Evenementenbureau 24-7 Events
Voor de meest uiteenlopende evenementen kunt u bij ons terecht. Van congressen tot bedrijfsfeesten. Van productpresentaties tot seminars. We helpen u om uw evenement tot een geweldig succes te maken. Wilt u graag een klein en intiem evenement laten organiseren? Of moet er een groots meerdaags evenement komen? Het maakt ons niet uit, we hebben er net zo veel plezier in.
Event Support
Het is dan fijn om te weten, dat u onze hulp kunt inroepen. Voor haast elk denkbaar onderdeel van uw bedrijfsevenement, zijn wij er om u te helpen en u te ondersteunen. Zie ons als een extra paar (professionele) handen. De inhoud laten wij aan u over. Het geregel achter de schermen, wat veel tijd in beslag neemt, doen wij voor u. We bieden u hulp, ofwel: We verlenen event support!
Vragen? We helpen je graag
Bel: 085-0028111
Ma – Zat 09:00u – 21:00u
Stuur een bericht
Naar het contactformulier
Chat met ons
Whatsapp: Ma / Zat – 09:00u – 21:00u
Uw hulp bij organiseren
Zoekt u een specifieke dienst voor uw evenement? Bijvoorbeeld deelnemersregistratie of een geschikte evenementenlocatie. Schakel ons in voor het vinden van sprekers of entertainment voor uw evenement. U kunt ons op uurbasis of ter bemiddeling inhuren. Voor elk organisatorisch probleem kunt u ons inschakelen. Wat u ook zoekt of wenst, wij lossen het voor u op.
Personeelsfeest of familiedag organiseren?
Wilt u een personeelsfeest of familiedag organiseren? Wij halen het maximale uit uw eventbudget en zorgen voor maximale impact. Wij werken niet alleen binnen de regio Utrecht. Ook in de buurt van Rotterdam of Den Haag zijn we geregeld te vinden.
Evenementenbureau sinds 2006
Evenementenbureau 24-7 Events: Evenementen organisator sinds 2006
Wij zijn er voor bedrijven en organisaties binnen de profit en non-profit sector. Als evenementenbureau zijn wij er voor:
- een vlekkeloos georganiseerd congres
- een onvergetelijk bedrijfsfeest
- Een conferentie of symposium
- Seminar organisatie of teambuilding
- Productpresentaties en kick-off evenementen
- Een op maat gemaakt online evenement registratie systeem
Benieuwd hoe wij uw volgende event gaan organiseren?
Vragen? We helpen je graag
Bel: 085-0028111
Ma – Zat 09:00u – 21:00u
Stuur een bericht
Naar het contactformulier
Chat met ons
Whatsapp: Ma / Zat – 09:00u – 21:00u
Evenementen die wij organiseren
Bedrijfsfeest
Van een waanzinnig themafeest tot een chique diner met entertainment. Van een spetterende DJ/VJ-show tot VR experiences.
De organisatie van uw bedrijfsfeest moet goed en professioneel worden georganiseerd.
Als evenementenbureau maken wij van uw bedrijfsfeest een onvergetelijk event!
Congres
Een succesvol congres organiseren met maximale impact voor u en uw gasten.
Sinds 2006 zijn wij actief met het organiseren van congressen. We zijn ware specialisten geworden in het organiseren van bijzondere congressen.
Hoe klein of hoe groot het gezelschap ook is, wij zorgen ervoor dat uw congres onvergetelijk wordt.
Conferentie
Een succesvolle conferentie organiseren met maximale impact voor u en uw gasten. We denken graag met u mee.
Een conferentie moet passen bij uw doelgroep, doelstelling en budget. We zorgen voor een ultieme ervaring. Wij bieden u top service en gastvrijheid.
Creatieve ideeën te over. Benieuwd naar wat wij voor u kunnen betekenen?
Seminar
Een succesvol seminar organiseren met maximale impact voor u en uw gasten. We denken graag met u mee.
Symposium
Door de jaren heen zijn we specialisten geworden in het organiseren van bijzondere symposia.
Hoe klein of hoe groot het gezelschap ook is, wij zorgen ervoor dat uw symposium onvergetelijk wordt.
Product presentatie
U hebt er maanden aan gewerkt. Nu is het moment aangebroken om ‘naar buiten’ te gaan.
Of het nu gaat om de presentatie van een auto, dienst of bijvoorbeeld modelijn.
Online Bezoeker Registratie
Wat zou er met je inbox gebeuren wanneer zich 20 of misschien wel 2000 mensen voor je evenement aanmelden, door het sturen van een email? Dat moet je niet willen. Beter is het om voor je evenement gebruik te maken van een online registratie formulier.
Wij maken uw online evenement registratie formulier zo dat deze geschikt is voor uw type evenement. Het kan een eenvoudig registratieformulier zijn: Basisgegevens invullen en verzenden, klaar. Maar we kunnen ook een online evenement registratie formulier maken voor de (veel) meer ingewikkelde evenementen.
U hoeft zich niet druk te maken over databases, spreadsheets, beveiliging, validatie en HTML code – daar zijn wij goed in. Wij verwerken alle aanmeldingen, registraties en mutaties. We houden contact met iedereen die zich voor uw evenement wil aanmelden en heeft aangemeld. Dat scheelt u een hoop extra werk.
We doen het samen!
Zorgt u voor het inhoudelijke gedeelte van uw evenement, dan zorgen wij in de tussentijd dat de aanmelding en registratie voor uw evenement vlekkeloos verloopt. Zo werken we samen aan een geweldig evenement.
Personeelsuitje of bedrijfsuitje
Op onze pagina bedrijfsuitjes, vindt u een eerste selectie bedrijfsuitjes. Staat uw idee er niet tussen? Leg ons uw idee voor en wij zorgen dat het geregeld wordt.
Op basis van uw wensen, regelen wij precies zoals u het graag hebt.
De perfecte evenementenlocatie
U wilt een evenement organiseren in een geschikte evenementenlocatie. Net als u zien wij graag blije gasten.
Hoe klein of hoe groot het gezelschap ook is, wij zorgen ervoor dat uw locatie de juiste is.
Catering voor uw evenement
Een geslaagd evenement valt of staat met de beleving van eten. Uw gasten moeten worden verwend.
We houden daarbij vanzelfsprekend rekening met alle mogelijke wensen.
Spreker, dagvoorzitter zoeken
Goede sprekers en dagvoorzitters zijn onmisbaar tijdens uw congres, conferentie, symposium of seminar.
Een goede spreker en dagvoorzitter is betrokken bij het programma. Een goede spreker en dagvoorzitter is toegankelijk.
Wij zorgen voor de beste invulling voor de beste prijs!
Entertainment voor evenementen zoeken
Goed entertainment is onmisbaar voor een evenement. Tijdens je bedrijfsfeest wil je, samen je je collega’s worden vermaakt. Laat je meevoeren door een fantastische coverband. Ga uit je dak tijdens een spectaculaire DJ/VJ show.
Van close-up magic, tot spectaculaire live acts. Creatieve ideeën te over.
Decoratie voor evenement regelen
De juiste decoratie en aankleding is onmisbaar voor een evenement.
Je hebt toch geen zin in een bedrijfsfeest in een kale loods? We gaan jou en je gasten visueel verwennen.
Op basis van jouw wensen, regelen wij het allemaal voor je.
Virtual en Augmented Reality voor evenementen
De laatste rage waar iedereen naar op zoek is! De techniek staat letterlijk voor niets. Met behulp van de laatste technieken kunnen werkelijk alle dromen waarheid worden.
Digitale projecties op de tafels van uw gasten. Futuristische projecties in, op en rond de evenementenlocatie.
Fotohokje, greenscreen of photobooth
Alles op maat ontworpen. Een professionele fotograaf ter plaatse. Logo’s achtergronden en uitlatingen kunnen allemaal geregeld worden, geheel naar uw wens.
En natuurlijk krijgt iedereen direct een print-out mee! Wij zorgen voor de beste invulling voor de beste prijs!
Het perfecte bruiloftsfeest
Je bent zojuist getrouwd. Rij samen met je kersverse echtgenoot de toekomst tegemoet. Stap samen in een heuse Back to the Future Time Machine. Wat een onvergetelijk fotomoment voor jullie en je gasten!
Deze Back to the Future auto is de ultieme showauto. De gasten zullen het nooit vergeten.
Bel ons: 085 – 002 8111
Contact opnemen
Hulp nodig, bij het organiseren van uw evenement? We maken graag een offerte op maat voor u.
Contactformulier
Evenementenbureau
24-7 Events
Mercury 247 3769 KD Soesterberg
Telefoon: 085 002 8111
Website: https://247events.nl/
Contact: https://247events.nl/contact/
Openingstijden
maandag dinsdag woensdag donderdag vrijdag zaterdag zondag | 09:00-21:00 09:00-21:00 09:00-21:00 09:00-21:00 09:00-21:00 09:00-21:00 Gesloten |
Onze servicegebieden
Utrecht | Amersfoort | Zeist | Houten | Soest | Soesterberg | Utrechtse Heuvelrug | Hilversum | Nieuwegein | Veenendaal | De Ronde Venen | De Bilt | Woerden | IJsselstein | Stichtse Vecht | Leusden | Baarn | Wijk bij Duurstede | Bunschoten | Vianen | Rhenen | Bunnik | Lopik