Conferentie organiseren

Laat uw conferentie organiseren als een weerspiegeling van waar u voor staat!

Uw conferentie organisator

Sinds 2006 zijn wij actief met het organiseren van conferenties. Door de jaren heen zijn we specialisten geworden in het organiseren van bijzondere conferenties.

Conferentie registratie

Wij beschikken over een eigen conferentie registratie en on-site incheck systeem. Voor iedere conferentie wordt dit geheel custom made ingericht. 

Conferentie organiseren sinds 2006

Een succesvolle conferentie organiseren met maximale impact voor u en uw gasten. We denken graag met u mee.

Sinds 2006 zijn wij actief met het organiseren van conferenties. Door de jaren heen zijn we specialisten geworden in het organiseren van bijzondere conferenties. Een conferentie moet passen bij uw doelgroep, doelstelling en budget. We zorgen voor een ultieme ervaring. Wij bieden u top service en gastvrijheid.

Er is de afgelopen jaren flink wat veranderd op het gebied van conferentie organiseren. De hele beleving eromheen is nog belangrijker geworden dan alleen het doorgeven van informatie. Zelfs het congrestival (een congres in een festivalsfeer) is meer en meer ingeburgerd.

U wilt met uw conferentie een doel behalen en u wilt een boodschap of kennis overbrengen. Samen met u zien we graag enthousiaste gasten die een leuke en leerzame dag hebben gehad. Hoe klein of hoe groot het gezelschap ook is, wij zorgen ervoor dat uw conferentie onvergetelijk wordt.

Wanneer u een conferentie wilt organiseren dan is perfecte locatie voor uw conferentie van groot belang voor de totale beleving. We vinden altijd de juiste locatie voor uw conferentie. Van industrieel tot high society en van klassiek tot modern. Het moet wel heel gek lopen willen we niet de juiste match voor u vinden.

We hebben een groot bestand aan dagvoorzitters en sprekers voor uw conferentie. Van BN’er of mediatycoon tot motivational speaker. Specialisten op het gebied van leiderschap, politiek of ondernemerschap.

Conferentie registratie + techniek

Conferentie registratie systeem

Online conferentie registratie systeem. Wij maken gebruik van een door ons zelf ontwikkeld conferentie registratie systeem. Eenvoudig en overzichtelijk aanmelden van uw conferentie deelnemers.

Conferentie tickets (gratis of betaalmodule)

Toegangsbewijzen voor uw conferentie (met of zonder betaalmodule) kunnen worden opgeleverd. Wij ontwerpen de tickets van uw conferentie. U kunt uw eigen bedrijfslogo – en dat van uw partners of sponsors – op de toegangsbewijzen van uw conferentie laten vermelden. Geweldige branding en sponsorwerving.

On-site check in

On-site check in. We maken het mogelijk dat uw gasten binnen enkele seconden zijn ingecheckt en aangemeld. De eerste stap naar een optimale beleving van uw congres is gezet.

Conferentie website

Uw eigen conferentie website. We maken een website overlay in de look-and-feel van uw conferentie. Banners en logo’s van partners en/of sponsors kunnen uiteraard worden geplaatst.

Interactie tijdens uw conferentie

De tijd is voorbij dat een zaal vol mensen 4 uur lang naar 1 spreker gaan zitten luisteren. In deze tijd van techniek en ‘ieder zijn eigen mening’ willen bezoekers aan een conferentie meer betrokken zijn.

Actief meedoen tijdens een conferentie is zeer waardevol en bovendien ontzettend leuk. U wilt er zeker van zijn dat de boodschap is overgekomen. Evenementenbureau 24-7 Events helpt u er graag mee.

We zetten de laatste technieken in. Van social boards rondom het congres tot livestreaming. Het inschakelen van apps waarmee uw bezoekers direct vragen kunnen stellen aan de spreker. Het kan allemaal geregeld worden.

Wat is een conferentie?

Conferentie is een synoniem voor het woord congres. Ook bij een conferentie gaan deelnemers openlijk de discussie met elkaar aan en worden standpunten verdedigd. Het woord conferentie wordt eerder gebruikt voor een maatschappelijk of sociaal thema. Het woord congres wordt eerder gebruikt bij een zakelijk of wetenschappelijk thema.

Een congres en conferentie zijn dus eigenlijk hetzelfde. Wel zijn een congres en conferentie bij uitstek geschikt om interactieve middelen (communicatie) in te zetten.

Conferentie Network tables

Networktable setting

Ook voor een conferentie met networktables kunt u bij ons terecht. We hebben hiervoor een eigen online conferentie registratiesysteem ontwikkeld. De opzet kan geheel naar uw wensen worden ingericht. We kunnen rekening houden met een spreiding van de bezoekers aan uw conferentie, maximale groepen grootte per workshop of kennis sessie.

Wilt u meerdere sessies in verschillende zalen tegelijkertijd laten plaatsvinden? Dit is geen probleem. We zorgen ervoor dat uw conferentie vlekkeloos zal verlopen.

Stappenplan voor het organiseren van een evenement

Stappenplan voor het organiseren van een evenement

Het ultieme stappenplan voor het organiseren van een evenementDoelstelling van het evenementEen evenement start met een idee, of dit nu voor een congres of bedrijfsfeest is. Dan is ‘wat gaan we doen’ een hele goede startvraag. Wat is het doel, vorm, hoe, wanneer en...

Lees meer
Maak uw evenement interactief

Maak uw evenement interactief

Er was een tijd, een te lange tijd, dat congressen en bijeenkomsten vooral gebruikt werden om te zenden. Een spreker op het podium en zenden maar. Nog altijd is het belangrijk om de boodschap over te brengen, maar dan wel op de manier waarop de gasten op uw event dat...

Lees meer

Vraag direct een offerte aan

Conferentie organiseren? We maken graag een offerte op maat voor u.

Michiel Zeeuw
Michiel Zeeuw
14:58 14 Nov 19
Topservice!We hebben Evenementenbureau 24-7 Events ingeschakeld om voor onze nieuwjaarsbijeenkomst een geschikte... evenementenlocatie te vinden. We waren op zoek naar een locatie voor onze bijeenkomst in de regio Utrecht. We hadden als non-profit organisatie een beperkt budget hiervoor uitgetrokken en wisten dat het moeilijk zou zijn om een geschikte evenementenlocatie te zoeken. Binnen no-time hadden ze een locatie voor ons gevonden en....precies binnen het budget! Wat een geweldige service. We kunnen Evenementenbureau 24-7 Events dan ook iedereen van harte aanbevelen.lees meer
Joyce Achterberg
Joyce Achterberg
09:28 14 Oct 19
Evenementenbureau 24-7 Events is bij ons op school langs geweest. Zij hebben de 3e jaars leerlingen van onze school... meer verteld over het organiseren van evenementen. Ze hebben verteld wat er komt kijken bij het organiseren van een congres of bedrijfsfeest. Daarna hebben de leerlingen een pitch mogen maken als huiswerk, waarna ze hun pitch voor de groep hebben mogen presenteren. We hebben het ontzettend leuk gevonden en hopen nog vaker van de diensten van Evenementenbureau 24-7 Events gebruik te mogen makenlees meer
Brainycloud Marketing
Brainycloud Marketing
08:44 21 Aug 19
Fijne samenwerking. Duidelijke communicatie en alles goed geregeld.
Steve Entwistle
Steve Entwistle
11:17 18 Aug 19
Het is steeds fantastisch om met jullie te mogen samenwerken , jullie zijn goed georganiseerd en duidelijke afspraken... zijn hier troef !!We kijken er al vast naar uit naar onze volgende samenwerking ." See you in the future "!!Steve Delorean Time Machine Belgiumlees meer
Steven van Maris
Steven van Maris
09:56 07 Mar 18
Event Samen (voormalig Mijn Organisator) heeft fantastisch werk verricht met het organiseren van ons bedrijfsfeest.... Werkend bij een grote multinationale organisatie, heeft Mijn Organisator voor +/- 700 personen een ontzettend gaaf feest er van gemaakt. Duidelijke communicatie, budgetplanning en op een goede manier keuzevrijheid (zonder door de bomen het bos niet meer te zien ) heeft er voor gezorgd dat wij een prachtige avond hebben gehad.lees meer
Bekijk alle beoordelingen
Michiel Zeeuw
Michiel Zeeuw
14:58 14 Nov 19
Topservice!We hebben Evenementenbureau 24-7 Events ingeschakeld om voor onze nieuwjaarsbijeenkomst een geschikte... evenementenlocatie te vinden. We waren op zoek naar een locatie voor onze bijeenkomst in de regio Utrecht. We hadden als non-profit organisatie een beperkt budget hiervoor uitgetrokken en wisten dat het moeilijk zou zijn om een geschikte evenementenlocatie te zoeken. Binnen no-time hadden ze een locatie voor ons gevonden en....precies binnen het budget! Wat een geweldige service. We kunnen Evenementenbureau 24-7 Events dan ook iedereen van harte aanbevelen.lees meer
Joyce Achterberg
Joyce Achterberg
09:28 14 Oct 19
Evenementenbureau 24-7 Events is bij ons op school langs geweest. Zij hebben de 3e jaars leerlingen van onze school... meer verteld over het organiseren van evenementen. Ze hebben verteld wat er komt kijken bij het organiseren van een congres of bedrijfsfeest. Daarna hebben de leerlingen een pitch mogen maken als huiswerk, waarna ze hun pitch voor de groep hebben mogen presenteren. We hebben het ontzettend leuk gevonden en hopen nog vaker van de diensten van Evenementenbureau 24-7 Events gebruik te mogen makenlees meer
Brainycloud Marketing
Brainycloud Marketing
08:44 21 Aug 19
Fijne samenwerking. Duidelijke communicatie en alles goed geregeld.
Steve Entwistle
Steve Entwistle
11:17 18 Aug 19
Het is steeds fantastisch om met jullie te mogen samenwerken , jullie zijn goed georganiseerd en duidelijke afspraken... zijn hier troef !!We kijken er al vast naar uit naar onze volgende samenwerking ." See you in the future "!!Steve Delorean Time Machine Belgiumlees meer
Steven van Maris
Steven van Maris
09:56 07 Mar 18
Event Samen (voormalig Mijn Organisator) heeft fantastisch werk verricht met het organiseren van ons bedrijfsfeest.... Werkend bij een grote multinationale organisatie, heeft Mijn Organisator voor +/- 700 personen een ontzettend gaaf feest er van gemaakt. Duidelijke communicatie, budgetplanning en op een goede manier keuzevrijheid (zonder door de bomen het bos niet meer te zien ) heeft er voor gezorgd dat wij een prachtige avond hebben gehad.lees meer
Bekijk alle beoordelingen

Evenementenbureau 24-7 Events

Evenementenbureau

Mercury 247 3769 KD Soesterberg

Telefoon: 085 002 8111

Website: https://247events.nl/
Contact: https://247events.nl/contact/

Openingstijden

maandag
dinsdag
woensdag
donderdag
vrijdag
zaterdag
zondag
09:00-21:00
09:00-21:00
09:00-21:00
09:00-21:00
09:00-21:00
09:00-21:00
Gesloten
Scroll Up