Regels voor evenementen vanaf 13 november 2021
Om de snelle stijging van het aantal coronabesmettingen terug te dringen en verdere druk op de zorg te voorkomen gelden er strengere coronamaatregelen.
Vanaf zaterdag 13 november 2021 gaan deze maatregelen in en duren tot en met in ieder geval 4 december 2021 om 06.00 uur.
Regels vanaf 13 november 2021
Tijdens de persconferentie op vrijdag 12 november 2021, heeft het demissionaire kabinet strenge(-re) regels aangekondigd voor evenementen. Hieronder een korte opsomming van de aangescherpte maatregelen, welke ingaan per zaterdag 13 november 2021. Deze maatregelen komen bij de bestaande regels, zoals het laten zien van een coronatoegangsbewijs en identiteitsbewijs.
- Evenementen zijn vanaf 13 november 2021 toegestaan tussen 6.00 uur en 18.00 uur.
- Iedere bezoeker aan een evenement, dient een vaste zitplaats te hebben. De zgn. geplaceerde evenementen zijn daarmee weer terug van weggeweest. Dit geldt niet voor zgn. ‘doorstroom evenementen’ zoals kermissen of beurzen.
- Maximaal 1250 personen per zaal (uitgezonderd van doorstroomlocaties).
Evenementen zonder coronatoegangsbewijs zijn niet toegestaan
Wat kun je wel en niet organiseren?
De nieuwe aangescherpte regels, zijn voor vele organisatoren een zware klap. Natuur ook voor u als opdrachtgever, gaan er weer strepen door sommige plannen. Kan er dan weer helemaal niets meer tot 4 december? Nee, dat is niet het geval. Er is nog steeds (heel) veel mogelijk. Dit verschilt uiteraard per type evenement.
Bedrijfsfeesten
Het organiseren van een bedrijfsfeest is nog steeds mogelijk. Het zal wel een wat andere setting krijgen, toegegeven. Een bedrijfsfeest, waarbij iedereen op een stoel moet blijven zitten, kan niet bepaald een feestelijke aangelegenheid worden genoemd.
Dinnershow als alternatief
Je kunt natuurlijk wel het standaard concept van een bedrijfsfeest aanpassen. In plaats van dansen op de muziek, zou je er wel voor kunnen kiezen om bijvoorbeeld een dinnershow te organiseren. Een prachtige studio, sfeervol gedecoreerd met top entertainment op het podium, is ontzettend leuk. Voor grote mensen mensen zelfs leuker dan een stadaard bedrijfsfeest. Bedenk je namelijk dan veel mensen niet zo happig zijn, om de dansvloer op te gaan.
Entertainment aan tafel
En ook wanneer mensen aan tafel zitten, kun je ze nog steeds vermaken. Onder andere met het zgn. stage entertainement (artiesten, magic show, dansers/danseressen etc.). Maar ook de tafels zelf kunnen worden gebruikt. Denk bijvoorbeeld aan tafelprojecties. Door middel van de nieuwste technieken, kunnen de tafels van de gasten worden omgetoverd tot magische belevenissen! We helpen je graag met de uitwerking van een tof feest, ondanks de geldende maatregelen.
Vragen? We helpen je graag
Bel: 085-0028111
Stuur een bericht
Naar het contactformulier
Chat met ons
Congres, seminar of symposium
Voor dit type evenementen verandert er eigenlijk niet zo heel veel. Alleen de groepsgrootte kan een belemmering zijn. Per zaal/ruimte mogen er maximaal 1250 personen aanwezig zijn. Deze beperking geldt echter alleen voor de zeer grote congressen, seminars en symposia.
Voor het gemiddelde congres of symposium kom je prima uit. 1250 personen in je plenaire zaal en 5 break-out of parallelsessies. Je hebt het dan al gauw over 7.500 personen tijdens een congres of symposium.
Hybride event
Daarnaast kun je ook nog eens de zgn. hybride variant toevoegen. Laat mensen online een deel van je congres of symposium volgen. De hele wereld ligt binnen handbereik! Het enige is dat je congres, seminar of symposium uiterlijk tot 18:00u mag lopen. Dit hoeft geen probleem te zijn.
Vragen? We helpen je graag
Bel: 085-0028111
Stuur een bericht
Naar het contactformulier
Chat met ons
Teambuilding en bedrijfsuitjes
Het organiseren van teambuilding activiteiten of bedrijfsuitje is geen probleem. Met inachtneming van de huidige regelgeving, hebben we een breed scala aan mogelijkheden voor je.
Van online teambuilding tot teamuitjes die met wel duizenden personen tegelijk kunnen worden gedaan. Gezondheid, vitaliteit en teambuilding staan hierbij centraal.
Vragen? We helpen je graag
Bel: 085-0028111
Stuur een bericht
Naar het contactformulier
Chat met ons
Registratie, aanmelding, tickets
Voor alle type evenementen is het verplicht om voor een adequate registratie en aanmelding te zorgen. Ook hiermee helpen we je uit de brand. Onze eigen aanmelding en registratietool, kan alle variabelen perfect voor je inregelen.
We maken hem custom made voor ieder evenement. Jouw eigen logo’s en uitlatingen komen op de tickets te staan.
Totale ontzorging
Je hoeft nergens over in te zitten. Je hoeft geen nieuw of extra CMS systeem te leren. Je bent niet bezig met wisselingen, vragen of probleem oplossing. Wij nemen alle taken van je over, zodat jij bezig kunt blijven met waar jij goed in bent.
Management informatie
Je krijgt van ons verschillende inzichten en opties:
- Het maximaal aantal totaal bezoekers, zetten we voor je vast
- De maximale groepsgrootte wordt per workshop, sessie (en dus per zaal) vastgesteld. Workshop, sessie of zaal volgeboekt? Dan verdwijnt deze keuze automatisch als keuze. Zie het als een zelf eliminerend registratiesysteem. Hiermee is het systeem 100% compliant met de huidige regelgeving
- Het verloop van het aantal aanmeldingen houden we voor je bij. Bepaal zo makkelijk je Go/No-go moment
- Welke sessies of workshops zijn hot en welke not? Waar ligt de interesse van jouw doelgroep?
Administratief
- Tickets worden automatisch gegenereerd
- Iedere bezoeker krijgt zijn/haar eigen gepersonaliseerde programma
- Aanvullende informatie rondom de huidige regelgeving wordt meegezonden
- Handige extra informatie op en rondom het evenement wordt meegezonden
Kosten
De vergoeding voor dit systeem zijn bijzonder competitief te noemen. Al vanaf € 2.500 (exclusief btw) bieden wij dit systeem aan, inclusief alle toeters en bellen. Geen beperkingen, een onbeperkt aantal invulvelden en persoonlijke aanpak. Extra personalisatie kan tegen meerprijs worden ingeregeld.
Vragen? We helpen je graag
Bel: 085-0028111
Stuur een bericht
Naar het contactformulier
Chat met ons
Lees ook
Regels voor evenementen vanaf 26 januari 2022
Vanaf 26 januari 2022 mogen een aantal evenementen plaatsvinden tot 22.00 uur. Alle evenementen zonder vaste zitplaats zijn (nog) niet toegestaan. Wat kan er allemaal WEL?
Zakelijk evenement annuleren. Kom ik in aanmerking voor subsidie?
Heeft u een evenement georganiseerd dat door de Rijksoverheid wordt verboden vanwege corona maatregelen? Dan maakt de Subsidieregeling Evenementen het mogelijk om uw gemaakte kosten te vergoeden.
Evenement bezoeken met corona toegangsbewijs
Vanaf 25 september is het, bij het bezoeken van een evenement, verplicht om een Corona Toegangsbewijs te tonen. Op deze pagina leer je hoe dat in zijn werk gaat.
Algemeen
Diensten
Services
Bekende filmauto huren
Evenement Decoratie Huren
Greenscreen Foto Studio
Goochelaars en Illusionisten
Hologram Huren
Sportieve Uitjes
F1 Race Simulator Huren
Vliegtuig voor evenementen
Magische fotospiegel (rond)
Magische fotospiegel (recht)
Back to the Future Photobooth
Virtual Reality (VR) Cinema
Evenementenbureau
24-7 Events
Mercury 247 3769 KD Soesterberg
Telefoon: 085 002 8111
Website: https://247events.nl/
Contact: https://247events.nl/contact/
Openingstijden
maandag dinsdag woensdag donderdag vrijdag zaterdag zondag |
09:00-21:00 09:00-21:00 09:00-21:00 09:00-21:00 09:00-21:00 09:00-21:00 Gesloten |
Onze servicegebieden
Utrecht | Amersfoort | Zeist | Houten | Soest | Soesterberg | Utrechtse Heuvelrug | Hilversum | Nieuwegein | Veenendaal | De Ronde Venen | De Bilt | Woerden | IJsselstein | Stichtse Vecht | Leusden | Baarn | Wijk bij Duurstede | Bunschoten | Vianen | Rhenen | Bunnik | Lopik