Weg met frustratie, hallo succes!

online aanmelding en registratieservice
Lees MeerDirect aan de slag

Ontzorg je evenement met onze alles-in-één oplossing, van registratie tot badges.

maak vandaag nog een afspraak

Ontspan en geniet van je eigen evenement met onze

Evenement aanmeld- en registratieservice!

Ben je het zat om urenlang te worstelen met ingewikkelde registratieformulieren, handmatige administratie en de organisatie van je event website? Weg met die frustratie! Met onze gebruiksvriendelijke service ontzorgen we je volledig, zodat jij je kunt focussen op wat echt belangrijk is: een onvergetelijk evenement creëren.

Waarom zou je opnieuw het wiel moeten uitvinden terwijl wij al een panklare oplossing voor je hebben liggen?

Gebruik

Onze Ervaring

We zijn fulltime evenement professionals.

Al onze systemen zijn erop ingericht, om evenementen soepel te laten verlopen. Alles wat van belang is zetten wij voor je op een speciale registratiewebsite.

  • De naam, plaats en datum van je evenement.
  • Het programma van je evenement.
  • De meest gestelde vragen, contactinformatie voor hulp, vragen en assistentie.
  • We zorgen voor de juiste branding: sponsors en logo’s van alle partijen
  • En natuurlijk het evenement registratieformulier

Wij zorgen ervoor dat alles op de achtergrond vlekkeloos verloopt. Voor tijdens en na de aanmelding van iedere bezoeker.

Ontspan, geniet, en laat ons het regelen!

Jij hoeft haast niets te doen:

  • Wij regelen alles van A tot Z, van het ontwerpen van het registratieformulier en de eventwebsite tot het versturen van bevestigingen en het beheren van de inschrijvingen.
  • Wij verzorgen de verzending van handige pdf documenten naar alle deelnemers. Zoals:
    • Routebeschrijving
    • een gepersonaliseerd programma en
    • andere logistieke informatie.

hoe complex jouw programma ook is!

Break-out sessies

Bij evenementen, waarbij er gewerkt wordt met break-out sessies delen wij alle deelnemers in de juiste sessies in. We houden rekening met:

  • groepsgroottes
  • zaalindeling en
  • nog veel meer

Het enige wat jij hoeft te doen is je focussen op het creëren van een onvergetelijke ervaring voor je deelnemers.

Hoe we je helpen:

Eenvoudige registratie ……

  • Wij maken het registratieformulier. Dit is mogelijk in het Nederlands of Engels. Een andere taal is op aanvraag mogelijk. Jij bepaalt de vragen die je wilt stellen, en wij zorgen voor een gebruiksvriendelijke interface die eruit ziet alsof het formulier van jouw website komt.
  • Deelnemers melden zich in een paar klikken aan via ons portaal. Geen ingewikkelde formulieren meer, geen gedoe!

Alles in één:

  • Wij maken een kant-en-klare eventwebsite pagina voor je aan. Op deze pagina staat alle relevante informatie voor je evenement, zoals datum, tijd, locatie, programma, sprekers, enzovoort.
  • We passen de stijl van de pagina aan aan jouw huisstijl, zodat het een naadloze ervaring is voor jouw deelnemers.

Waardevolle inzichten:

  • Krijg handige analyses van je registratiedata. Zo zie je precies wat goed werkt en wat beter kan!

Volledig op maat:

  • Pas de service aan jouw unieke wensen en merkidentiteit aan. Jouw evenement, jouw stijl!

Online evenement registratie service voor ieder evenement

Aanmelding en Registratie Service voor een congres of bijeenkomst

Het online evenement registratie formulier kan worden aangepast aan elk type zakelijk evenement.

  • Congressen
  • Netwerksessies of (politieke) bijeenkomst
  • Symposium
  • Seminar
  • Conferentie

- uitgelicht -

in ieder gewenst design. Voor elk type evenement

online evenementen registratie

ieder gewenste huisstijl

geschikt voor congressen, bijeenkomsten en bijscholing

evenement tickets, in huisstijl

accreditatie mogelijkheden

validatie over deelnemer aantallen

privacy beschermd

eventtickets voorzien van scanbare QR code

diensten

Evenement Registratie Service

Het online evenement registratie formulier is geschikt ter ondersteuning van alle soorten evenementen.

  • Bijscholing of Permanente Educatie
  • Netwerksessies
  • Networktable oplossingen
  • Congressen
  • Zakelijke bijeenkomsten

Evenementen locaties

Niet alleen opdrachtgevers kunnen van onze Inhouse oplossing gebruikmaken. Ook evenementenlocaties kunnen onze tool gebruiken. Op die manier kunnen zij voor hun klant een vlekkeloze evenementen registratie aanbieden.

Wanneer de klant bij de locatie het evenement wil laten plaatsvinden kan onze online registratie de ideale oplossing zijn voor beide partijen.
Wij zorgen dat alles op de achtergrond vlekkeloos verloopt.

huisstijl

Natuurlijk maken we het registratie formulier helemaal in jouw huisstijl of die van je evenement.

Evenementen tickets

We kunnen evenementen tickets maken, geheel in de stijl van jouw evenement. 

l

Bijscholing en Accreditatie

We kunnen van iedere bezoeker de check-in/check-out bijhouden. Ideaal voor Permanente Educatie (PE) sessies of accreditatie van je evenement.

~

Bescherming privacy

Natuurlijk is ons systeem zo ingeregeld dat de persoonsgegevens van alle deelnemers is gewaarborgd.

JoUw Oplossing

Online Evenement Registratie Service voor jouw congres of symposium

Beroepsverenigingen of vakverenigingen die een vakdag, congres of bijscholing organiseren voor hun leden. Dan is het van belang dat het aanmeldingsformulier en registratiewebsite zo goed mogelijk in elkaar zitten.

Wij zorgen ervoor dat alles vlekkeloos verloopt. Voor tijdens en na de aanmelding van iedere bezoeker.

wij bieden:

Standaard Service Pakket

Een full Service pakket, voor een zeer aantrekkelijk tarief.

Inhoud:

  • Een complete event pagina (Bekijk)
  • Registratiemodule (met alles erop en eraan)
  • Verwerking van mutaties
  • Event toegang tickets worden gemaakt en verzonden
  • Indeling van groepen, zalen + subsessies wordt geregeld
  • Individueel programma + logistieke informatie worden gemaakt en verzonden

Met 1 muisklik ben jij klaar en wij zorgen voor de rest, lekker!

wij bieden:

Totaal Service Pakket

Wanneer het helemaal “af” moet zijn. Jij de inhoud, wij doen (echt) de rest!

Inhoud:

  • Een complete event pagina (Bekijk)
  • Registratiemodule (met alles erop en eraan)
  • Verwerking van mutaties
  • Event toegang tickets worden gemaakt en verzonden
  • Indeling van groepen, zalen + subsessies wordt geregeld
  • Individueel programma + logistieke informatie worden gemaakt en verzonden
  • 200 kant-en-klare congresbadges geprint, inclusief hoesje en keycord
  • 1 medewerker die jouw gasten ontvangt en de badges uitreikt.

We zijn het verlengstuk van jouw organisatie en zorgen alles vlekkeloos verloopt

wat wil je weten?

Meest gestelde vragen

Heb je een vraag over onze evenement registratie service?

Kijk dan hier even! We hebben de meest gestelde vragen op een rijtje gezet, zodat je snel antwoord hebt.

In deze FAQ vind je informatie over:

  • De voordelen van onze service
  • Hoe onze service werkt
  • Databescherming
  • Kosten
  • Maatwerk
  • Contactgegevens

    Staat je vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op. We helpen je graag verder!

    Hoe kan ik mijn evenement online promoten met jullie service?

    Wij bieden diverse tools om je evenement online te promoten:

    • Deel de eventwebsite op sociale media en in nieuwsbrieven.
    • Integreer de registratiemodule op jouw website om naadloze inschrijving te bevorderen.
    Is online registratie veilig?

    Jazeker! Wij gebruiken de veiligste technologieën om jouw data te beschermen.

    • Alle data is versleuteld en wordt opgeslagen in beveiligde datacenters.

    We voldoen aan de strengste privacyregels, zoals de AVG.

    Hoeveel kost een online registratie service?

    Onze prijzen zijn afhankelijk van de functies die je nodig hebt en het aantal deelnemers aan je evenement.

    • Vraag een vrijblijvende offerte aan via onze website of telefonisch.

    We bespreken graag jouw wensen en maken een offerte op maat.

    Kan ik de service aanpassen aan mijn wensen?

    Jazeker! De service is volledig op maat te maken:

    • Kies de gewenste functies en modules.
    • Pas de stijl van de registratieformulieren en eventwebsite aan aan jouw huisstijl.

    Voeg jouw logo en branding toe aan alle materialen.

    Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

    Je kunt ons op verschillende manieren bereiken:

    We helpen je graag met het organiseren van een onvergetelijk evenement!

    Contact opnemen

    *verplichte velden

    Aanhef

    Start event (Datum + tijd)

    Einde event (Datum + tijd)

    Het budget van jouw event

    Wij werken altijd vanuit een budget indicatie van onze klanten. Op die manier kunnen we aangeven wat er wel/niet mogelijk is.

    Natuurlijk kun je ons altijd meer informatie geven over het budget in het commentaarveld hieronder.

    De locatie van jouw event


    Extra toelichting rondom jouw event

    Geef ons zoveel mogelijk informatie rondom jouw evenement.

    Google, Socal media, beurs, etc.

    Evenementenbureau 24-7 Events
    085 - 00 28 111
    events@247events.nl

    error: Copy beveiliging * De inhoud van deze website is beveiligd | Copy Security * Content is protected !!