Een evenementenbureau

in Soesterberg nodig?

Een evenementen bureau in Soesterberg nodig?

Sinds 2006

Als evenementenbureau in Soesterberg organiseren wij sinds 2006 evenementen in de provincie Utrecht. We organiseren met veel passie evenementen voor bedrijven en organisaties in de profit en non profit sector. Evenementenbureau 24-7 Events is gevestigd in Soesterberg. 

Duizenden euro’s voordeliger

Als creatief en professioneel evenementenbureau bieden wij u als klant een echte meerwaarde! We zijn een proffessioneel maar vooral creatief evenementenbureau. We zijn altijd op zoek voor u om net even iets extra’s te kunnen doen waardoor uw evenement onvergetelijk zal zijn. Onze werkwijze is op zijn minst bijzonder te noemen. Zo verdienen wij als evenementenbureau geen commissie. En dat kan u, als klant, als snel duizenden euro’s voordeel opleveren!

Klanten beoordelen

Onze klanten beoordelen ons met de hoogste online ranking: 5 sterren!

Lees hier alle reviews.

Over ons

Voor de meest uiteenlopende evenementen kunt u bij ons terecht. We zijn er om uw evenement tot een geweldig succes te maken.

Wilt u graag een klein en intiem evenement laten organiseren? Of moet er een groots meerdaags evenement komen? Het maakt ons niet uit, we hebben er net zo veel plezier in. Heeft u hulp nodig bij het organiseren? Zoekt u een specifieke dienst voor uw evenement? Voor elk organisatorisch probleem kunt u ons inschakelen. Wat u ook zoekt of wenst, wij lossen het voor u op.

Bijzondere werkwijze

Door onze bijzondere werkwijze bieden wij u meerwaarde. Dit doen wij zowel op financieel vlak als ook voor de invulling van uw evenement. Wij zijn er voor de totale organisatie van uw evenement. Wij zijn professionele evenement managers.

Wij nemen de totale planning en het management van uw evenement op ons. Wij zorgen op de achtergrond dat alles vlotjes verloopt, zodat u, samen met uw gasten, alleen maar hoeft te genieten. 

 

Evenementen die wij organiseren

Bedrijfsfeest in Soesterberg

Van een waanzinnig themafeest tot een chique diner met entertainment. Van een spetterende DJ/VJ-show tot VR experiences. De organisatie van uw bedrijfsfeest in Soesterberg moet goed en professioneel worden georganiseerd. Als evenementenbureau in Soesterberg maken wij van uw bedrijfsfeest een onvergetelijk event!

Vertel ons uw idee
Heeft u al een globaal idee voor uw volgende bedrijfsfeest? Leg het ons voor en laat ons er samen iets fantastisch van maken.

Creatieve ideeën te over. Benieuwd hoe wij als evenementenbureau uw bedrijfsfeest in Soesterberg kunnen organiseren?

Congres in Soesterberg

Een succesvol congres in Soesterberg organiseren met maximale impact voor u en uw gasten. 

Sinds 2006 organiseren wij congressen in Soesterberg. Door de jaren heen zijn we echte specialisten geworden in het organiseren van bijzondere congressen in de provincie Utrecht.

U wilt een doel behalen en u wilt een boodschap of kennis overbrengen. Samen met u zien we graag enthousiaste gasten die een leuke en leerzame dag hebben gehad.

Hoe klein of hoe groot het gezelschap ook is, wij zorgen ervoor dat uw congres in Soesterberg onvergetelijk wordt.

Conferentie in Soesterberg

Een succesvolle conferentie in de regio Soesterberg organiseren met maximale impact voor u en uw gasten. We denken graag met u mee. 

Sinds 2006 zijn wij actief met het organiseren van conferenties. Door de jaren heen zijn we specialisten geworden in het organiseren van bijzondere conferenties.

Een conferentie moet passen bij uw doelgroep, doelstelling en budget. We zorgen voor een ultieme ervaring. Wij bieden u top service en gastvrijheid.

Creatieve ideeën te over. Benieuwd naar wat wij voor u kunnen betekenen?

Seminar in Soesterberg

Een succesvol seminar organiseren met maximale impact voor u en uw gasten. We denken graag met u mee.

Sinds 2006 zijn wij actief met het organiseren van seminars. Door de jaren heen zijn we specialisten geworden in het organiseren van bijzondere seminars. Een seminar moet passen bij uw doelgroep, doelstelling en budget. We zorgen voor een ultieme ervaring. Wij bieden u top service en gastvrijheid.

U wilt een doel behalen en u wilt een boodschap of kennis overbrengen. Samen met u zien we graag enthousiaste gasten die een leuke en leerzame dag hebben gehad. Hoe klein of hoe groot het gezelschap ook is, wij zorgen ervoor dat uw seminar onvergetelijk wordt.

Creatieve ideeën te over. Benieuwd naar wat wij voor u kunnen betekenen?

Symposium in Soesterberg

Een succesvol symposium organiseren met maximale impact voor u en uw gasten. We denken graag met u mee. 

Sinds 2006 zijn wij actief met het organiseren van symposia. Door de jaren heen zijn we specialisten geworden in het organiseren van bijzondere symposia.

Een symposium moet passen bij uw doelgroep, doelstelling en budget. We zorgen voor een ultieme ervaring. Wij bieden u top service en gastvrijheid. 

U wilt een doel behalen en u wilt een boodschap of kennis overbrengen. Samen met u zien we graag enthousiaste gasten die een leuke en leerzame dag hebben gehad.

Hoe klein of hoe groot het gezelschap ook is, wij zorgen ervoor dat uw symposium onvergetelijk wordt.

Product presentatie

Een kick-off, nieuw assortiment of product: dit is het moment waarop u uw klanten wilt laten kennismaken met uw product of dienst. U wilt impact maken op uw klanten en potentieel nieuwe afnemers.

U heeft maanden gewerkt, marketing, sales. Nu is het moment daar om ‘naar buiten’ te gaan. Hier komt de wow factor van de productpresentatie om de hoek. Daar zijn wij voor. Het begint met de juiste locatie die past bij wat u als organisatie wilt uitstralen, die matched bij het product.

Of het nu gaat om de presentatie van een auto, dienst of bijvoorbeeld modelijn. Wij maken het samen met u tot een onvergetelijk moment dat een duidelijke behoefte creëert bij uw klanten.

Creatieve ideeën te over. Benieuwd naar wat wij voor u kunnen betekenen?

Hulp bij evenementen, reclame of marketing campagnes

Unieke bemiddelingsservice voor evenementen

Als evenementenbureau bieden wij in Soesterberg onze unieke bemiddelingsservice aan; De Evenementenmakelaar. Met deze service helpen wij iedereen die iets wil organiseren in Soesterberg. Je loopt altijd wel eens tegen een ‘organisatorisch’ probleem aan. Hoe fijn is het dan dat je een professioneel evenementenbureau aan je zijde hebt staan die je kan helpen?

Voor bedrijven en………evenementenbureaus in Soesterberg!

Geregeld worden wij ingeschakeld door bedrijven om ze te helpen bij de invulling van een opdracht. Of het nu gaat om een muziekproductie of een reclamecampagne. Wij helpen graag om net dat ‘ene’ voor elkaar te krijgen. Op regelmatige basis worden wij ook door collega-evenementenbureaus ingeschakeld, hoe leuk is dat! Wij zien geen concurrenten: we zien collega’s die, samen met onze input en hulp hun klant het allerbeste willen geven. 

Voor particulieren

Als evenementenmakelaar zijn wij er natuurlijk ook voor particulieren. Geregeld wordt onze expertise ‘ingevlogen’ voor de invulling van een huwelijk. Nee, we organiseren dan niet de bruiloft (alhoewel we dat natuurlijk ook graag doen). Geregeld krijgen we de vraag om een uniek iets te leveren, waarmee het bruiloftsfeest “Next Level” gaat. Wat dacht je van een DeLorean, de auto bekend uit de films van Back to the Future? Yes, we hebben hem!

Daag ons maar uit met je ‘onmogelijke’ aanvraag. 

Spreker, dagvoorzitter vinden?

Goede sprekers en dagvoorzitters zijn onmisbaar tijdens uw congres, conferentie, symposium of seminar. Belangrijke factor is de doelstelling van uw bijeenkomst, maar ook uw budget speelt een rol.

De tijd van lange voordrachten is voorbij, gasten willen actief betrokken worden en meedoen.

Een goede spreker en dagvoorzitter is betrokken bij het programma. Een goede spreker en dagvoorzitter is toegankelijk.

Er is natuurlijk zoveel aanbod. Bieden wij u nog meer om van te kiezen? Nee. Wat wij wel doen is goed luisteren naar uw wensen. 

Uiteraard hebben wij al met vele sprekers en dagvoorzitters samengewerkt tijdens onze evenementen. Het moet raar lopen willen wij niet de juiste spreker en dagvoorzitter voor uw evenement vinden.

Wij zorgen voor de beste invulling voor de beste prijs!

Entertainment voor uw evenement nodig?

Wat is een evenement zonder (het juiste) entertainment. Goed entertainment is onmisbaar voor een evenement, bijvoorbeeld voor uw bedrijfsfeest. Heeft u gehoord van dat bedrijfsfeest zonder muziek? Wij ook niet. Laat u meevoeren door een fantastische coverband of een DJ/VJ show met een spectaculaire lichtshow.

Natuurlijk mag ook het side entertainment niet vergeten worden. Bij de ontvangst, tijdens het eten en gedurende een evenement. Van magic tot spectaculaire acts. U wilt uw gasten vermaken, plezier geven. U wilt de WOW-factor!

Wij regelen de professionele invulling hiervan.

Hoe kunt u het juiste entertainment voor uw evenement vinden dat past bij uw wensen?

Creatieve ideeën te over. Benieuwd naar wat wij voor u kunnen betekenen?

Wij zorgen voor de beste invulling voor de beste prijs!

Decoratie voor uw evenement regelen

Wat is een evenement zonder de juiste decoratie en inrichting? Goede decoratie is onmisbaar voor een evenement, bijvoorbeeld voor uw bedrijfsfeest. Heeft u gehoord van dat themafeest zonder decoratie of die mooie loods zonder inrichting? Wij ook niet. U wilt uw gasten vermaken, plezier geven. U wilt de wow factor! Wij regelen de decoratieve invulling hiervan.

Er is ongelooflijk veel en een heel gevarieerd aanbod. Er is echter ook een groot verschil in kwaliteit.

Hoe kunt u de juiste decoratie en inrichting vinden dat past bij uw evenement? Wat is de juiste match? Op basis van uw wensen maken wij een selectie voor u, vragen offertes op en regelen het verder voor u.

Creatieve ideeën te over. Benieuwd naar wat wij voor u kunnen betekenen?

Wij zorgen voor de beste invulling voor de beste prijs!

Catering voor uw evenement regelen

Een geslaagd evenement valt of staat met de beleving van eten. Uw gasten moeten worden verwend. Iedereen moet kunnen kiezen uit gevarieerde en heerlijke gerechten.
Lekker eten is een belangrijk onderdeel voor de beleving van uw gasten. We regelen de catering voor uw evenement tot in detail. We houden daarbij vanzelfsprekend rekening met alle mogelijke wensen.

Wij werken samen met gerenommeerde cateraars en traiteurs die kwaliteit kunnen waarborgen. En een dure cateraar wil niet altijd kwaliteit betekenen en omgekeerd natuurlijk ook.

Op basis van uw wensen maken wij een selectie voor u, vragen offertes op en regelen het verder.

Benieuwd naar wat wij voor u kunnen betekenen?

Wij zorgen voor de beste invulling voor de beste prijs!

Personeelsuitje of bedrijfsuitje Soesterberg?

Het is klaar met het urenlang zoeken om bedrijfsuitjes in Soesterberg te vergelijken. Dat doen wij voor u. Op basis van uw wensen maken wij een selectie voor u, vragen offertes op en regelen het verder.

Er is zoveel en gevarieerd aanbod. Wat wij doen is goed luisteren naar uw wensen, wat wilt u wel en niet doen. Het aantal deelnemers, inspanning of ontspanning of een combinatie daarvan. We kijken voor u naar een bedrijfsuitje of personeelsfeest die past bij elke leeftijd, overnachtingsmogelijkheden, budget, etc.

Samen met u zien we graag enthousiaste gasten die een leuke dag hebben gehad. Hoe klein of hoe groot het gezelschap ook is, wij zorgen ervoor dat uw bedrijfsuitje onvergetelijk wordt.

Benieuwd naar wat wij voor u kunnen betekenen?

Wij zorgen voor de beste invulling voor de beste prijs!

De perfecte evenementenlocatie

Een evenement in Soesterberg start met een passende evenementenlocatie. Of u nu een locatie zoekt voor een congres, een bedrijfsfeest of productpresentatie. Belangrijk is dat de evenementenlocatie past bij het doel van uw evenement. Sfeer die past bij de uitstraling van u als organisatie, de hoeveelheid gasten, toegankelijkheid en het thema van uw evenement.

Wat wij doen is goed luisteren naar uw wensen. Het is klaar met het uren spenderen om locaties te vergelijken. Op basis van uw wensen maken wij een selectie voor u, vragen offertes op en regelen het verder.

U wilt een evenement organiseren in een geschikte evenementenlocatie in Soesterberg. Samen met u zien we graag enthousiaste gasten. Hoe klein of hoe groot het gezelschap ook is, wij zorgen ervoor dat uw locatie de juiste is.

Wat denkt u ervan om uw evenement in het Nationaal Militair Museum te organiseren? Of wilt u liever uw congres of bijeenkomst organiseren in de setting van conferentiehotel Kontakt der Kontinenten?

Wij zorgen voor de beste invulling voor de beste prijs!

Virtual en Augmented Reality

De laatste rage waar iedereen naar op zoek is! De techniek staat letterlijk voor niets. Uw gasten moeten worden overdonderd worden. Met behulp van de laatste technieken kunnen werkelijk alle dromen waarheid worden.

Digitale projecties op de tafels van uw gasten. Futuristische projecties in, op en rond de evenementenlocatie. We zorgen dat uw thema 100% in uw evenement is doorgevoerd. Maximale impact!

Wij werken samen met gerenommeerde aanbieders die de hoogste kwaliteit kunnen waarborgen. Op basis van uw wensen maken wij een selectie voor u, vragen offertes op en regelen het verder.

Benieuwd naar wat wij voor u kunnen betekenen?

Wij zorgen voor de beste invulling voor de beste prijs!

Fotohokje, greenscreen of photobooth

Het is klaar met het urenlang zoeken om naar de beste of meest voordelige aanbieder van een fotohokje, of photobooth voor je evenement. Dat doen wij voor u. Op basis van uw wensen maken wij een selectie voor u, vragen offertes op en regelen het verder.

Er is zoveel en gevarieerd aanbod; de aanbieders vechten elkaar haast ‘de tent uit’. Makkelijker wordt het er net op voor u om een keuze te maken.  Wat u wilt is een goede en betrouwbare partij.  

Een greenscreen fotoshoot geheel in eigen stijl?

Alles op maat ontworpen. Een professionele fotograaf ter plaatse. Logo’s achtergronden en uitlatingen kunnen allemaal geregeld worden, geheel naar uw wens.

En natuurlijk krijgt iedereen direct een print-out mee! Wij zorgen voor de beste invulling voor de beste prijs!

Het perfecte bruiloftsfeest

Je bent zojuist getrouwd. Samen met je kersverse echtgenoot de toekomst tegemoet gaan. Stap samen in een heuse Back to the Future Time Machine. Wat een onvergetelijk fotomoment voor jullie en je gasten!

Deze Back to the Future auto is de ultieme showauto. De gasten zullen het nooit vergeten. De aanvragen voor deze wagen stromen bij ons binnen. Niet zo vreemd, want het is de enige 100% rijdende en exacte replica in Europa!

Misschien is dit wel precies wat je nog zocht voor je huwelijksfeest? We hebben er een hele webpagina voor uitgetrokken. 

Lees alles over de Back to the Future DeLorean en reserveer deze auto vandaag nog!

Evenementenbureau in Soesterberg

nodig? 

Evenementen bureau in Soesterberg nodig? 

Vraag direct een offerte aan of stel uw vragen. Wij staan klaar om uw evenement geweldig te maken.

Contactformulier

Evenementenbureau 24-7 Events

Mercury 247 3769 KD Soesterberg
Telefoon: 085 002 8111
Website: https://247events.nl/
Contact: https://247events.nl/contact/

Openingstijden

maandag
dinsdag
woensdag
donderdag
vrijdag
zaterdag
zondag
09:00-21:00
09:00-21:00
09:00-21:00
09:00-21:00
09:00-21:00
09:00-21:00
Gesloten
Scroll Up
error: Copy beveiliging * De inhoud van deze website is beveiligd | Copy Security * Content is protected !!
Chat openen