Kerstfeest voor bedrijven
Vanaf € 49,50 p/p
Minimaal 50 personen
4 uur
Eigen locatie of externe locatie
Bedrijfsfeest tijdens kerst
Een bedrijfsfeest of nieuwjaarsborrel in kerstsfeer organiseren? Dan zit je bij Evenementenbureau 24-7 Events helemaal goed. Wil je het kerstfeest op eigen locatie organiseren? Of liever naar een externe evenementenlocatie voor jullie nieuwjaarsborrel? Wij verzorgen voor een unieke kerstbeleving op maat.
Kerstfeest op eigen locatie
Het bedrijfsfeest op eigen locatie laten organiseren? We toveren jullie bedrijfshal om, tot bijvoorbeeld een Winter Wonderland. Maar ieder ander idee kan natuurlijk ook.
De perfecte locatie
Is er geen ruimte bij jullie op kantoor? Dan gaan we op zoek naar de perfecte locatie voor jullie eindejaarsfeest. Met meer dan 1000 locaties in ons assortiment, vinden we vast wel een passende oplossing voor je. Wil je kerst vieren in een kasteel?
Of kies je dit keer liever het ruime sop en gaan jullie samen kerst vieren op een boot? Op basis van jouw wensen en budget maken we een passend voorstel op maat. Bel 085-0028111 of mail ons en informeer vrijblijvend naar de mogelijkheden!
Vragen? We helpen je graag
Bel: 085-0028111
Stuur een bericht
Chat met ons
Kerstdecoratie in elk thema
Met schitterende decoratie, zorgen we vanaf de eerste seconde voor een absoluut WOW-effect. De entree kan bijvoorbeeld worden omgetoverd, tot een sneeuwtunnel met duizenden lichtjes. Kerstbomen tot wel 6 meter hoog, bomvol met schitterende decoratie en in ieder denkbare kleur.
Natuurlijk liggen er cadeautjes onder de kerstboom. Samen met je collega’s voel je je weer als een kind zo blij! Guirlandes in iedere kleur en stijl, speciaal opgemaakt voor jullie personeelsfeest. Aan het plafond hangen verlichte sneeuwballen. Enorme kroonluchters met draperie van wand tot wand. Je komt werkelijk ogen tekort.
Catering voor kerstfeest
Kerst vieren, samen met je collega’s. Een geslaagd eindejaarsfeest is niet compleet, zonder goed eten en een lekker drankje. Samen met ons netwerk van top cateraars, zullen we voor eten en drinken zorgen, om van te watertanden. En alles natuurlijk helemaal in stijl van jullie eindejaarsfeest of borrel.
Het eten en drinken, wordt afgestemd op iedere gelegenheid en in elke stijl. Rekening houdend met alle voedsel wensen van de bezoekers. Scherp geprijsd en uiteraard ontzettend lekker.
Ook hier kunnen we verschillende stijlen qua aanbod doorvoeren. Van een walking dinner, Christmas Food Fiesta tot een verbluffend Christmas Gala Party.
Entertainment – Altijd spectaculair
We hebben een enorm netwerk van artiesten. Echt ieder denkbare surprise act is mogelijk. Hoe leuk zou het zijn, als de kerstman op zijn arrenslee, de feestlocatie komt binnenrijden? Samen met zijn kerstelfjes worden de gasten vermaakt.
Magiërs, artiesten, levende standbeelden en close-up magic shows voor een bedrijfsfeest. Moet het dak eraf met een vette DJ/VJ show? Wij weten precies, hoe we het oude jaar moeten afsluiten. We luiden het nieuwe jaar op spectaculaire wijze in.
Thema idee voor kerstfeest
Voor welk thema wil je dit jaar gaan met je bedrijfsfeest? Een bedrijfsfeest of nieuwjaarsborrel met kerst, kan op veel manieren worden vormgegeven. Kiezen kan dan best wel even ‘een ding’ zijn, nietwaar?
Inspiratie nodig?
Ga je voor ons Après-ski thema, met gezellige houten huisjes en lekkere ‘schnapps’? Of ga dit jaar voor een Disney thema (Frozen of Ice Age?). Ga totally chique en knal het jaar uit met een Christmas Gala Party.
Echt alles is mogelijk. We hebben alvast een paar ideeën voor je uitgewerkt. Vertel ons, wat jou het meeste aanspreekt. We gaan daarna samen zitten om jullie kerstfeest vorm te geven, in de stijl die jij wil.
Vragen? We helpen je graag
Bel: 085-0028111
Stuur een bericht
Chat met ons
Kerstfeest thema ideeën en decoratie
Photobooth huren voor kerstfeest
Gelukkig hebben we de foto’s (ook) nog! Ga, tijdens jullie bedrijfsfeest, met je collega’s op de foto. Je kunt via Evenementenbureau 24-7 Events, een unieke fotobooth huren. We hebben magische fotospiegels voor je te huur. Je kunt kiezen uit twee typen fotospiegels: De Mirror X of de Beauty Mirror.
Fotoframe in kerstsfeer
Deze magische fotospiegels kunnen in elk feest thema worden opgebouwd. Zo kun je kiezen uit jouw eigen fotoframe, helemaal in kerstsfeer. Wil je een foto strip (een smalle fotostrook) of een fotocollage?
Onbeperkt foto’s printen
De hele avond kun je foto’s uit laten printen. Alles is mogelijk om jullie personeelsfeest een unieke kerstsfeer en thema te bezorgen. We hebben hieronder alvast een paar ideeën voor je klaargezet.
Er zijn honderden designs mogelijk. Het moet wel heel gek lopen, als jouw smaak er niet tussen zit. Laat ons weten wat jouw smaak is. Vier jouw bedrijfsfeest of personeelsfeest met de kerstdagen. Ook tijdens corona is het mogelijk. Wij verzorgen jullie kerstfeest in meerdere thema’s. Frozen – Ice Age – WInter Wonderland of Winter Fairy tale. We volgen de richtlijnen van het RIVM. Veilig
- We vinden de perfecte locatie tot en regelen de feestavond voor je.
- We verzorgen de uitwerking van het feest thema; het zgn. Event Concept.
- We verzorgen het draaiboek. Vanaf voorbereiding tot en met het feest zelf; alles wordt strak geregeld.
- We houden in aanloop naar jullie feest het budget nauwlettend in de gaten. Je betaalt zo nooit teveel en krijgt het maximale voor je geld.
Event Management
- Voorafgaand aan het feest, coördineren we de aankomst van de verschillende leveranciers.
- We houden toezicht tijdens de opbouw van het feest. Hierdoor zijn wij al voor dag en dauw op de locatie aanwezig. Op de avond zelf verzorgen we het zgn. Event Management.
- Wij lopen, tijdens het evenement, met ervaren event managers rond en houden alles in de gaten. En dan bedoelen we ook echt alles!
- We blijven tijdens de feestavond in contact met de locatiemanager.
- We houden de catering in de gaten en zorgen dat artiesten op tijd zijn.
- We letten erop, dat je baas zijn of haar speech kan houden.
- Jij bent bezig met feest vieren, samen met je collega’s. Je hoeft nergens over in te zitten. Best wel een lekker gevoel, nietwaar?
- We verzorgen de ontvangst met onze hospitality medewerkers. Gasten worden warm welkom geheten, natuurlijk in stijl.
- Tijdens de avond zelf staat ons team volledig in dienst van jullie:
- We helpen je bij het weghangen van je jas
- We wijzen je de toiletten
- En we geven je antwoorden op al je vragen
- We zorgen dat je het naar je zin hebt
- Bij het verlaten van de feestlocatie, wordt iedere gast hartelijk tot ziens gezegd. “Wat was het fijn dat je er was. Graag tot een volgende keer. Rij voorzichtig en nog een prettige avond verder.”
COVID-19 maatregelen
Voor zolang als de corona maatregelen gelden, zorgen we ervoor dat jullie bedrijfsfeest ook in dit opzicht naar behoren verloopt. We houden rekening met de geldende regelgeving en zorgen voor een maximale borging en naleving van veiligheid en hygiëne.
Vragen? We helpen je graag
Bel: 085-0028111
Stuur een bericht
Chat met ons
Vrijblijvende offerte ontvangen?
*verplichte velden
Algemeen
Diensten
Services
Evenementenbureau
24-7 Events
Mercury 247 3769 KD Soesterberg
Telefoon: 085 002 8111
Website: https://247events.nl/
Contact: https://247events.nl/contact/
Openingstijden
maandag dinsdag woensdag donderdag vrijdag zaterdag zondag |
09:00-21:00 09:00-21:00 09:00-21:00 09:00-21:00 09:00-21:00 09:00-21:00 Gesloten |
Onze servicegebieden
Utrecht | Amersfoort | Zeist | Houten | Soest | Soesterberg | Utrechtse Heuvelrug | Hilversum | Nieuwegein | Veenendaal | De Ronde Venen | De Bilt | Woerden | IJsselstein | Stichtse Vecht | Leusden | Baarn | Wijk bij Duurstede | Bunschoten | Vianen | Rhenen | Bunnik | Lopik