Bedrijfsfeest Organiseren

Altijd een WOW-Factor!

Bedrijfsfeest organisator

Toe aan iets nieuws en unieks? Het is tijd om een bedrijfsfeest met een ‘wow’ factor te gaan organiseren! Wanneer u een bedrijfsfeest wilt laten organiseren, dan wilt u er natuurlijk het maximale uithalen. Natuurlijk staat beleving op nummer 1. Een toffe DJ-act met fantastische licht en geluid. Samen met je collega’s he-le-maal uit je dak gaan. Natuurlijk. En lekker eten hoort er ook zeker bij. Daar zorgen we voor.

Een bedrijfsfeest is vaak het klapstuk van het jaar. Op de zaak hebben jullie het er al een poosje over gehad. En nu is het zover! De meest wilde ideeën komen naar boven. Voor sommigen is de voorbereiding van een bedrijfsfeest nog leuker dan het feest zelf. Wij genieten er zelf ook ontzettend van. 

Budget

Maar laten we heel eerlijk zijn: Het geld speelt ook een belangrijke rol. Het beste beleving tegen de beste prijs. Evenementenbureau 24-7 Events beloofd jullie een onvergetelijk bedrijfsfeest. Optimale beleving voor elk budget!

Vragen? We helpen je graag

Bel: 085-0028111

Ma – Zat 09:00u – 21:00u

w

Chat met ons

Whatsapp: Ma / Zat – 09:00u – 21:00u

Bedrijfsfeest thema ideeën

Een bedrijfsfeest kan op vele manieren worden ingevuld. Iedereen heeft zo zijn eigen voorkeur, qua invulling van een bedrijfsfeest of personeelsfeest. Je kunt met ons echt alle kanten op. Wil je een knaller van een eindejaarsfeest? Stilstaan bij het afgelopen jaar en proosten op het nieuwe jaar? Of juist een personeelsfeest bij de start van het nieuwe jaar.

Ontzettend leuk zijn ook altijd bedrijfsfeesten met een thema. Er zijn veel ideeën voor een bedrijfsfeest thema te bedenken.We hebben, voor de nodige inspiratie, alvast een paar ideeën voor je op een rijtje gezet. Check ze hier!

Bedrijfsfeest decoratie

We decoreren de locatie voor jullie bedrijfsfeest. Schitterende decoratie, in stijl en volledig thema volgend. Dat betekent; dat we alles (ja, echt alles) tot in het kleinste detail op elkaar afstemmen. We gaan daarin (heel) ver. En dat vinden wij nu juist zo leuk. We nemen je mee op reis, bezorgen iedereen een ervaring met blijvend resultaat.

Jouw identiteit

De decoratie van de feestlocatie combineren we met jouw bedrijfsidentiteit. Van kleine subtiele verwijzingen naar je bedrijfskleuren of mission statement. Ze vallen niet altijd direct op. Tijdens het feest, horen we mensen zeggen: “Hey, dat zijn dezelfde kleuren als van ons bedrijf.” Of: “Dat is precies wat wij hier ook altijd tegen elkaar zeggen!

Verschillende statafels met bloemstukken erop als aankleding bij een bedrijfsfeest. Roze en paarse sfeerverlichting erboven
Bedrijfsfeest organiseren - DJ/VJ show

Aftermovie bedrijfsfeest registratie

Dit was de Beste Party Ever! Daar wil je natuurlijk nog eens naar terugkijken. Herinneringen ophalen en nog even lekker nagenieten. We begrijpen je helemaal. Natuurlijk doen we dit ook voor je! We regelen een professionele (en super scherp geprijsde) video/camera registratie van jullie feest.

Vanaf de ontvangst tot diep in het feestgedruis. We zorgen dat je herinneringen worden vastgelegd. Heerlijk om thuis nog eens na te genieten.

 

Gelukkig hebben we de foto’s nog!

Verander je collega’s of personeel in ware fotomodellen. Maak die onvergetelijke selfie met elkaar. “SAY CHEESE!” We kunnen een Magische Fotospiegel op jullie feestlocatie neerzetten. Strike a Pose, schrijf op het beeldscherm jouw tekst en plaats er alle emoji’s die je wil.

PRINT – MAIL – SHARE!

De gemaakte foto’s worden ter plekke uitgeprint. Bovendien kan iedereen zijn perfecte party foto naar zichzelf mailen. Delen op Social Media is ook mogelijk.

Digitaal Fotoboek

Na afloop van jullie bedrijfsfeest, sturen we alle foto’s in een digitaal fotoboek na. 

Onbeperkt foto’s maken tijdens je bedrijfsfeest. Inclusief hosts en duizenden mogelijkheden. Strike A Pose!

Vakkundige event managers

Sinds 2006 organiseren wij de meest uiteenlopende evenementen. Wij ontzorgen jullie tot in het kleinste detail. We bezorgen jullie een onvergetelijk bedrijfsfeest. We nemen de volledige organisatie van het bedrijfsfeest van je over. Van bedrijfsfeest concept tot aan de uitvoering. We werken met je samen, we staan aan je zijde. We zorgen ervoor dat jij kunt genieten van en tijdens jouw unieke bedrijfsfeest.

Onze werkzaamheden bij het event management zijn:

  • We maken een one-of-a-kind feest concept voor je. Een feest als geen ander.
  • We schrijven het draaiboek voor het evenement
  • We maken vooraf altijd 1 of meerdere locatie bezoeken, we brengen alles in kaart. Plattegronden, toiletten, you name it. Wil jij daarbij aanwezig zijn? Graag!
  • We verzorgen de ontvangst van de gasten van het personeelsfeest
  • Hospitality medewerkers worden door ons geïnstrueerd
  • We staan voor, tijdens en na het feest in contact met de locatie manager(s)
  • We stemmen zoveel mogelijk, de F&B op jullie wensen af
  • Indien mogelijk zorgen we, voorafgaand van het feest, voor een tasting bij de cateraar
  • Coördinatie tijdens de opbouw en inrichting van het evenement
  • Communicatie voor, tijdens en na het evenement
  • Communicatie met artiesten, gastheer/gastvrouw/sprekers en leveranciers
  • Toezien op de uitvoer en het verloop van het feest
  • Continue monitoring rondom de SHE-punten (Veiligheid, Gezondheid en Milieu)
  • Toepassing van geldende maatregelen (Bijvoorbeeld: Covid-19)
event support, hulp bij organisatie, ondersteuning, bedrijfsevenement, congres, symposium, bijeenkomst (16)

De locatie voor het feest, wordt vooraf ingetekend. Alle elementen (decoratie, entertainment, catering etc.) worden opgenomen, zodat een optimale ervaring kan worden gemaakt.

Vragen? We helpen je graag

Bel: 085-0028111

Ma – Zat 09:00u – 21:00u

w

Chat met ons

Whatsapp: Ma / Zat – 09:00u – 21:00u

Corona maatregelen

Wij zorgen dat jullie bedrijfsfeest op een veilige manier verloopt. Uiteraard volgen wij de aanbevelingen van het RIVM, bij de uitvoer en organisatie van jullie bedrijfsfeest. Er komt, sinds de uitbraak van het coronavirus, NOG MEER kijken bij de organisatie van evenementen. Wij volgen een strak 1,5 meter protocol. Jullie hebben er alle baat bij, dat dit professioneel wordt ingevuld.

Er zijn vele vraagstukken, die moeten worden ingevuld:

  • Hoeveel bezoekers mogen wij ontvangen?
  • Kan ik überhaupt een bedrijfsfeest organiseren? (Jazeker!)
  • Hoe regel ik de controle en naleving, op corona toegangsbewijzen?
  • Hoe moeten de gasten worden geïnformeerd, omtrent de geldende corona regels?
  • Looplijnen, desinfectie, etcetera. Hoe doe ik het?

COVID-19 dossier

Vragen?

Neem contact met ons op

Lees meer

Bekijk ons COVID-19 dossier hier

Evenementenbureau 24-7 Events

Mercury 247 3769 KD Soesterberg
Telefoon: 085 002 8111
Website: https://247events.nl/
Contact: https://247events.nl/contact/

Openingstijden

maandag
dinsdag
woensdag
donderdag
vrijdag
zaterdag
zondag
09:00-21:00
09:00-21:00
09:00-21:00
09:00-21:00
09:00-21:00
09:00-21:00
Gesloten
error: Copy beveiliging * De inhoud van deze website is beveiligd | Copy Security * Content is protected !!
Chat openen