Evenementen makelaar Amersfoort
Als evenementenmakelaar Amersfoort bemiddelen wij tussen u als onze opdrachtgever en mogelijke aanbieders van diensten en/of producten.
Voor u
U heeft hulp nodig. Er is zo ongelooflijk veel aanbod van diensten. Wat u nu nodig heeft is een evenementenmakelaar.
Wij helpen u
U zoekt een dienst of een locatie voor uw evenement, maar kunt het niet vinden of u heeft er simpelweg de tijd niet voor.
Evenementen makelaar in Amersfoort
U zoekt een bijzondere invulling voor uw evenement in Amersfoort. U heeft hulp nodig. Dat ene specifieke gedeelte wat u zelfstandig niet lukt of waar u geen tijd voor heeft moet wel worden ingevuld. Zonder invulling dreigt uw evenement in het water te vallen. Er is in Amersfoort zo ongelooflijk veel aanbod van diensten. Wat u nu nodig heeft is een evenementenmakelaar.
Wat doet evenementenmakelaar Amersfoort ?
Wij bemiddelen tussen u als onze opdrachtgever en mogelijke aanbieders van diensten en/of producten. Dit met als uiteindelijk doel om uw evenement tot een succes te brengen. Wij zijn er om u te helpen. Wel zo flexibel en makkelijk!
Werken in uw belang
U zoekt een dienst of een locatie voor uw evenement in Amersfoort, maar kunt het niet vinden of u heeft er simpelweg de tijd niet voor. U wilt hiervoor hulp inschakelen en daarom meldt u zich bij ons; De evenementenmakelaar Amersfoort.
Als evenementenmakelaar Amersfoort kunt ons voor ieder organisatorisch probleem inschakelen. Wij kennen als geen ander de markt. We hebben de juiste connecties, kennis en ervaring. We zijn op de hoogte van de laatste trends.
Aan ons de taak om uw opdracht zo snel en efficiënt mogelijk in te vullen. Bij het zoeken van een passende invulling van de opdracht houden wij altijd voor ogen dat wij in uw belang werken. Wij onderhandelen namens u en voor u.
Wat kost het inhuren van evenementen makelaar Amersfoort?
Onze verdiensten als evenementenmakelaar
We brengen u alleen onze werkzaamheden op uurbasis of bemiddelingskosten in rekening, niet meer en niet minder. Hierdoor kunnen we scherp en realistisch aan u offreren.
Onafhankelijk
We zullen nooit sturen op een bepaalde locatie of leverancier omdat wij daar financieel beter van zouden worden.
* We geven u advies over de meest geschikte locatie en aanbieder(s)
* We werken in uw belang
* We bieden totale keuzevrijheid
* We werken zonder provisie, commissie of kick-back fee
* Kortingen worden 100% aan u doorgegeven
We onderhandelen voor u en namens u; daarom staat er ook evenementenmakelaar op ons kaartje.
Geen productopslagen
Doordat we geen opslagen berekenen in producten of diensten leveren we tegen kostprijs. De kwaliteit van uw event blijft hierbij optimaal. Onze (financiële) onafhankelijkheid is in uw voordeel. We halen daarmee het maximale uit uw projectbudget.Â
Onze condities
Wij zijn geen contractuele partij. Wij bemiddelen. Offertes en facturatie lopen uiteindelijk rechtstreeks tussen opdrachtgever en aanbieder(s). Wij werken daarbij uiteraard wel met bepaalde voorwaarden ter samenwerking.
Evenementen makelaar inhuren – Hoe werkt het?
U neemt contact met ons op en legt uw wensen en doelen aan ons voor. Voordat wij voor u aan de slag gaan, op projectbasis of uurbasis, maken wij een overeenkomst voor u op.
In deze overeenkomst staat de opdracht die u aan ons hebt gegeven alsook ons honorarium. Na uw acceptatie van deze overeenkomst gaan wij aan het werk voor u.
Gaan kortingen echt 100% naar de klant?
Jazeker. Kortingen die wij kunnen bedingen worden 100% aan u doorgegeven door middel van verlaging van de kostprijs. Bedenk dat bijna altijd en overal een (gedwongen) marge bovenop zit. Deze marge kan oplopen tot enkele duizenden euro’s. Dit moet in uw voordeel worden omgezet. Dit vinden wij niet meer dan normaal.
Lees hier meer over de ‘stille’ afspraken tussen aanbieders, evenementenbureau’s en de verborgen verdiensten van zoekwebsites.
Onze toegevoegde waarde en kracht
Wij bellen en benaderen locaties en aanbieders altijd rechtstreeks. Wij onderhandelen over de marges en zetten deze om in een korting, voor u. Wij zijn daar heel transparant in. Wij vragen aan aanbieders dergelijke kortingen ook op hun offerte te vermelden.
Conclusie: Door het inhuren van ons als uw evenementenmakelaar kunnen wij in uw voordeel werken.
Schakel 24-7 Events in als uw evenementenmakelaar.
Uw volledige keuzevrijheid
Wanneer wij één of meerdere oplossing(-en) voor u hebben gevonden leggen wij deze aan u voor. Wij zijn hierin volstrekt onpartijdig.
Financieel maakt het voor ons niets uit of u uiteindelijk voor oplossing A, B of C kiest. Het is daarna aan u om te bepalen of en welke keuze u maakt.
Evenementen makelaar Amersfoort voor:
Schakel ons in voor:
- Het vinden van een evenementenlocatie in de Amersfoort
- Het benaderen en vastleggen van sprekers en/of dagvoorzitters
- Het benaderen en vastleggen van gespecialiseerde aanbieders van diensten en/of producten passend bij het doel of thema van een evenement
- Het benaderen en vastleggen van muzikanten en eventuele andere artiesten
- Het benaderen en vastleggen van speciale gasten
- Het vinden van een geschikte cateraar voor uw evenement
- Het vinden van een geschikte decorateur voor uw evenement
- Regelen van (speciaal) vervoer, parkeergelegenheid
- Regelen van overnachtingsmogelijkheden
- En nog veel meer
Zoals u ziet kunt u met ons werkelijk alle kanten op. Als evenementenmakelaar Amersfoort geven wij invulling aan uw wens.
Bel ons: 085 – 00-28-111
Vraag direct een offerte aan
Evenementenmakelaar Amersfoort inschakelen? We maken graag een offerte op maat voor u.
Aanvraag voor evenementenmakelaar Amersfoort
© Evenementenbureau 24-7 Events voor evenementen, congressen en bedrijfsfeesten
Mercury 247 3769KD Soesterberg | 085 – 00 28 111 | events@247events.nl | https://www.247events.nl