Nationaal Militair Museum
MEETINGS, PRODUCTPRESENTATIES & CONGRESSSEN

UW EVENEMENT BIJ HET
NATIONAAL MILITAIR MUSEUM

We heten u van harte welkom bij het Nationaal Militair Museum. Een locatie voor evenementen van een ander kaliber. Een plek met allure, waar u uw meeting, productpresentatie, of congres laat plaatsvinden met uitzicht over uitgestrekte natuur. Te midden van een museumcollectie met voelbare historische betekenis voor Nederland.

20 evenementenlocaties

Meer dan twintig locaties binnen en buiten het NMM kunnen geheel in de stijl van uw bijeenkomst worden ingericht. Of het nu gaat om een kleinschalige bijeenkomst, congres met een diner of een grootse productpresentatie. Er is altijd een passende locatie voor uw evenement.

Zo vergadert u in een echte Fokker F-27 Troopship, dineert u tussen de tanks en borrelt u onder gevechtsvliegtuigen.

Grootschalige evenementen en bedrijfsfeesten

Naast een imposant museumgebouw beschikt het NMM tevens over een uitgestrekt buitenterrein, met uitzicht over vliegbasis Park Soesterberg, een beschermd natuurgebied van het Utrechts Landschap.

Het NMM leent zich uitstekend voor grootschalige evenementen zoals festivals en bedrijfsfeesten. Dit terrein met oneindige mogelijkheden en faciliteiten ligt op steenworp afstand van de A28.  

Borrelen tussen gevechtsvliegtuigen

Het Nationaal Militair Museum is groots, imposant en heeft internationale allure. Te midden van een enorme historische collectie vertelt het museum het verhaal van de krijgsmacht in het verleden, het heden en de toekomst. Stoer en robuust in zijn eenvoud, dat is kenmerkend voor dit museum.

Op de begane grond kunt u wanneer u alle ruimtes en het museum arsenaal benut tot 2000 personen ontvangen. Op de eerste verdieping kunt u nog eens 1000 personen voorzien van spectaculaire en verrassende ruimtes.

Unieke outdoor evenementen

Mag het iets spannender? Het NMM beschikt over een outdoor evenemententerrein met een oppervlakte van 20.000 m2, geschikt voor ruim 10.000 personen. Het festivalterrein kan ingericht worden tot een ruig survival- of juist stijlvol festivalterrein. 

Openlucht arena voor 3000 personen

Het verharde evenemententerrein is geschikt voor het plaatsen van eventtenten direct naast het museum, met uitzicht op de oude landingsbaan.

Verder bevinden zich op het terrein een authentieke vliegtuighangar, een groot overdekt terras en een openlucht arena met tribune voor zo’n 3000 personen.

Uw organisator

Met trots mogen wij zeggen dat wij door het NMM als organisatie partner worden gezien. Deze schitterende evenementenlocatie ligt praktisch bij ons in de achtertuin. We nemen u graag mee voor een rondleiding en kunnen u een offerte op maat bieden.

UW EVENEMENT BIJ HET NATIONAAL MILITAIR MUSEUM

We heten u van harte welkom bij het Nationaal Militair Museum. Een locatie voor evenementen van een ander kaliber.

Een plek met allure, waar u uw meeting, productpresentatie, of congres laat plaatsvinden met uitzicht over uitgestrekte natuur.

Te midden van een museumcollectie met voelbare historische betekenis voor Nederland.

20 evenementenlocaties

Meer dan twintig locaties binnen en buiten het NMM kunnen geheel in de stijl van uw bijeenkomst worden ingericht. Of het nu gaat om een kleinschalige bijeenkomst, congres met een diner of een grootse productpresentatie. Er is altijd een passende locatie voor uw evenement.

Zo vergadert u in een echte Fokker F-27 Troopship, dineert u tussen de tanks en borrelt u onder gevechtsvliegtuigen.

Grootschalige evenementen en bedrijfsfeesten

Naast een imposant museumgebouw beschikt het NMM tevens over een uitgestrekt buitenterrein, met uitzicht over vliegbasis Park Soesterberg, een beschermd natuurgebied van het Utrechts Landschap.

Het NMM leent zich uitstekend voor grootschalige evenementen zoals festivals en bedrijfsfeesten. Dit terrein met oneindige mogelijkheden en faciliteiten ligt op steenworp afstand van de A28.  

Borrelen tussen gevechtsvliegtuigen

Het Nationaal Militair Museum is groots, imposant en heeft internationale allure. Te midden van een enorme historische collectie vertelt het museum het verhaal van de krijgsmacht in het verleden, het heden en de toekomst. Stoer en robuust in zijn eenvoud, dat is kenmerkend voor dit museum.

Op de begane grond kunt u wanneer u alle ruimtes en het museum arsenaal benut tot 2000 personen ontvangen. Op de eerste verdieping kunt u nog eens 1000 personen voorzien van spectaculaire en verrassende ruimtes.

Unieke outdoor evenementen

Mag het iets spannender? Het NMM beschikt over een outdoor evenemententerrein met een oppervlakte van 20.000 m2, geschikt voor ruim 10.000 personen.

Het festivalterrein kan ingericht worden tot een ruig survival- of juist stijlvol festivalterrein. 

Openlucht arena voor 3000 personen

Het verharde evenemententerrein is geschikt voor het plaatsen van eventtenten direct naast het museum, met uitzicht op de oude landingsbaan.

Verder bevinden zich op het terrein een authentieke vliegtuighangar, een groot overdekt terras en een openlucht arena met tribune voor zo’n 3000 personen.

Uw organisator

Met trots mogen wij zeggen dat wij door het NMM als organisatie partner worden gezien. Deze schitterende evenementenlocatie ligt praktisch bij ons in de achtertuin.

We nemen u graag mee voor een rondleiding en kunnen u een offerte op maat bieden,

 

Verlengde Paltzerweg 1
3768 MX Soest

Offerte aanvraag Nationaal Militair Museum

Evenementenbureau 24-7 Events
5.0
Based on 7 reviews
powered by Google
inge a.h. kruiver-severijnen
inge a.h. kruiver-severijnen
10:24 04 Jun 20
Niet alleen events bij 24/7 Events. Ik kwam erachter dat 24/7 Events je ook heel goed kan helpen met het maken van een... nieuwe website voor je bedrijf, consultancy, etc. Want wat doe je als ondernemer tijdens de crisis? In ieder geval niet stilzitten. Met uitgebreide begeleiding en hulp van 24/7 Events, is mijn gloednieuwe website de afgelopen dagen opgebouwd, SEO geoptimaliseerd en mobiel vriendelijk gemaakt. Top service en engelengeduld.lees meer
Michiel Zeeuw
Michiel Zeeuw
14:58 14 Nov 19
Topservice!We hebben Evenementenbureau 24-7 Events ingeschakeld om voor onze nieuwjaarsbijeenkomst een geschikte... evenementenlocatie te vinden. We waren op zoek naar een locatie voor onze bijeenkomst in de regio Utrecht. We hadden als non-profit organisatie een beperkt budget hiervoor uitgetrokken en wisten dat het moeilijk zou zijn om een geschikte evenementenlocatie te zoeken. Binnen no-time hadden ze een locatie voor ons gevonden en....precies binnen het budget! Wat een geweldige service. We kunnen Evenementenbureau 24-7 Events dan ook iedereen van harte aanbevelen.lees meer
Joyce Achterberg
Joyce Achterberg
09:28 14 Oct 19
Evenementenbureau 24-7 Events is bij ons op school langs geweest. Zij hebben de 3e jaars leerlingen van onze school... meer verteld over het organiseren van evenementen. Ze hebben verteld wat er komt kijken bij het organiseren van een congres of bedrijfsfeest. Daarna hebben de leerlingen een pitch mogen maken als huiswerk, waarna ze hun pitch voor de groep hebben mogen presenteren. We hebben het ontzettend leuk gevonden en hopen nog vaker van de diensten van Evenementenbureau 24-7 Events gebruik te mogen makenlees meer
Brainycloud Marketing
Brainycloud Marketing
08:44 21 Aug 19
Fijne samenwerking. Duidelijke communicatie en alles goed geregeld.
Steve Entwistle
Steve Entwistle
11:17 18 Aug 19
Het is steeds fantastisch om met jullie te mogen samenwerken , jullie zijn goed georganiseerd en duidelijke afspraken... zijn hier troef !!We kijken er al vast naar uit naar onze volgende samenwerking ." See you in the future "!!Steve Delorean Time Machine Belgiumlees meer
Steven van Maris
Steven van Maris
09:56 07 Mar 18
Event Samen (voormalig Mijn Organisator) heeft fantastisch werk verricht met het organiseren van ons bedrijfsfeest.... Werkend bij een grote multinationale organisatie, heeft Mijn Organisator voor +/- 700 personen een ontzettend gaaf feest er van gemaakt. Duidelijke communicatie, budgetplanning en op een goede manier keuzevrijheid (zonder door de bomen het bos niet meer te zien ) heeft er voor gezorgd dat wij een prachtige avond hebben gehad.lees meer
Volgende beoordelingen
Evenementenbureau 24-7 Events
5.0
Based on 7 reviews
powered by Google
inge a.h. kruiver-severijnen
inge a.h. kruiver-severijnen
10:24 04 Jun 20
Niet alleen events bij 24/7 Events. Ik kwam erachter dat 24/7 Events je ook heel goed kan helpen met het maken van een... nieuwe website voor je bedrijf, consultancy, etc. Want wat doe je als ondernemer tijdens de crisis? In ieder geval niet stilzitten. Met uitgebreide begeleiding en hulp van 24/7 Events, is mijn gloednieuwe website de afgelopen dagen opgebouwd, SEO geoptimaliseerd en mobiel vriendelijk gemaakt. Top service en engelengeduld.lees meer
Michiel Zeeuw
Michiel Zeeuw
14:58 14 Nov 19
Topservice!We hebben Evenementenbureau 24-7 Events ingeschakeld om voor onze nieuwjaarsbijeenkomst een geschikte... evenementenlocatie te vinden. We waren op zoek naar een locatie voor onze bijeenkomst in de regio Utrecht. We hadden als non-profit organisatie een beperkt budget hiervoor uitgetrokken en wisten dat het moeilijk zou zijn om een geschikte evenementenlocatie te zoeken. Binnen no-time hadden ze een locatie voor ons gevonden en....precies binnen het budget! Wat een geweldige service. We kunnen Evenementenbureau 24-7 Events dan ook iedereen van harte aanbevelen.lees meer
Joyce Achterberg
Joyce Achterberg
09:28 14 Oct 19
Evenementenbureau 24-7 Events is bij ons op school langs geweest. Zij hebben de 3e jaars leerlingen van onze school... meer verteld over het organiseren van evenementen. Ze hebben verteld wat er komt kijken bij het organiseren van een congres of bedrijfsfeest. Daarna hebben de leerlingen een pitch mogen maken als huiswerk, waarna ze hun pitch voor de groep hebben mogen presenteren. We hebben het ontzettend leuk gevonden en hopen nog vaker van de diensten van Evenementenbureau 24-7 Events gebruik te mogen makenlees meer
Brainycloud Marketing
Brainycloud Marketing
08:44 21 Aug 19
Fijne samenwerking. Duidelijke communicatie en alles goed geregeld.
Steve Entwistle
Steve Entwistle
11:17 18 Aug 19
Het is steeds fantastisch om met jullie te mogen samenwerken , jullie zijn goed georganiseerd en duidelijke afspraken... zijn hier troef !!We kijken er al vast naar uit naar onze volgende samenwerking ." See you in the future "!!Steve Delorean Time Machine Belgiumlees meer
Steven van Maris
Steven van Maris
09:56 07 Mar 18
Event Samen (voormalig Mijn Organisator) heeft fantastisch werk verricht met het organiseren van ons bedrijfsfeest.... Werkend bij een grote multinationale organisatie, heeft Mijn Organisator voor +/- 700 personen een ontzettend gaaf feest er van gemaakt. Duidelijke communicatie, budgetplanning en op een goede manier keuzevrijheid (zonder door de bomen het bos niet meer te zien ) heeft er voor gezorgd dat wij een prachtige avond hebben gehad.lees meer
Volgende beoordelingen

Evenementenbureau 24-7 Events

Openingstijden

maandag
dinsdag
woensdag
donderdag
vrijdag
zaterdag
zondag
09:00-21:00
09:00-21:00
09:00-21:00
09:00-21:00
09:00-21:00
09:00-21:00
Gesloten
Scroll Up