Congres in Houten

Een congres organiseren in Houten?

Inge & Ron Kruiver

Inge & Ron Kruiver

Partners / Eigenaren

Congres in Houten Organiseren? Evenementenbureau 24-7 Events – gevestigd in Soesterberg. Wij zijn specialisten in het organiseren van congressen voor bedrijven en organisaties in de profit en non-profit sector. Het organiseren van uw congres of bijeenkomst in Houten kunt u met een gerust hart aan ons overlaten. Niet voor niets beoordelen klanten ons op Google met 5-sterren!

Als eventmanager en eventplanner leveren wij de nodige ondersteuning voor uw congres. 

Congres organisator in Houten sinds 2006

Sinds 2006 is Evenementenbureau 24-7 Events in Houten actief als congres organisator. We zijn er voor bedrijven en organisaties binnen de profit en non-profit sector. We zijn specialisten geworden in het organiseren van bijzondere congressen. Een congres moet passen bij uw doelgroep, doelstelling en budget. We zorgen voor een ultieme ervaring.

Er is de afgelopen jaren flink wat veranderd op het gebied van het organiseren van congressen. De hele beleving eromheen is nog belangrijker geworden dan alleen het doorgeven van informatie. Zelfs het congrestival (een congres in een festivalsfeer) is meer en meer ingeburgerd.

 

Het doel van uw congres

U wilt met uw congres in Houten een boodschap of kennis overbrengen. Samen met u zien we graag enthousiaste gasten die een leuke en leerzame dag hebben gehad. Hoe klein of hoe groot het gezelschap ook is, wij zorgen ervoor dat uw congres in Houten onvergetelijk wordt. We bieden u oplossingen om uw congres in Houten naar “the next level” te brengen. Maximale interactie en daarmee impact voor iedereen.

Congres locatie in Houten

De perfecte locatie voor uw congres in Houten is van groot belang voor de totale beleving. We vinden altijd de juiste locatie voor uw congres. Door onze unieke werkwijze organiseren wij uw congres in Houten tot in de puntjes en leveren u financieel voordeel.

Dagvoorzitter voor uw congres

We hebben een groot bestand aan dagvoorzitters en sprekers voor uw congres. Van BN’er of mediatycoon tot motivational speaker. Specialisten op het gebied van leiderschap, politiek of ondernemerschap.

Congres registratie + techniek

Congres registratie systeem

Online congres registratie systeem. Wij maken gebruik van een door ons zelf ontwikkeld congres registratie systeem. Eenvoudig en overzichtelijk aanmelden van uw congres deelnemers. Een congres registratie systeem welke volledig custom made gemaakt kan worden.

Congres tickets (gratis of betaalmodule)

Congres tickets (met of zonder betaalmodule) kunnen worden opgeleverd. Wij ontwerpen de tickets van uw congres. U kunt uw eigen bedrijfslogo – en dat van uw partners of sponsors – op de congres tickets laten vermelden. Geweldige branding en sponsorwerving.

Onsite check in

On-site check in. We maken het mogelijk dat de gasten voor uw congres in Houten binnen enkele seconden zijn ingecheckt en aangemeld. De eerste stap naar een optimale beleving van uw congres in Houten is gezet.

Congres website

Uw eigen congres website. We maken een website overlay in de look-and-feel van uw congres. Banners en logo’s van partners en/of sponsors kunnen uiteraard worden geplaatst.

Interactie tijdens uw congres of conferentie

De tijd is voorbij dat een zaal vol mensen 4 uur lang naar 1 spreker gaan zitten luisteren. In deze tijd van techniek en ‘ieder zijn eigen mening’ willen congresbezoekers meer betrokken zijn.

Actief meedoen tijdens een congres is zeer waardevol en bovendien ontzettend leuk. U wilt er zeker van zijn dat de boodschap is overgekomen. Evenementenbureau 24-7 Events helpt u er graag mee.

We zetten de laatste technieken in. Van social boards rondom het congres tot livestreaming. Het inschakelen van apps waarmee uw bezoekers direct vragen kunnen stellen aan de spreker. Het kan tegen een scherp tarief worden ingeregeld.

Wilt u een congres in Houten organiseren met Network tables?

Networktable setting

Voor een congres in Houten met networktables kunt u uitstekend bij ons terecht. We hebben hiervoor een eigen online registratietool ontwikkeld. De opzet kan geheel naar uw wensen worden ingericht. We kunnen rekening houden met een spreiding van uw congres bezoekers, maximale groepen grootte per workshop of kennis sessie.

Wilt u meerdere sessies in verschillende zalen tegelijkertijd laten plaatsvinden? Dit is geen probleem. We zorgen ervoor dat uw congres in Houten vlekkeloos zal verlopen.

Overige services die wij in Houten leveren

  • Evenementenbureau, Houten
  • Organisatiebureau, Houten
  • Eventplanner, Houten
  • Eventmanager, Houten
  • Evenementen management, Houten
  • Evenementenmakelaar, Houten
  • Congres organisator, Houten
  • Conferentie organisator, Houten
  • Eventplanning
  • Seminar
  • Symposium
Stappenplan voor het organiseren van een evenement

Stappenplan voor het organiseren van een evenement

Evenement.Het ultieme stappenplan voor het organiseren van een evenement Doelstelling van het evenementEen evenement start met een idee, of dit nu voor een congres of bedrijfsfeest is. Dan is ‘wat gaan we doen’ een hele goede startvraag. Wat is het doel, vorm, hoe,...

Lees meer
Aanmelding en registratie module voor evenementen

Aanmelding en registratie module voor evenementen

maak vandaag nog een afspraak Van aanmelding tot registratie Lift jouw Event Wat zou er met je inbox gebeuren wanneer zich 20, 200 of misschien wel 2000 mensen voor je evenement aanmelden door het sturen van een email? Dat moet je niet willen. Beter is het om voor je...

Lees meer
Maak uw evenement interactief

Maak uw evenement interactief

Er was een tijd, een te lange tijd, dat congressen en bijeenkomsten vooral gebruikt werden om te zenden. Een spreker op het podium en zenden maar. Nog altijd is het belangrijk om de boodschap over te brengen, maar dan wel op de manier waarop de gasten op uw event dat...

Lees meer

Vraag direct een offerte aan

Wilt u een congres of conferentie in Houten organiseren? We maken graag een offerte op maat voor u.

*verplichte velden

Aanhef

Start event (Datum + tijd)

Einde event (Datum + tijd)

Het budget van jouw event

Wij werken altijd vanuit een budget indicatie van onze klanten. Op die manier kunnen we aangeven wat er wel/niet mogelijk is.

Natuurlijk kun je ons altijd meer informatie geven over het budget in het commentaarveld hieronder.

De locatie van jouw event


Extra toelichting rondom jouw event

Geef ons zoveel mogelijk informatie rondom jouw evenement.

Google, Socal media, beurs, etc.

error: Copy beveiliging * De inhoud van deze website is beveiligd | Copy Security * Content is protected !!