Netwerkbijeenkomst organiseren
Netwerken is belangrijk, zo niet cruciaal, voor bedrijven en ondernemers. Door het uitbreiden van je zakelijke netwerk, kun je nieuwe opdrachten binnenhalen. Gebruik een netwerkbijeenkomst voor het onderhouden van je huidige zakelijke contacten. Elkaar persoonlijk te ontmoeten, in de ogen kijken, gezamenlijke interesses delen. Dit zijn voor ondernemers en bedrijven belangrijke redenen, om regelmatig netwerkbijeenkomsten te bezoeken.
Eigen netwerkbijeenkomst
Heb je er al eens over gedacht om jouw eigen bijeenkomst te organiseren? Het ligt misschien niet direct voor de hand. Toch is het aan te raden, hier eens over na te denken. Op jouw eigen netwerkbijeenkomst kun jij bepalen, wie er komt en wat er gebeurt.
Vragen? We helpen je graag
Bel: 085-0028111
Ma – Zat 09:00u – 21:00u
Stuur een bericht
Naar het contactformulier
Chat met ons
Whatsapp: Ma / Zat – 09:00u – 21:00u
Jouw bedrijf in de spotlights
Jouw netwerk zal samenkomen op een locatie, die je zelf hebt gekozen. De bezoekers van je netwerkbijeenkomst, zullen deelnemen aan het door jou samengestelde programma. Ze hebben één ding gemeen: Ze zijn allemaal verbonden met jouw onderneming. Door zelf een netwerkbijeenkomst te organiseren, kun je jouw onderneming in de spotlights zetten.
Ervaren netwerk organisator
Bij het organiseren van een netwerkbijeenkomst komt veel kijken. Als ervaren organisator van zakelijke en politieke bijeenkomsten, helpen we je hier graag bij. Al sinds 2006 organiseren wij netwerkbijeenkomsten. We doen dit voor de politiek en voor bedrijven of organisaties binnen de profit en non-profit sector.
Omdat we in oplossingen denken in plaats van in problemen, delen we graag onze kennis met je. Welke middelen kun je inzetten, om daadwerkelijk een échte netwerkbijeenkomst te maken? Hoe zorg je ervoor dat mensen uit hun vertrouwde groepje stappen en in contact komen met de juiste personen?
Wij spelen in op jouw wensen, behoeften en ondernemingsdoelstellingen.
Live contact
Persoonlijk en live met elkaar in contact komen. Dat is de grote kracht, tijdens een netwerkbijeenkomst. Daar kan geen Zoom-sessie tegenop. Om dat live contact te stimuleren, is er een keur aan mogelijkheden beschikbaar. We zijn op de hoogte van de laatste trends hierin. We leggen ze je voor en kijken wat voor jouw netwerkbijeenkomst passend is. Technische maar ook ludieke oplossingen, die aanzetten tot actie en verbinding!
De interactie tijdens je netwerkbijeenkomst, kunnen we op verschillende manieren vormgeven. Kies je voor een zgn. Netwerktafel setting, een netwerkborrel of een spelelement. Een 100% live evenement of een hybride bijeenkomst met livestreaming. De mogelijkheden zijn enorm veelzijdig. Je kunt met ons alle kanten op.
Gastheerschap & sprekers
Een solide dagvoorzitter of inspirerende spreker. Ze tillen je netwerk event naar een hoger niveau. Goede sprekers weten je gasten hun aandacht te pakken. Ze weten de aanwezigen tot actie en interactie aan te zetten. We beschikken over een sterk netwerk van sprekers en dagvoorzitters voor jouw volgende netwerkevenement.
Resultaat netwerkbijeenkomst
Het is belangrijk dat andere ondernemers en bedrijven een positief gevoel overhouden aan jouw event. Dit is ook gunstig voor het imago van jouw bedrijf. Als je een paar keer per jaar een bijeenkomst organiseert, zie je jouw relaties regelmatig. En dát komt jouw netwerk alleen maar ten goede.
Vakkundige eventmanagers
Wij ontzorgen je tot in het kleinste detail. Schakel ons in, om de organisatie voor je uit te voeren. We nemen, op het inhoudelijke gedeelte na, de volledige organisatie van je over. Tijdens het netwerk evenement zijn wij de stille motor achter jouw succes! Het evenement verloopt vlekkeloos en zorgeloos. Zo kun je zelf genieten van en tijdens jouw eigen netwerkbijeenkomst. Wij zorgen ervoor, dat je zelf alle tijd hebt om te netwerken.
Onze werkzaamheden bij het event management zijn:
- Het schrijven van het draaiboek
- We verzorgen de volledige aanmelding en registratie
- We verzorgen de ontvangst van je bezoekers
- Hospitality medewerkers worden door ons geïnstrueerd
- Scannen van evenement tickets
- Uitreiken van badges
- Coördinatie tijdens de opbouw en inrichting van het evenement
- Communicatie voor, tijdens en na het evenement
- Communicatie met gastheer/gastvrouw/sprekers en leveranciers
- Toezien op het verloop van het evenement
- Continue monitoring rondom de SHE-punten (Veiligheid, Gezondheid en Milieu)
- Toepassing van geldende maatregelen (Bijvoorbeeld: Covid-19)
Vragen? We helpen je graag
Bel: 085-0028111
Ma – Zat 09:00u – 21:00u
Stuur een bericht
Naar het contactformulier
Chat met ons
Whatsapp: Ma / Zat – 09:00u – 21:00u
Aanmelding & registratie
De aanmelding en registratie van de bezoekers aan je netwerk evenement. Dat moet je echt niet zelf willen oppakken. Daar gaat ongemerkt (heel) veel werk in zitten. Die tijd kun je beter besteden.
- Jouw boodschap en kernwaarden
- Aandacht houden op je doelgroep.
- Wie wil je uitnodigen?
- Welke partijen moeten met elkaar in contact komen?
- Wat is je doelstelling?
Over al het andere hoef je je geen zorgen te maken. Het wordt geregeld. Snel, effectief en professioneel. Zowel in aanloop als tijdens je netwerkbijeenkomst. Wij verzorgen de volledige aanmelding en registratie van je bezoekers.
Hierbij nemen wij alle werkzaamheden, die daarbij komen kijken, voor onze rekening:
- Het beantwoorden van vragen
- Hulp bieden bij het aanmelden
- Het doorvoeren wijzigingen
- Versturen van de evenementen tickets
- Etcetera
Netwerken op locatie!
Een geschikte locatie voor je netwerkbijeenkomst, moet inspireren. Dat begrijpen we als geen ander.
- We zorgen voor een geschikte locatie voor je netwerk evenement. Rekening houdend met de doelstelling van de bijeenkomst.
- Een netwerkbijeenkomst op eigen locatie is uiteraard ook geen enkel probleem.
- De locatie zal, uiteraard, sfeervol worden ingericht.
- Hoeveel personen worden er op het netwerk evenement verwacht? We helpen je hierbij.
- Gaan we in grote plenaire zalen werken of gebruiken we kleine(-re) break-out ruimten?
- Ga je voor een netwerkborrel, met een centrale sessie vooraf?
- Beperken we ons tot binnen of kunnen we ook in de buitenlucht de relaties versterken?
- Bereikbaarheid en parkeergelegenheid van de locatie
Netwerken met networktables
Specifieke groepen mensen met elkaar verbinden. Sparren met gelijkgestemden over onderwerpen. Samen oplossingen vinden voor een gedeeld probleem. Een netwerk evenement met Networktables is hier geweldig voor. Maar hoe regel je zoiets vooraf? Een goede voorbereiding en realisatie hierin is key!
Onze online aanmelding-, en registratie module is hier namelijk speciaal voor ontwikkeld.
We kunnen rekening houden met:
- Een juiste spreiding van je gasten
- Maximale groepsgrootte op basis van bezoeker capaciteit (COVID-19 punt!)
- Meerdere netwerk of kennis sessies tegelijk
- Draaischema voor networktables (meerdere ronden)
We zorgen ervoor dat jouw netwerkbijeenkomst vlekkeloos zal verlopen.
Corona veilig netwerken
Wij zorgen dat elk evenement op een veilige manier verloopt. Uiteraard volgen wij de aanbevelingen van het RIVM, bij de uitvoer en organisatie van je bijeenkomst. Er komt, sinds de uitbraak van het coronavirus, NOG MEER kijken bij het organiseren van evenementen in het algemeen. Voor een goed lopend netwerk evenement is dat niet anders.. Wij volgen een strak 1,5 meter protocol. U hebt er alle baat bij, dat dit professioneel wordt ingevuld.
Er zijn vele vraagstukken, die moeten worden ingevuld:
- Hoeveel bezoekers mag ik op de netwerkbijeenkomst ontvangen?
- Kan ik überhaupt een LIVE bijeenkomst organiseren? (Jazeker!)
- Kunnen we er ook een hybride variant van maken?
- Hoe regel ik de controle en naleving, op corona toegangsbewijzen?
- Hoe moeten de gasten worden geïnformeerd, omtrent de geldende corona regels?
- Looplijnen, desinfectie, etcetera. Hoe doe ik het?
Meer informatie
Stappenplan voor het organiseren van een evenement
Evenement.Het ultieme stappenplan voor het organiseren van een evenement Doelstelling van het evenementEen evenement start met een idee, of dit nu voor een congres of bedrijfsfeest is. Dan is ‘wat gaan we doen’ een hele goede startvraag. Wat is het doel, vorm, hoe,...
Aanmelding en registratie module voor evenementen
maak vandaag nog een afspraak Van aanmelding tot registratie Lift jouw Event Wat zou er met je inbox gebeuren wanneer zich 20, 200 of misschien wel 2000 mensen voor je evenement aanmelden door het sturen van een email? Dat moet je niet willen. Beter is het om voor je...
Maak uw evenement interactief
Er was een tijd, een te lange tijd, dat congressen en bijeenkomsten vooral gebruikt werden om te zenden. Een spreker op het podium en zenden maar. Nog altijd is het belangrijk om de boodschap over te brengen, maar dan wel op de manier waarop de gasten op uw event dat...
Algemeen
Diensten
Services
Bekende filmauto huren
Evenement Decoratie Huren
Greenscreen Foto Studio
Goochelaars en Illusionisten
Hologram Huren
Sportieve Uitjes
F1 Race Simulator Huren
Vliegtuig voor evenementen
Magische fotospiegel (rond)
Magische fotospiegel (recht)
Back to the Future Photobooth
Virtual Reality (VR) Cinema
Evenementenbureau
24-7 Events
Mercury 247 3769 KD Soesterberg
Telefoon: 085 002 8111
Website: https://247events.nl/
Contact: https://247events.nl/contact/
Openingstijden
maandag dinsdag woensdag donderdag vrijdag zaterdag zondag |
09:00-21:00 09:00-21:00 09:00-21:00 09:00-21:00 09:00-21:00 09:00-21:00 Gesloten |
Onze servicegebieden
Utrecht | Amersfoort | Zeist | Houten | Soest | Soesterberg | Utrechtse Heuvelrug | Hilversum | Nieuwegein | Veenendaal | De Ronde Venen | De Bilt | Woerden | IJsselstein | Stichtse Vecht | Leusden | Baarn | Wijk bij Duurstede | Bunschoten | Vianen | Rhenen | Bunnik | Lopik