voor ieder evenement een custom made
Online evenement registratie formulier Lees MeerDirect aan de slagvoor ieder evenement een custom made
Online evenement registratie formulierLaat uw evenement registratie door professionals regelen!
maak vandaag nog een afspraak
Van aanmelding tot registratie
Lift jouw Event
Wat zou er met je inbox gebeuren wanneer zich 20, 200 of misschien wel 2000 mensen voor je evenement aanmelden door het sturen van een email? Dat moet je niet willen. Beter is het om voor je evenement gebruik te maken van een online registratie formulier.
Je kunt natuurlijk een standaard online evenement registratie formulier downloaden en daarmee aan de slag gaan. Punt is alleen wel dat jij het systeem erachter niet kent en vaak meer bezig bent aan het leren van het systeem dan je lief is.
Waarom zou je opnieuw het wiel moeten uitvinden, terwijl wij al een panklare oplossing voor je hebben liggen?
Gebruik
Onze ErvaringĀ
We zijn fulltime evenement professionals.
Al onze systemen zijn erop ingericht om evenementen soepel te laten verlopen. Alles wat van belang is zetten wij voor je op een speciale registratiewebsite.Ā
- De naam, plaats en datum van je evenement.
- Het programma van je evenement.Ā
- De meest gestelde vragen, contactinformatie voor hulp, vragen en assistentie.
- We zorgen voor de juiste branding: sponsors en logoās van alle partijen
- En natuurlijk het evenement registratieformulier
Wij zorgen ervoor dat alles op de achtergrond vlekkeloos verloopt. Voor tijdens en na de aanmelding van iedere bezoeker.
We maken het
Jij profiteert
Wij maken je online evenement registratie formulier zo, dat deze geschikt is voor jouw type evenement. Het kan een eenvoudig registratieformulier zijn: Basisgegevens invullen en verzenden, klaar. Maar we kunnen ook een online evenement registratie formulier maken, voor de (veel) meer ingewikkelde evenementen.
Denk hierbij aan een online evenement registratie formulier waar:
- meerdere personen tegelijk kunnen worden aangemeld voor je evenement
- Iemand kan kiezen uit meerdere onderdelen via een dropdown menu
- iemand na aanmelden, een evenemententicket toegezonden krijgt
- die rekening houdt met het aantal beschikbare plaatsen voor ieder afzonderlijke workshop, kennissessie of netwerktafel
- Etc, etc
wij organiseren en assisteren
We helpen ……
Je hoeft je niet druk te maken over databases, spreadsheets, beveiliging, validatie en HTML code – daar zijn wij goed in. Wij verwerken alle aanmeldingen, registraties en mutaties. We houden contact met iedereen, die zich voor jouw evenement wil aanmelden en heeft aangemeld. Dat scheelt jou een hoop extra werk.
We doen het samen!
Zorg jij voor het inhoudelijke gedeelte van je evenement, dan zorgen wij in de tussentijd dat de aanmelding en registratie voor je evenement vlekkeloos verloopt. Zo werken we samen aan een geweldig evenement.
Online evenement registratie formulier voor ieder evenement
Aanmelding en Registratie voor een congres of bijeenkomstĀ
HetĀ online evenement registratie formulier kan worden aangepast aan elk type zakelijk evenement.
- Congressen
- Netwerksessies
- (Politieke) bijeenkomst
- Symposium
- Seminar
- Conferentie
- Etc.
- uitgelicht -
in ieder gewenst design. Voor elk type evenement
online evenementen registratie
ieder gewenste huisstijl
geschikt voor congressen, bijeenkomsten en bijscholing
evenement tickets, in huisstijl
accreditatie mogelijkheden
validatie over deelnemer aantallen
privacy beschermd
eventtickets voorzien van scanbare QR code
aanwezigheidscontrole
diensten
Online evenement registratie formulier
Het online evenement registratie formulier is geschikt ter ondersteuning van alle soorten evenementen.
- Bijscholing of Permanente Educatie
- Netwerksessies
- Networktable oplossingen
- Congressen
- Zakelijke bijeenkomsten
Evenementenlocaties
Niet alleen opdrachtgevers kunnen van onze Inhouse oplossing gebruikmaken. Ook evenementenlocaties kunnen onze tool gebruiken. Op die manier kunnen zij voor hun klant een vlekkeloze evenementen registratie aanbieden.
Wanneer de klant bij de locatie het evenement wil laten plaatsvinden kan onze online registratie de ideale oplossing zijn voor beide partijen.Ā
Wij zorgen dat alles op de achtergrond vlekkeloos verloopt.
huisstijl
Natuurlijk maken we het registratie formulier helemaal in jouw huisstijl of die van je evenement.
Evenementen tickets
We kunnen evenementen tickets maken, geheel in de stijl van jouw evenement.Ā
Validatie
Voor ieder onderdeel van uw bijeenkomst een beperkt aantal plaatsen? Ons systeem zorgt ervoor dat dit vlekkeloos verloopt.
Wanneer het aantal aanmeldingen is bereikt verdwijnt de keuze optie.Ā
Groep aanmeldingen
1 contact persoon kan tot wel 10 personen tegelijkertijd aanmelden en registreren.
En voor iedere persoon kan een eigen programma worden gekozen.
Niet 10x opnieuw een formulier invullen dus!
Bijscholing en Accreditatie
We kunnen van iedere bezoeker de check-in/check-out bijhouden. Ideaal voor Permanente Educatie (PE) sessies of accreditatie van je evenement.
Bescherming privacy
Natuurlijk is ons systeem zo ingeregeld dat de persoonsgegevens van alle deelnemers is gewaarborgd.
JoUw Oplossing
Online evenement registratie formulier, voor congres of symposium
Beroepsverenigingen of vakverenigingen die een vakdag, congres of bijscholing organiseren voor hun leden. Dan is het van belang dat het aanmeldingsformulier en registratiewebsite zo goed mogelijk in elkaar zitten.
Wij zorgen ervoor dat alles vlekkeloos verloopt. Voor tijdens en na de aanmelding van iedere bezoeker.
Contact opnemen
Evenementenbureau 24-7 Events
085 – 00 28 111
events@247events.nl
Algemeen
Diensten
Services
Bekende filmauto huren
Evenement Decoratie Huren
Greenscreen Foto Studio
Goochelaars en Illusionisten
Sportieve Uitjes
F1 Race Simulator Huren
Vliegtuig voor evenementen
Magische fotospiegel (rond)
Magische fotospiegel (recht)
Back to the Future Photobooth
Virtual Reality (VR) Cinema
Evenementenbureau
24-7 Events
Mercury 247 3769 KD Soesterberg
Telefoon: 085 002 8111
Website: https://247events.nl/
Contact: https://247events.nl/contact/
Openingstijden
maandag dinsdag woensdag donderdag vrijdag zaterdag zondag |
09:00-21:00 09:00-21:00 09:00-21:00 09:00-21:00 09:00-21:00 09:00-21:00 Gesloten |
Onze servicegebieden
Utrecht | Amersfoort | Zeist | Houten | Soest | Soesterberg | Utrechtse Heuvelrug | Hilversum | Nieuwegein | Veenendaal | De Ronde Venen | De Bilt | Woerden | IJsselstein | Stichtse Vecht | Leusden | Baarn | Wijk bij Duurstede | Bunschoten | Vianen | Rhenen | Bunnik | Lopik