Een gemaskerd feest als bedrijfsfeest of personeelsfeest mooie vrouw met masker en kant

Gemaskerd bal – Bal Masque

Op aanvraag

Minimaal 50 personen

l

Jouw eigen eventmanager

Planning en coördinatie

}

4 uur of langer

Eigen locatie of externe locatie

Gemaskerd feest, Bal of ‘Bal Masqué’

Een gemaskerd feest organiseren? Wij helpen je bij de organisatie van jouw eigen gemaskerd feest. Een gemaskerd feest, ook wel een gemaskerd bal of Bal Masqué genoemd, is superleuk! Een gemaskerd feest kun je als bedrijfsfeest, personeelsfeest organiseren. Maar het is net zo leuk om met vrienden of jouw eigen vereniging. Je kunt in elk seizoen een gemaskerd bal organiseren. Wij hebben de leukste ideeën voor je.

Welkom op jouw gemaskerd feest

Bij aankomst wordt je verwelkomt door onze lakeien. Helemaal in stijl van jouw gemaskerd bal, staan zij jullie op te wachten. We hebben een sfeervolle tafel klaarstaan, waar alle maskers voor de gasten klaarliggen. Wij verzorgen de ontvangst, de aankleding en het entertainment voor je. 

 

Vragen? We helpen je graag

Bel: 085-0028111

Ma – Zat 09:00u – 21:00u

w

Chat met ons

Whatsapp: Ma / Zat – 09:00u – 21:00u

Vakkundige event managers

Sinds 2006 organiseren wij de meest uiteenlopende evenementen. Wij ontzorgen jullie tot in het kleinste detail. We bezorgen jullie een onvergetelijk bedrijfsfeest. We nemen de volledige organisatie van het bedrijfsfeest van je over. Van bedrijfsfeest concept tot aan de uitvoering. We werken met je samen, we staan aan je zijde. We zorgen ervoor dat jij kunt genieten van en tijdens jouw unieke bedrijfsfeest.

Jouw eigen eventmanager
Natuurlijk krijg jij jouw eigen eventmanager. Hij of zij zorgt ervoor, dat jouw Las Vegas feest een hit wordt. Jouw eventmanager neemt voor jou alle zorgen uit handen. Van advies tot planning en van coördinatie tot uitvoering op de dag zelf.  We zijn specialisten in de organisatie en uitvoering van themafeesten. Met onze jarenlange trackrecord, zijn wij jouw partner!

Onze werkzaamheden bij het event management zijn:

  • We maken een one-of-a-kind feest concept voor jullie.
  • We schrijven het draaiboek voor het evenement
  • Locatie bezoeken, we brengen alles in kaart.
  • We verzorgen de ontvangst van de gasten van het personeelsfeest
  • Hospitality medewerkers worden door ons geïnstrueerd
  • We staan voor, tijdens en na het feest in contact met de locatie manager(s)
  • We stemmen zoveel mogelijk, de F&B op jullie wensen af
  • Indien gewenst zorgen we, voorafgaand van het feest, voor een tasting bij de cateraar
  • Coördinatie tijdens de opbouw en inrichting van het evenement, geheel in thema
  • Communicatie voor, tijdens en na het evenement
  • Communicatie met artiesten, gastheer/gastvrouw/sprekers en leveranciers
  • Toezien op de uitvoer en het verloop van het feest
  • Continue monitoring rondom de SHE-punten (Veiligheid, Gezondheid en Milieu)
  • Toepassing van geldende maatregelen (Bijvoorbeeld: Covid-19)
event support, hulp bij organisatie, ondersteuning, bedrijfsevenement, congres, symposium, bijeenkomst (16)

De locatie voor het feest, wordt vooraf ingetekend. Alle elementen (decoratie, entertainment, catering etc.) worden opgenomen, zodat een optimale ervaring kan worden gemaakt.

Ingrediënten voor een geslaagd feest

Decoratie opties

  • Zomers, Herfst (Halloween), Winter, Kerstsfeer, of liever sensuele invulling?
  • Bloemstukken / decoratie
  • Mannequins (statisch)
  • Levende standbeelden
  • Lakeien/Narren
  • Wand-, en tafeldecoratie, thematisch
  • Special effects

Organisatie en Eventmanagement

  • Eigen eventmanager voor en tijdens het feest
  • Planning en uitvoering
  • Locatiebezoek en overleg
  • Een draaiboek
  • Ontvangst van gasten en artiesten
  • Coördineren van opbouw en afbouw
  • Hospitality management

Entertainment opties

  • Close-up magic show
  • Venetiaanse steltlopers
  • Levend standbeeld
  • Live band
  • Acrobatiek show
  • Acteurs
  • DJ/VJ show
  • En vele andere…

Technische opties

  • Cameraman/vrouw
  • Aftermovie
  • Plasma schermen
  • Camera’s op statief
  • DJ meubel
  • Sfeerverlichting
  • Hologram of virtuele projectie

Ingrediënten voor een geslaagd feest

Decoratie opties

  • Zomers, Herfst (Halloween), Winter, Kerstsfeer, of liever sensuele invulling?
  • Bloemstukken / decoratie
  • Mannequins (statisch)
  • Levende standbeelden
  • Lakeien/Narren
  • Wand-, en tafeldecoratie, thematisch
  • Special effects

Organisatie en Eventmanagement

  • Eigen eventmanager voor en tijdens het feest
  • Planning en uitvoering
  • Locatiebezoek en overleg
  • Een draaiboek
  • Ontvangst van gasten en artiesten
  • Coördineren van opbouw en afbouw 
  • Hospitality management

Entertainment opties

  • Close-up magic show
  • Venetiaanse steltlopers
  • Levend standbeeld
  • Live band
  • Acrobatiek show
  • Acteurs
  • DJ/VJ show
  • En vele andere…

Technische opties

  • Cameraman/vrouw
  • Aftermovie
  • Plasma schermen
  • Camera’s op statief
  • DJ meubel
  • Sfeerverlichting
  • Hologram of virtuele projectie

Boek Jouw Feest

Enthousiast geworden? Neem direct contact op en vertel ons je wensen.

Fotogalerij

(klik voor meer foto’s)

Welke sfeer wil je hebben?

Een gemaskerd feest kan in iedere sfeer worden gemaakt. Het is maar net, welke sfeer jij graag wilt hebben.

Venetiaans gemaskerd feest of liever in Renaissance stijl?
Wil je jouw gemaskerd feest in een Venetiaanse of Renaissance stijl hebben? Van locatie, aankleding, entertainment en programma werken we voor je uit. Een gemaskerd feest krijgt dan meer een sfeer van een bal.

Het Gemaskerd Bal of ‘Bal Masqué’ is geboren. Een balzaal als feest-, en danszaal. Rijk gedecoreerde inrichting en kleding die aan een bal doet denken. Lange jurken, jacquets. Kroonluchters en rijk versierde dinertafels. Natuurlijk met een spetterende DJ show en overheerlijke catering.

Sensueel gemaskerd feest
Wil je meer naar een sensuele sfeer gaan? Dan zal het eerder een gemaskerd feest, in plaats van een gemaskerd bal, zijn. Ook deze sfeer gaan wij helemaal voor je pakken. We kunnen meer met kant gaan werken. De kleuren van de inrichting en het entertainment zullen allemaal in een meer sensuele stijl worden gegoten. Begint je fantasie al op hol te slaan? Bij ons in ieder geval wel.

Gemaskerd kerstfeest
De maand december, en met name kerst, zijn momenten bij uitstek om een gemaskerd feest te vieren. Tover je bedrijfsfeest tijdens de kerst om tot een gemaskerd feest of bal. Jouw eindejaarsfeest in een betoverende locatie. Bomvolle kerstbomen, in elke kleur van de regenboog. Een swingende DJ show, zorgt voor urenlang dansplezier.

Een gemaskerd feest als bedrijfsfeest of personeelsfeest

Magische fotospiegel

“Gelukkig hebben we de foto’s nog!” We plaatsen een interactieve fotospiegel op de locatie. Bij alle gasten halen we het verborgen fotomodel naar boven. Met een custom made fotoframe, in het thema van jullie feest. Perfecte belichting, dus elke foto is ‘raak’. Bovendien kun je ook nog een toffe achterwand bij nemen. 

Voorzie elke foto van jouw eigen teksten, smileys en meer! Ga je alleen of met een groep van jouw favoriete collega’s op de foto? 

Inclusief:
– op-, en afbouw
– gastvrije host(-ess)
– opmaak fotoframe in thema van jouw feest
– foto’s digitaal achteraf
– onbeperkt foto’s printen tijdens jullie feest
– fotoprops voor nog meer fun!

Decoratie en aankleding in thema Gemaskerd bal

Voor een geslaagd themafeest in Gemaskerd Bal of Bal Masqué, moet je doorpakken. Alleen op die manier maak je een themafeest onvergetelijk. Dit geldt zeker voor de aankleding en decoratie van je ruimte(-s).

Op onze PAGINA THEMA DECORATIE, kun je de mogelijkheden, zien voor het bedrijfsfeest thema Gemaskerd Bal. Je zult er nog veel meer thema’s terugvinden. Handig om te weten voor je volgende feest.

Overzicht thema decoratie Gemaskerd Bal - Bal Masque - Venetiaans

Zelf jouw bedrijfsfeest samenstellen?

Wil je zelf jouw feest organiseren, zonder eigen eventmanager? Vertel ons de items waar jij naar op zoek bent. Natuurlijk adviseren we je graag, bij het maken van de juiste keus en regelen het voor je.

Evenementenlocatie
En heb je de ideale locatie nog niet gevonden? Ook dat regelen we voor je!

event support hulp bij organisatie ondersteuning bedrijfsevenement congres symposium bijeenkomst

Boek Jouw Feest

Enthousiast geworden? Neem direct contact op en vertel ons je wensen.

Evenementenbureau
24-7 Events

Mercury 247 3769 KD Soesterberg
Telefoon: 085 002 8111
Website: https://247events.nl/
Contact: https://247events.nl/contact/

Openingstijden

maandag
dinsdag
woensdag
donderdag
vrijdag
zaterdag
zondag
09:00-21:00
09:00-21:00
09:00-21:00
09:00-21:00
09:00-21:00
09:00-21:00
Gesloten
error: Copy beveiliging * De inhoud van deze website is beveiligd | Copy Security * Content is protected !!