Anderhalve meter protocol voor teamuitjes en zakelijke bijeenkomsten
Voor wie is dit 1,5 meter protocol
Dit protocol bevat richtlijnen voor opdrachtgevers, organisatoren, accommodaties, toeleveranciers en bezoekers van zakelijke bijeenkomsten. Hieronder wordt verstaan vak- en consumentenbeurzen, corporate events, congressen en vergaderingen. Publieksevenementen als concerten en festivals vallen uitdrukkelijk buiten de scope van dit protocol.
Verantwoordelijkheid
De verantwoordelijkheid om de verspreiding van het coronavirus (COVID-19) tegen te gaan, is een gedeelde verantwoordelijkheid. Alleen als iedereen op een verantwoorde wijze de richtlijnen uit dit protocol naleeft en actief aan de slag gaat met handhaving, is dat mogelijk.
Algemene Richtlijnen
De algemene richtlijnen van de RIVM gelden voor alle opdrachtgevers, organisatoren, accommodaties, toeleveranciers en bezoekers van zakelijke bijeenkomsten en hun medewerkers:
- houd minimaal anderhalve meter afstand
- zorg voor goede hygiënemaatregelen
- was regelmatig de handen
- hoest en nies aan de binnenkant van de elleboog
- gebruik papieren zakdoekjes en gooi ze gelijk weg
- schudt geen handen
- blijf thuis bij milde verkoudheidsklachten zoals snotteren, hoesten, keelpijn of koorts
- blijf thuis als je huisgenoten hebt met koorts.
Vragen? We helpen je graag
Bel: 085-0028111
Ma – Zat 09:00u – 21:00u
Stuur een bericht
Naar het contactformulier
Chat met ons
Whatsapp: Ma / Zat – 09:00u – 21:00u
Aanvullende richtlijnen:
- Evenementenbureau 24-7 Events communiceert vooraf met de gast (hoofdboeker) over de specifieke maatregelen voor het evenement, waarin alle gezondheidsregels worden besproken.
- Evenementenbureau 24-7 Events wijst haar gasten over verplichte routering en looprichting zoals de entree en de belangrijkste voorzieningen op de gekozen locatie.
- Evenementenbureau 24-7 Events ziet erop toe, dat iedereen 1,5 meter afstand tot elkaar kan houden en dat zitplaatsen op anderhalve meter zijn ingericht.
- Evenementenbureau 24-7 Events beheerst het maximum aantal gasten dat tegelijkertijd op de locatie mag zijn, afgestemd op naleving van de 1,5 meter afstand. Op basis van de 1,5 meter richtlijnen, bepalen we ook het maximum aantal personen dat toegestaan is per ruimte. Op basis van maximum aantal personen per ruimte, verrichten we aanpassingen in het aantal tafels en stoelen en spreiding binnen de ruimte.
- Evenementenbureau 24-7 Events ziet toe op maximale hygiëne, zeep & desinfecterende middelen en wijst gasten op het belang van handen wassen.
- Voor de ingang van de ruimte en/of aanvang van een activiteit, is ontsmettend handreinigingsmiddel beschikbaar voor gasten en medewerkers. Voor het gebruik van een activiteit worden de materialen (met name de handcontactpunten) schoongemaakt en gedesinfecteerd. Na afloop van de activiteit worden deze materialen wederom schoongemaakt.
- Er worden alleen activiteiten aangeboden waarbij 1,5 meter gegarandeerd kan worden.
- Instructies vinden plaats in een voldoende grote ruimte om 1,5 meter afstand te kunnen bewaren (bij voorkeur buiten). Indien er gewacht moet worden bij een activiteit, zorgt de instructeur in samenwerking met de groep voor 1,5 meter afstand tussen personen.
- Evenementenbureau 24-7 Events geeft medewerkers de instructie dat zij gasten aanspreken bij overtreding van de regels. De medewerkers zorgen zoveel als mogelijk voor naleving en handhaving van dit protocol.
Vragen? We helpen je graag
Bel: 085-0028111
Ma – Zat 09:00u – 21:00u
Stuur een bericht
Naar het contactformulier
Chat met ons
Whatsapp: Ma / Zat – 09:00u – 21:00u
Protocol voor zakelijke bijeenkomsten – uitgebreid
Voor meer en uitgebreid omschreven richtlijnen die wij zoveel als mogelijk gezamenlijk dienen na te leven, verwijzen wij naar het protocol van EventPlatform, sinds 1999 het overkoepelende overlegplatform van o.a. branche- en vakorganisatie CLC-VECTA, Dutch Venue Association, Genootschap voor Eventmanagers, G14 IDEA, Meeting Professionals International (MPI) en Platform Cultuur Locaties (PCL) en veilignaardevakbeurs.nl.
Het protocol is ontwikkeld in samenwerking met leden van de verenigingen en met instemming van werknemersorganisaties in de Tentoonstellingsbranche: FNV en CNV Vakmensen. Genoemde partijen treden 2-wekelijks en vaker indien nodig, met elkaar in overleg om dit protocol te optimaliseren op basis van ervaring, best practices en/of nieuwe RIVM richtlijnen.
Mocht u hierover verder nog vragen hebben, stuur dan een mailtje naar events@247events.nl of bel ons op +31(0)88-0028111.
Vragen? We helpen je graag
Bel: 085-0028111
Ma – Zat 09:00u – 21:00u
Stuur een bericht
Naar het contactformulier
Chat met ons
Whatsapp: Ma / Zat – 09:00u – 21:00u
Contact formulier
*verplichte velden
Vragen? We helpen je graag
Bel: 085-0028111
Ma – Zat 09:00u – 21:00u
Stuur een bericht
Naar het contactformulier
Chat met ons
Whatsapp: Ma / Zat – 09:00u – 21:00u
Algemeen
Diensten
Services
Bekende filmauto huren
Evenement Decoratie Huren
Greenscreen Foto Studio
Goochelaars en Illusionisten
Hologram Huren
Sportieve Uitjes
F1 Race Simulator Huren
Vliegtuig voor evenementen
Magische fotospiegel (rond)
Magische fotospiegel (recht)
Back to the Future Photobooth
Virtual Reality (VR) Cinema
Evenementenbureau
24-7 Events
Mercury 247 3769 KD Soesterberg
Telefoon: 085 002 8111
Website: https://247events.nl/
Contact: https://247events.nl/contact/
Openingstijden
maandag dinsdag woensdag donderdag vrijdag zaterdag zondag |
09:00-21:00 09:00-21:00 09:00-21:00 09:00-21:00 09:00-21:00 09:00-21:00 Gesloten |
Onze servicegebieden
Utrecht | Amersfoort | Zeist | Houten | Soest | Soesterberg | Utrechtse Heuvelrug | Hilversum | Nieuwegein | Veenendaal | De Ronde Venen | De Bilt | Woerden | IJsselstein | Stichtse Vecht | Leusden | Baarn | Wijk bij Duurstede | Bunschoten | Vianen | Rhenen | Bunnik | Lopik