 Events in als uw evenementenmakelaar.

Uw volledige keuzevrijheid

Wanneer wij één of meerdere oplossing(-en) voor u hebben gevonden leggen wij deze aan u voor. Wij zijn hierin volstrekt onpartijdig.

Financieel maakt het voor ons niets uit of u uiteindelijk voor oplossing A, B of C kiest. Het is daarna aan u om te bepalen of en welke keuze u maakt.

Hoe zit het met de algemene voorwaarden?

De algemene voorwaarden van Evenementenbureau 24-7 Events dekken niet de algemene voorwaarden en leveringscondities van leveranciers van diensten en/of producten van Derden. Juridisch gezien is dit onmogelijk. Wij zijn geen eigenaar danwel verhuurder van de dienst of product. Dit zullen wij ook nooit willen worden en wel om het volgende:

Wanneer Evenementenbureau 24-7 Events namens haar klanten overeenkomsten met Derden aangaat, is Evenementenbureau 24-7 Events contractspartij met de betreffende leverancier. Daarmee is Evenementenbureau 24-7 Events ook aansprakelijk voor:

  • Adequate betalingen aan de leverancier of eigenaar van de dienst/product
  • Eventueel toegebrachte schaden door klanten van Evenementenbureau 24-7 Events
Wij zullen nooit akkoord met dergelijke condities. Wij maken immers geen gebruik van de dienst of het product, dus waarom zouden wij dan wel voor alle risico’s moeten opdraaien? Dat kan dus niet. Wij streven naar een 100% transparante werkwijze en financiële afwikkeling.
Zie het als het kopen van een huis: Hier zijn ook meerdere partijen bij betrokken: 
  • Het hypotheekadvieskantoor (zijnde de bemiddelaar)
  • De bank (zijnde de hypotheekverstrekker)
  • Een verzekeringsmaatschappij (zijnde verzekeraar/risicodrager)
  1. Je gebruikt een hypotheekadvieskantoor om namens jou te bemiddelen tussen banken en verzekeraars. Het hypotheekadvieskantoor stelt voor haar werkzaamheden een zgn. ‘Dienstverleningsdocument’ op, welke jij als klant moet ondertekenen. Jij betaalt het hypotheekadvieskantoor voor haar diensten; het bemiddelen tussen jou als klant en aanbieders van hypotheken en verzekeringen.
  2. Het hypotheekadvieskantoor vraagt een hypotheekofferte van een hypotheekverstrekker voor jou aan. De hypotheekofferte (van bijvoorbeeld de ING bank) wordt op naam van jou als hypotheekgever (zo heet je juridisch) gesteld. Bij deze hypotheekofferte komen de algemene voorwaarden van de bank. Aan die voorwaarden wordt jij als hypotheekklant gehouden. Jij betaalt je maandelijkse hypotheekkosten (rente en evt. aflossing) aan de bank. Je gaat geen hypotheekrente aan het hypotheekadvieskantoor betalen, die het vervolgens uit jouw naam weer doorstort naar de bank. (Je hebt daarmee ook geen recht op hypotheekrente aftrek, by the way)
  3. Wordt er ook een (levens-)verzekering op jouw naam aangevraagd, bij een verzekeraar. Dan komt er een verzekeringsofferte op jouw naam. Bij die verzekeringsofferte komen eveneens de algemene verzekeringsvoorwaarden van de verzekeraar. Aan die algemene verzekeringsvoorwaarden wordt jij, als polishouder, gehouden. Kom je te overlijden, dan zal de verzekeraar geld moeten uitkeren.

Het hypotheekadvieskantoor ontvangt haar bemiddelingsvergoeding, bij een succesvolle bemiddeling. Nu is dit bij de aankoop van een huis iets complexer dan het huren van een bepaalde dienst of product voor je evenement. Je hoeft ook niet naar de notaris om een notariële akte te ondertekenen. Die extra kosten hoef je daarmee ook niet te maken.

Je kunt ons dan ook zien als het “hypotheekadvieskantoor”. De aanbieder van de dienst kun je zien als “de bank” en/of verzekeraar.

Evenementenmakelaar voor:

Evenementen makelaar voor:

Schakel ons in voor:

  • Het vinden van een evenementenlocatie
  • Het benaderen en vastleggen van sprekers en/of dagvoorzitters
  • Het benaderen en vastleggen van gespecialiseerde aanbieders van diensten en/of producten passend bij het doel of thema van een evenement
  • Het benaderen en vastleggen van muzikanten en eventuele andere artiesten
  • Het benaderen en vastleggen van speciale gasten
  • Het vinden van een geschikte cateraar voor uw evenement
  • Het vinden van een geschikte decorateur voor uw evenement
  • Regelen van (speciaal) vervoer, parkeergelegenheid
  • Regelen van overnachtingsmogelijkheden
  • En nog veel meer

Zoals u ziet kunt u met ons werkelijk alle kanten op. Als evenementenmakelaar geven wij invulling aan uw wens.

    Spreker, dagvoorzitter zoeken

    Goede sprekers en dagvoorzitters zijn onmisbaar tijdens uw congres, conferentie, symposium of seminar. Belangrijke factor is de doelstelling van uw bijeenkomst, maar ook uw budget speelt een rol.

    De tijd van lange voordrachten is voorbij, gasten willen actief betrokken worden en meedoen.

    Een goede spreker en dagvoorzitter is betrokken bij het programma. Een goede spreker en dagvoorzitter is toegankelijk.

    Er is natuurlijk zoveel aanbod. Bieden wij u nog meer om van te kiezen? Nee. Wat wij wel doen is goed luisteren naar uw wensen. 

    Uiteraard hebben wij al met vele sprekers en dagvoorzitters samengewerkt tijdens onze evenementen. Goede contacten leidt tot leuke samenwerkingen. Het moet raar lopen willen wij niet de juiste spreker en dagvoorzitter voor uw evenement vinden.

    Wij zorgen voor de beste invulling voor de beste prijs!

    Entertainment voor evenementen zoeken

    Wat is een evenement zonder (het juiste) entertainment. Goed entertainment is onmisbaar voor een evenement, bijvoorbeeld voor uw bedrijfsfeest. Heeft u gehoord van dat bedrijfsfeest zonder muziek? Wij ook niet. Laat u meevoeren door een fantastische coverband of een DJ/VJ show met een spectaculaire lichtshow.

    Natuurlijk mag ook het side entertainment niet vergeten worden. Bij de ontvangst, tijdens het eten en gedurende een evenement. Van magic tot spectaculaire acts. U wilt uw gasten vermaken, plezier geven. U wilt de WOW-factor!

    Wij regelen de professionele invulling hiervan.

    Hoe kunt u het juiste entertainment vinden dat past bij uw evenement?

    Creatieve ideeën te over. Benieuwd naar wat wij voor u kunnen betekenen?

    Wij zorgen voor de beste invulling voor de beste prijs!

    Decoratie voor uw evenement regelen

    Wat is een evenement zonder de juiste decoratie en inrichting? Goede decoratie is onmisbaar voor een evenement, bijvoorbeeld voor uw bedrijfsfeest. Heeft u gehoord van dat themafeest zonder decoratie of die mooie loods zonder inrichting? Wij ook niet. U wilt uw gasten vermaken, plezier geven. U wilt de wow factor! Wij regelen de decoratieve invulling hiervan.

    Er is ongelooflijk veel en een heel gevarieerd aanbod. Er is echter ook een groot verschil in kwaliteit.

    Hoe kunt u de juiste decoratie en inrichting vinden dat past bij uw evenement? Wat is de juiste match? Op basis van uw wensen maken wij een selectie voor u, vragen offertes op en regelen het verder voor u.

    Creatieve ideeën te over. Benieuwd naar wat wij voor u kunnen betekenen?

    Wij zorgen voor de beste invulling voor de beste prijs!

    Catering voor uw evenement regelen

    Een geslaagd evenement valt of staat met de beleving van eten. Uw gasten moeten worden verwend. Iedereen moet kunnen kiezen uit gevarieerde en heerlijke gerechten.
    Lekker eten is een belangrijk onderdeel voor de beleving van uw gasten. We regelen de catering voor uw evenement tot in detail. We houden daarbij vanzelfsprekend rekening met alle mogelijke wensen.

    Wij werken samen met gerenommeerde cateraars en traiteurs die kwaliteit kunnen waarborgen. En een dure cateraar wil niet altijd kwaliteit betekenen en omgekeerd natuurlijk ook.

    Op basis van uw wensen maken wij een selectie voor u, vragen offertes op en regelen het verder.

    Benieuwd naar wat wij voor u kunnen betekenen?

    Wij zorgen voor de beste invulling voor de beste prijs!

    Personeelsuitje of bedrijfsuitje organiseren

    Het is klaar met het urenlang zoeken om bedrijfsuitjes te vergelijken. Dat doen wij voor u. Op basis van uw wensen maken wij een selectie voor u, vragen offertes op en regelen het verder.

    Er is zoveel en gevarieerd aanbod. Bieden wij u dan nog meer om van te kiezen? Nee. Wat wij wel doen is goed luisteren naar uw wensen, wat wilt u wel en niet doen, aantal deelnemers, inspanning of ontspanning of een combinatie, regio, leeftijd, overnachtingsmogelijkheden, budget, etc.

    Samen met u zien we graag enthousiaste gasten die een leuke dag hebben gehad. Hoe klein of hoe groot het gezelschap ook is, wij zorgen ervoor dat uw bedrijfsuitje onvergetelijk wordt.

    Benieuwd naar wat wij voor u kunnen betekenen?

    Wij zorgen voor de beste invulling voor de beste prijs!

    De perfecte evenementenlocatie

    Een evenement start met een passende evenementenlocatie. Of u nu een locatie zoekt voor een congres, een bedrijfsfeest of productpresentatie. Belangrijk is dat de locatie past bij het doel van uw evenement en inspirerend werkt. Sfeer die past bij de uitstraling van u als organisatie, de hoeveelheid gasten, toegankelijkheid en het thema van uw evenement.

    Wat wij doen is goed luisteren naar uw wensen. Het is klaar met het uren spenderen om locaties te vergelijken. Op basis van uw wensen maken wij een selectie voor u, vragen offertes op en regelen het verder.

    U wilt een evenement organiseren in een geschikte evenementenlocatie. Samen met u zien we graag enthousiaste gasten. Hoe klein of hoe groot het gezelschap ook is, wij zorgen ervoor dat uw locatie de juiste is.

    Wij zorgen voor de beste invulling voor de beste prijs!

    Virtual en Augmented Reality voor evenementen

    De laatste rage waar iedereen naar op zoek is! De techniek staat letterlijk voor niets. Uw gasten moeten worden overdonderd worden. Met behulp van de laatste technieken kunnen werkelijk alle dromen waarheid worden.

    Digitale projecties op de tafels van uw gasten. Futuristische projecties in, op en rond de evenementenlocatie. We zorgen dat uw thema 100% in uw evenement is doorgevoerd. Maximale impact!

    Wij werken samen met gerenommeerde aanbieders die de hoogste kwaliteit kunnen waarborgen. Op basis van uw wensen maken wij een selectie voor u, vragen offertes op en regelen het verder.

    Benieuwd naar wat wij voor u kunnen betekenen?

    Wij zorgen voor de beste invulling voor de beste prijs!

    Fotohokje, greenscreen of photobooth

    Het is klaar met het urenlang zoeken om naar de beste of meest voordelige aanbieder van een fotohokje, of photobooth voor je evenement. Dat doen wij voor u. Op basis van uw wensen maken wij een selectie voor u, vragen offertes op en regelen het verder.

    Er is zoveel en gevarieerd aanbod; de aanbieders vechten elkaar haast ‘de tent uit’. Makkelijker wordt het er net op voor u om een keuze te maken.  Wat u wilt is een goede en betrouwbare partij.  

    Een greenscreen fotoshoot geheel in eigen stijl?

    Alles op maat ontworpen. Een professionele fotograaf ter plaatse. Logo’s achtergronden en uitlatingen kunnen allemaal geregeld worden, geheel naar uw wens.

    En natuurlijk krijgt iedereen direct een print-out mee! Wij zorgen voor de beste invulling voor de beste prijs!

    Het perfecte bruiloftsfeest

    Je bent zojuist getrouwd. Samen met je kersverse echtgenoot de toekomst tegemoet gaan. Stap samen in een heuse Back to the Future Time Machine. Wat een onvergetelijk fotomoment voor jullie en je gasten!

    Deze Back to the Future auto is de ultieme showauto. De gasten zullen het nooit vergeten. De aanvragen voor deze wagen stromen bij ons binnen. Niet zo vreemd, want het is de enige 100% rijdende en exacte replica in Europa!

    Misschien is dit wel precies wat je nog zocht voor je huwelijksfeest? We hebben er een hele webpagina voor uitgetrokken. 

    Lees alles over de Back to the Future DeLorean en reserveer deze auto vandaag nog!

    Plaats hier uw opdracht

    Hulp nodig? Schakel een Evenementenmakelaar in! We gaan graag aan de slag voor u. Samen met u maken wij evenementen onvergetelijk.

    Aanvraag voor evenementenmakelaar

    Evenementenbureau 24-7 Events
    5.0
    Based on 7 reviews
    powered by Google
    inge a.h. kruiver-severijnen
    inge a.h. kruiver-severijnen
    10:24 04 Jun 20
    Niet alleen events bij 24/7 Events. Ik kwam erachter dat 24/7 Events je ook heel goed kan helpen met het maken van een... nieuwe website voor je bedrijf, consultancy, etc. Want wat doe je als ondernemer tijdens de crisis? In ieder geval niet stilzitten. Met uitgebreide begeleiding en hulp van 24/7 Events, is mijn gloednieuwe website de afgelopen dagen opgebouwd, SEO geoptimaliseerd en mobiel vriendelijk gemaakt. Top service en engelengeduld.lees meer
    Michiel Zeeuw
    Michiel Zeeuw
    14:58 14 Nov 19
    Topservice!We hebben Evenementenbureau 24-7 Events ingeschakeld om voor onze nieuwjaarsbijeenkomst een geschikte... evenementenlocatie te vinden. We waren op zoek naar een locatie voor onze bijeenkomst in de regio Utrecht. We hadden als non-profit organisatie een beperkt budget hiervoor uitgetrokken en wisten dat het moeilijk zou zijn om een geschikte evenementenlocatie te zoeken. Binnen no-time hadden ze een locatie voor ons gevonden en....precies binnen het budget! Wat een geweldige service. We kunnen Evenementenbureau 24-7 Events dan ook iedereen van harte aanbevelen.lees meer
    Joyce Achterberg
    Joyce Achterberg
    09:28 14 Oct 19
    Evenementenbureau 24-7 Events is bij ons op school langs geweest. Zij hebben de 3e jaars leerlingen van onze school... meer verteld over het organiseren van evenementen. Ze hebben verteld wat er komt kijken bij het organiseren van een congres of bedrijfsfeest. Daarna hebben de leerlingen een pitch mogen maken als huiswerk, waarna ze hun pitch voor de groep hebben mogen presenteren. We hebben het ontzettend leuk gevonden en hopen nog vaker van de diensten van Evenementenbureau 24-7 Events gebruik te mogen makenlees meer
    Brainycloud Marketing
    Brainycloud Marketing
    08:44 21 Aug 19
    Fijne samenwerking. Duidelijke communicatie en alles goed geregeld.
    Steve Entwistle
    Steve Entwistle
    11:17 18 Aug 19
    Het is steeds fantastisch om met jullie te mogen samenwerken , jullie zijn goed georganiseerd en duidelijke afspraken... zijn hier troef !!We kijken er al vast naar uit naar onze volgende samenwerking ." See you in the future "!!Steve Delorean Time Machine Belgiumlees meer
    Steven van Maris
    Steven van Maris
    09:56 07 Mar 18
    Event Samen (voormalig Mijn Organisator) heeft fantastisch werk verricht met het organiseren van ons bedrijfsfeest.... Werkend bij een grote multinationale organisatie, heeft Mijn Organisator voor +/- 700 personen een ontzettend gaaf feest er van gemaakt. Duidelijke communicatie, budgetplanning en op een goede manier keuzevrijheid (zonder door de bomen het bos niet meer te zien ) heeft er voor gezorgd dat wij een prachtige avond hebben gehad.lees meer
    Volgende beoordelingen
    Evenementenbureau 24-7 Events
    5.0
    Based on 7 reviews
    powered by Google
    inge a.h. kruiver-severijnen
    inge a.h. kruiver-severijnen
    10:24 04 Jun 20
    Niet alleen events bij 24/7 Events. Ik kwam erachter dat 24/7 Events je ook heel goed kan helpen met het maken van een... nieuwe website voor je bedrijf, consultancy, etc. Want wat doe je als ondernemer tijdens de crisis? In ieder geval niet stilzitten. Met uitgebreide begeleiding en hulp van 24/7 Events, is mijn gloednieuwe website de afgelopen dagen opgebouwd, SEO geoptimaliseerd en mobiel vriendelijk gemaakt. Top service en engelengeduld.lees meer
    Michiel Zeeuw
    Michiel Zeeuw
    14:58 14 Nov 19
    Topservice!We hebben Evenementenbureau 24-7 Events ingeschakeld om voor onze nieuwjaarsbijeenkomst een geschikte... evenementenlocatie te vinden. We waren op zoek naar een locatie voor onze bijeenkomst in de regio Utrecht. We hadden als non-profit organisatie een beperkt budget hiervoor uitgetrokken en wisten dat het moeilijk zou zijn om een geschikte evenementenlocatie te zoeken. Binnen no-time hadden ze een locatie voor ons gevonden en....precies binnen het budget! Wat een geweldige service. We kunnen Evenementenbureau 24-7 Events dan ook iedereen van harte aanbevelen.lees meer
    Joyce Achterberg
    Joyce Achterberg
    09:28 14 Oct 19
    Evenementenbureau 24-7 Events is bij ons op school langs geweest. Zij hebben de 3e jaars leerlingen van onze school... meer verteld over het organiseren van evenementen. Ze hebben verteld wat er komt kijken bij het organiseren van een congres of bedrijfsfeest. Daarna hebben de leerlingen een pitch mogen maken als huiswerk, waarna ze hun pitch voor de groep hebben mogen presenteren. We hebben het ontzettend leuk gevonden en hopen nog vaker van de diensten van Evenementenbureau 24-7 Events gebruik te mogen makenlees meer
    Brainycloud Marketing
    Brainycloud Marketing
    08:44 21 Aug 19
    Fijne samenwerking. Duidelijke communicatie en alles goed geregeld.
    Steve Entwistle
    Steve Entwistle
    11:17 18 Aug 19
    Het is steeds fantastisch om met jullie te mogen samenwerken , jullie zijn goed georganiseerd en duidelijke afspraken... zijn hier troef !!We kijken er al vast naar uit naar onze volgende samenwerking ." See you in the future "!!Steve Delorean Time Machine Belgiumlees meer
    Steven van Maris
    Steven van Maris
    09:56 07 Mar 18
    Event Samen (voormalig Mijn Organisator) heeft fantastisch werk verricht met het organiseren van ons bedrijfsfeest.... Werkend bij een grote multinationale organisatie, heeft Mijn Organisator voor +/- 700 personen een ontzettend gaaf feest er van gemaakt. Duidelijke communicatie, budgetplanning en op een goede manier keuzevrijheid (zonder door de bomen het bos niet meer te zien ) heeft er voor gezorgd dat wij een prachtige avond hebben gehad.lees meer
    Volgende beoordelingen

    Evenementenbureau 24-7 Events

    Openingstijden

    maandag
    dinsdag
    woensdag
    donderdag
    vrijdag
    zaterdag
    zondag
    09:00-21:00
    09:00-21:00
    09:00-21:00
    09:00-21:00
    09:00-21:00
    09:00-21:00
    Gesloten
    Scroll Up