Evenementen makelaar

Als evenementenmakelaar bemiddelen wij tussen u als onze opdrachtgever en mogelijke aanbieders van diensten en/of producten.

Voor u

U heeft hulp nodig. Er is zo ongelooflijk veel aanbod van diensten. Wat u nu nodig heeft is een evenementenmakelaar.

Wij helpen u

U zoekt een dienst of een locatie voor uw evenement, maar kunt het niet vinden of u heeft er simpelweg de tijd niet voor.

Evenementen makelaar

U zoekt een bijzondere invulling voor uw evenement. U heeft hulp nodig. Dat ene specifieke gedeelte wat u zelfstandig niet lukt of waar u geen tijd voor heeft moet wel worden ingevuld. Zonder invulling dreigt uw evenement in het water te vallen. Er is zo ongelooflijk veel aanbod van diensten. Wat u nu nodig heeft is een evenementenmakelaar.

Wat doet een evenementenmakelaar?
Als evenementenmakelaar bemiddelen wij tussen u als onze opdrachtgever en mogelijke aanbieders van diensten en/of producten. Dit met als uiteindelijk doel om uw evenement tot een succes te brengen. Wij zijn er om u te helpen. Wel zo flexibel en makkelijk!

Werken in uw belang

U zoekt een dienst of een locatie voor uw evenement, maar kunt het niet vinden of u heeft er simpelweg de tijd niet voor. U wilt hiervoor hulp inschakelen en daarom meldt u zich bij ons; uw evenementenmakelaar.

Als evenementenmakelaar kunt ons voor ieder organisatorisch probleem inschakelen. Wij kennen als geen ander de markt. We hebben de juiste connecties, kennis en ervaring. We zijn op de hoogte van de laatste trends.

Aan ons de taak om uw opdracht zo snel en efficiënt mogelijk in te vullen. Bij het zoeken van een passende invulling van de opdracht houden wij altijd voor ogen dat wij in uw belang werken. Wij onderhandelen namens u en voor u.

Wat kost het inhuren van een evenementen makelaar?

Onze verdiensten als evenementenmakelaar
We brengen u alleen onze werkzaamheden op uurbasis of bemiddelingskosten in rekening, niet meer en niet minder. Hierdoor kunnen we scherp en realistisch aan u offreren. Ons basistarief voor 1 bemiddeling bedraagt € 300,- exclusief btw.

Onafhankelijk

We zullen nooit sturen op een bepaalde locatie of leverancier omdat wij daar financieel beter van zouden worden.
* We geven u advies over de meest geschikte locatie en aanbieder(s)
* We werken in uw belang
* We bieden totale keuzevrijheid
* We werken zonder provisie, commissie of kick-back fee
* Kortingen worden 100% aan u doorgegeven

We onderhandelen voor u en namens u; daarom staat er ook evenementenmakelaar op ons kaartje.

Geen productopslagen

Doordat we geen opslagen berekenen in producten of diensten leveren we tegen kostprijs. De kwaliteit van uw event blijft hierbij optimaal. Onze (financiële) onafhankelijkheid is in uw voordeel. We halen daarmee het maximale uit uw projectbudget. 

Onze condities

Wij zijn geen contractuele partij. Wij bemiddelen. Offertes en facturatie lopen uiteindelijk rechtstreeks tussen opdrachtgever en aanbieder(s). Wij werken daarbij uiteraard wel met  bepaalde voorwaarden ter samenwerking.

Evenementen makelaar inhuren – Hoe werkt het?

  1. U neemt contact met ons op en legt uw wensen en doelen aan ons voor.
  2. Wij gaan voor u op zoek naar de best mogelijk invulling van uw wensen. Wanneer wij deze hebben gevonden, maken wij een offerte voor u op. In deze offerte staan de kosten van de dienst of product tegen 100% kostenprijs vermeld.
  3. Onze kosten als evenementenmakelaar vermelden wij keurig netjes apart onder deze kosten. 
  4. Wanneer u akkoord gaat met ons voorstel, stuurt u de ondertekende offerte aan ons terug. 
  5. Nadat wij uw ondertekende offerte hebben ontvangen, sturen wij de aanbieder een opdrachtbevestiging. Daarbij komt het verzoek om vanuit zijn/haar zijde een offerte op uw naam te maken.
  6. Wij controleren de offerte van de aanbieder en sturen u deze daarna ter acceptatie.
  7. U dient de offerte van de aanbieder nu te accepteren om een overeenkomst tussen u en de aanbieder tot stand te brengen.

Financiële afwikkeling

U krijgt van 2 partijen een factuur:

  • U krijgt een factuur van Evenementenbureau 24-7 Events voor de gedane werkzaamheden. U betaalt ons alleen onze factuur.
  • U krijgt een factuur van de aanbieder van de dienst. U betaalt de kosten van de aanbieder ook rechtstreeks, zonder onze tussenkomst.

Op deze manier weet u precies waar de kosten aan worden besteed. Glashelder, zoals het hoort.

Gaan kortingen echt 100% naar de klant?

Jazeker. Kortingen die wij kunnen bedingen worden 100% aan u doorgegeven door middel van verlaging van de kostprijs. Bedenk dat bijna altijd en overal een (gedwongen) marge bovenop zit. Deze marge kan oplopen tot enkele duizenden euro’s. Dit moet in uw voordeel worden omgezet. Dit vinden wij niet meer dan normaal.

Lees hier meer over de ‘stille’ afspraken tussen aanbieders,  evenementenbureau’s en de verborgen verdiensten van zoekwebsites.

Onze toegevoegde waarde en kracht

Wij bellen en benaderen locaties en aanbieders altijd rechtstreeks. Wij onderhandelen over de marges en zetten deze om in een korting, voor u. Wij zijn daar heel transparant in. Wij vragen aan aanbieders dergelijke kortingen ook op hun offerte te vermelden.

Conclusie: Door het inhuren van ons als uw evenementenmakelaar kunnen wij in uw voordeel werken.

Schakel 24-7 Events in als uw evenementenmakelaar.

Uw volledige keuzevrijheid

Wanneer wij één of meerdere oplossing(-en) voor u hebben gevonden leggen wij deze aan u voor. Wij zijn hierin volstrekt onpartijdig.

Financieel maakt het voor ons niets uit of u uiteindelijk voor oplossing A, B of C kiest. Het is daarna aan u om te bepalen of en welke keuze u maakt.

Evenementen makelaar voor:

Schakel ons in voor:

  • Het vinden van een evenementenlocatie
  • Het benaderen en vastleggen van sprekers en/of dagvoorzitters
  • Het benaderen en vastleggen van gespecialiseerde aanbieders van diensten en/of producten passend bij het doel of thema van een evenement
  • Het benaderen en vastleggen van muzikanten en eventuele andere artiesten
  • Het benaderen en vastleggen van speciale gasten
  • Het vinden van een geschikte cateraar voor uw evenement
  • Het vinden van een geschikte decorateur voor uw evenement
  • Regelen van (speciaal) vervoer, parkeergelegenheid
  • Regelen van overnachtingsmogelijkheden
  • En nog veel meer

Zoals u ziet kunt u met ons werkelijk alle kanten op. Als evenementenmakelaar geven wij invulling aan uw wens.

    Vraag direct een offerte aan

    Evenementenmakelaar inschakelen? We maken graag een offerte op maat voor u.

    Aanvraag voor evenementenmakelaar

    Michiel Zeeuw
    Michiel Zeeuw
    14:58 14 Nov 19
    Topservice!We hebben Evenementenbureau 24-7 Events ingeschakeld om voor onze nieuwjaarsbijeenkomst een geschikte... evenementenlocatie te vinden. We waren op zoek naar een locatie voor onze bijeenkomst in de regio Utrecht. We hadden als non-profit organisatie een beperkt budget hiervoor uitgetrokken en wisten dat het moeilijk zou zijn om een geschikte evenementenlocatie te zoeken. Binnen no-time hadden ze een locatie voor ons gevonden en....precies binnen het budget! Wat een geweldige service. We kunnen Evenementenbureau 24-7 Events dan ook iedereen van harte aanbevelen.lees meer
    Joyce Achterberg
    Joyce Achterberg
    09:28 14 Oct 19
    Evenementenbureau 24-7 Events is bij ons op school langs geweest. Zij hebben de 3e jaars leerlingen van onze school... meer verteld over het organiseren van evenementen. Ze hebben verteld wat er komt kijken bij het organiseren van een congres of bedrijfsfeest. Daarna hebben de leerlingen een pitch mogen maken als huiswerk, waarna ze hun pitch voor de groep hebben mogen presenteren. We hebben het ontzettend leuk gevonden en hopen nog vaker van de diensten van Evenementenbureau 24-7 Events gebruik te mogen makenlees meer
    Brainycloud Marketing
    Brainycloud Marketing
    08:44 21 Aug 19
    Fijne samenwerking. Duidelijke communicatie en alles goed geregeld.
    Steve Entwistle
    Steve Entwistle
    11:17 18 Aug 19
    Het is steeds fantastisch om met jullie te mogen samenwerken , jullie zijn goed georganiseerd en duidelijke afspraken... zijn hier troef !!We kijken er al vast naar uit naar onze volgende samenwerking ." See you in the future "!!Steve Delorean Time Machine Belgiumlees meer
    Steven van Maris
    Steven van Maris
    09:56 07 Mar 18
    Event Samen (voormalig Mijn Organisator) heeft fantastisch werk verricht met het organiseren van ons bedrijfsfeest.... Werkend bij een grote multinationale organisatie, heeft Mijn Organisator voor +/- 700 personen een ontzettend gaaf feest er van gemaakt. Duidelijke communicatie, budgetplanning en op een goede manier keuzevrijheid (zonder door de bomen het bos niet meer te zien ) heeft er voor gezorgd dat wij een prachtige avond hebben gehad.lees meer
    Bekijk alle beoordelingen
    Michiel Zeeuw
    Michiel Zeeuw
    14:58 14 Nov 19
    Topservice!We hebben Evenementenbureau 24-7 Events ingeschakeld om voor onze nieuwjaarsbijeenkomst een geschikte... evenementenlocatie te vinden. We waren op zoek naar een locatie voor onze bijeenkomst in de regio Utrecht. We hadden als non-profit organisatie een beperkt budget hiervoor uitgetrokken en wisten dat het moeilijk zou zijn om een geschikte evenementenlocatie te zoeken. Binnen no-time hadden ze een locatie voor ons gevonden en....precies binnen het budget! Wat een geweldige service. We kunnen Evenementenbureau 24-7 Events dan ook iedereen van harte aanbevelen.lees meer
    Joyce Achterberg
    Joyce Achterberg
    09:28 14 Oct 19
    Evenementenbureau 24-7 Events is bij ons op school langs geweest. Zij hebben de 3e jaars leerlingen van onze school... meer verteld over het organiseren van evenementen. Ze hebben verteld wat er komt kijken bij het organiseren van een congres of bedrijfsfeest. Daarna hebben de leerlingen een pitch mogen maken als huiswerk, waarna ze hun pitch voor de groep hebben mogen presenteren. We hebben het ontzettend leuk gevonden en hopen nog vaker van de diensten van Evenementenbureau 24-7 Events gebruik te mogen makenlees meer
    Brainycloud Marketing
    Brainycloud Marketing
    08:44 21 Aug 19
    Fijne samenwerking. Duidelijke communicatie en alles goed geregeld.
    Steve Entwistle
    Steve Entwistle
    11:17 18 Aug 19
    Het is steeds fantastisch om met jullie te mogen samenwerken , jullie zijn goed georganiseerd en duidelijke afspraken... zijn hier troef !!We kijken er al vast naar uit naar onze volgende samenwerking ." See you in the future "!!Steve Delorean Time Machine Belgiumlees meer
    Steven van Maris
    Steven van Maris
    09:56 07 Mar 18
    Event Samen (voormalig Mijn Organisator) heeft fantastisch werk verricht met het organiseren van ons bedrijfsfeest.... Werkend bij een grote multinationale organisatie, heeft Mijn Organisator voor +/- 700 personen een ontzettend gaaf feest er van gemaakt. Duidelijke communicatie, budgetplanning en op een goede manier keuzevrijheid (zonder door de bomen het bos niet meer te zien ) heeft er voor gezorgd dat wij een prachtige avond hebben gehad.lees meer
    Bekijk alle beoordelingen

    Evenementenbureau 24-7 Events

    Evenementenbureau

    Mercury 247 3769 KD Soesterberg

    Telefoon: 085 002 8111

    Website: https://247events.nl/
    Contact: https://247events.nl/contact/

    Openingstijden

    maandag
    dinsdag
    woensdag
    donderdag
    vrijdag
    zaterdag
    zondag
    09:00-21:00
    09:00-21:00
    09:00-21:00
    09:00-21:00
    09:00-21:00
    09:00-21:00
    Gesloten
    Scroll Up