Fotoshoots - Business events - TV & filmproducties - Autoshows
Verdien geld met het verhuren van jouw eigen wagen. Staat jouw wagen straks op een van onze toffe evenementen? Meldt jouw wagen nu aan. En wie weet sta jij straks tussen honderden of duizenden mensen met jouw toffe wagen.
Verhuur jouw wagen voor events!
Fotoshoots – Business events – Video & TV producties – Bruiloften – Etc.
Staat jouw wagen straks op een van onze toffe evenementen? Meldt jouw wagen nu aan. En wie weet sta jij straks tussen honderden of duizenden mensen met jouw toffe wagen.
Hoe werkt het?
Benieuwd naar onze werkwijze? Lees hieronder hoe het traject eruit ziet vanaf:
- Aanvraag
- De dag van de opdracht
- De financiële afwikkeling
Contact opnemen
Wellicht heb je nog vragen, voordat je besluit om jezelf aan te melden als onze leverancier. We horen graag wat jouw vragen zijn.
Gebruik de button om contact met ons op te nemen.
Begin vandaag!
Weet je genoeg en wil je jezelf aanmelden als leverancier? Klik op de button om naar het aanmeldingsformulier te gaan.
Nadat we jouw aanmelding hebben ontvangen, nemen we contact met je op voor de verdere details.
Auto aanmelden voor verhuur
Hoe werkt het?
Nadat we jouw aanmelding hebben ontvangen, nemen we contact met je op. We bespreken de laatste details, waaronder jouw vergoeding (niet geheel onbelangrijk). Zodra alles over en weer akkoord is, kunnen we gelijk aan de slag.
Informatie en beeldmateriaal
Uiteraard hebben we het nodige beeldmateriaal van je nodig. Stuur ons (minimaal) 4 afbeeldingen, liefst in hoge resolutie (HR). Mocht je al beschikken over een eigen tekst, dan kun je ons deze ook toesturen. We plaatsen daarna alle informatie op de website, om aanvragen voor jouw wagen te ontvangen.
Een nieuwe aanvraag!
Er heeft zich een geïnteresseerde bij ons gemeld. Hij/zij wil graag jouw wagen(-s) huren voor een evenement.
1. We nemen contact met je op, om de beschikbaarheid te controleren. Snelheid van reageren is hierin wenselijk.
2. Is de wagen beschikbaar, dan kun je deze als optie voor ons reserveren.
3. Wij gaan aan de slag om een overeenkomst tot stand te brengen met de aanvrager(-s). Tijdens dit proces bespreken we alle wensen van de klant en kijken of e.e.a. mogelijk is. “Kan de wagen binnen staan? Wat wil men met de wagen?” Etc. etc.
Nadat alles bekend is, volgt het offertetraject. Geregeld zijn wij ter plaatse voor een persoonlijke locatie inspectie. Het zal niet de eerste keer zijn, dat er nog allerlei obstakels aanwezig zijn, waar de klant geen rekening mee heeft gehouden.
4. Wij maken een offerte op, welke de klant (digitaal) kan accepteren. Gaat de klant akkoord, dan is de wagen onder voorbehoud gereserveerd. Pas wanneer de aanbetaling is voldaan, is de reservering definitief.
Opdrachtbevestiging
Zodra de offerte is geaccepteerd en de aanbetaling is ontvangen, is de boeking definitief. Je ontvangt van ons een opdrachtbevestiging, met alle relevante details. Je kunt hierbij denken aan:
- Locatie van het evenement
- Datum van het evenement
- Tijden van het evenement
- Het tijdstip van plaatsing van de wagen
- Relevante contactgegevens
- De opbouw van jouw vergoeding
Uitbetaling
Wij streven ernaar om uiterlijk 1 week voor aanvang van de opdracht, jouw vergoeding binnen te hebben. Wij stellen je op de hoogte, wanneer de betaling door ons volledig is ontvangen.
We betalen je 50% 1 week voorafgaand aan de opdracht uit. De resterende 50% wordt daags na de opdracht aan je overgemaakt.
Loopt het storm met jouw wagen(-s) en hebben we inmiddels een innige samenwerking bereikt? Dan betalen we 100% van jouw vergoeding uit, 1 week voorafgaand aan de opdracht. We hebben inmiddels over en weer bewezen op elkaar te kunnen bouwen.
Risico’s en schade(-s)
Een onderdeel waar velen het liever niet over hebben: Wat zijn de risico’s voor jouw wagen? Een ongeluk zit in een klein hoekje, waarvan niemand hoopt, dat het zich voordoet. We verwachten dat je zelf zorgt voor een geldige verzekering en 9indien van toepassing zijnde) APK keuring van jouw wagen(-s).
Gebeurt er tijdens de dag van de opdracht iets met jouw wagen(-s)? Dan is de opdrachtgever (onze klant) hiervoor aansprakelijk. Hiervan wordt de opdrachtgever in het offerte traject op de hoogte gebracht. Men (opdrachtgever) dient zelf voor een adequate verzekering te zorgen. Dit zal veelal een evenementenverzekering met aansprakelijkheidsclausule inhouden. Mocht zich, om wat voor reden ook, een ongelukkig voorval voordoen, dan zal het onderling moeten worden geregeld.
We kunnen gelukkig buigen op een 100% schadevrije reputatie met al onze opdrachten. Die reputatie houden we graag intact.
Aanwezigheid bij het evenement
We hebben er alle begrip voor, dat je jouw dierbare wagen niet uit het oog wil verliezen. Het is aan jou zelf te bepalen of je tijdens het evenement aanwezig blijft of niet.
Eten, drinken tijdens een opdracht
Wij trachten het altijd zo te regelen, dat er voor onze crew en medewerkers een zgn. “crew catering” is voorzien. Je kunt op locatie dan ook voldoende eten en drinken krijgen. Ons verzoek is om NOOIT op naast je wagen te gaan eten. Kies er voor om even uit beeld te gaan. We werken in een gastvrijheidssector…
Overnachting en meerdaagse evenementen
Geregeld komt het voor dat een wagen:
- vroeg (soms een dag eerder) aanwezig moet zijn op een locatie
- voor meerdere dagen wordt gehuurd
- geboekt wordt tot in de late uurtjes
In dat geval houden wij altijd rekening met een hotelovernachting + ontbijt. De veiligheid van onze medewerkers staat bij ons zeer hoog op de agenda. We willen dan ook niet dat je, vermoeid en wel, huiswaarts moet gaan, met alle risico’s van dien. Een hotelovernachting wordt altijd in rekening gebracht bij de opdrachtgever, wanneer:
- er sprake is van een aanwezigheid voor 09:00u
- er sprake is van een (dag) eerdere aanwezigheid, in verband met de opbouw van het evenement
- de opdracht eindig na 22:00u
- bij meerdaagse opdrachten
De kosten voor een hotelovernachting bedragen Eur. 135. (Eur. 120 voor de overnachting en Eur. 15 voor het ontbijt). De hotelovernachting dien je zelf te regelen!
Tevreden?
Is dit genoeg informatie voor je, om je aan te melden als nieuwe leverancier? Meldt je dan nu aan. Natuurlijk kunnen er altijd kleine losse eindjes zijn, welke we niet hebben besproken.
Neem in dat geval even contact op.
Algemeen
Diensten
Services
Bekende filmauto huren
Evenement Decoratie Huren
Greenscreen Foto Studio
Goochelaars en Illusionisten
Hologram Huren
Sportieve Uitjes
F1 Race Simulator Huren
Vliegtuig voor evenementen
Magische fotospiegel (rond)
Magische fotospiegel (recht)
Back to the Future Photobooth
Virtual Reality (VR) Cinema
Evenementenbureau
24-7 Events
Mercury 247 3769 KD Soesterberg
Telefoon: 085 002 8111
Website: https://247events.nl/
Contact: https://247events.nl/contact/
Openingstijden
maandag dinsdag woensdag donderdag vrijdag zaterdag zondag |
09:00-21:00 09:00-21:00 09:00-21:00 09:00-21:00 09:00-21:00 09:00-21:00 Gesloten |
Onze servicegebieden
Utrecht | Amersfoort | Zeist | Houten | Soest | Soesterberg | Utrechtse Heuvelrug | Hilversum | Nieuwegein | Veenendaal | De Ronde Venen | De Bilt | Woerden | IJsselstein | Stichtse Vecht | Leusden | Baarn | Wijk bij Duurstede | Bunschoten | Vianen | Rhenen | Bunnik | Lopik