Werkwijze

Wij laten uw evenement een weerspiegeling zijn van waar u voor staat!

Full service evenementen

We organiseren al vele jaren met groot succes evenementen. Van congressen tot bedrijfsfeesten. En van productpresentaties tot seminars.

Project of uurbasis

U kunt ons ook op uurbasis of ter bemiddeling inhuren. Voor elk organisatorisch probleem kunt u ons inschakelen. Wat u ook zoekt of wenst, wij lossen het voor u op.

Over onze meerwaarde

Provisie, commissie of kickback fees: Daar doen wij niet aan mee. We laten die terugvloeien ten behoeve van uw budget. En dat kan u duizenden euro’s voordeel opleveren

Full service evenementen

Full service evenementenbureau

Voor de meest uiteenlopende evenementen kunt u bij ons terecht. Van congressen tot bedrijfsfeesten. En van productpresentaties tot seminars. We helpen u om uw evenement tot een geweldig succes te maken.

Wilt u graag een klein en intiem evenement laten organiseren? Of moet er een groots meerdaags evenement komen? Het maakt ons niet uit, we hebben er net zo veel plezier in.

Evenementen op maat

We maken ieder event custom made. We proberen altijd uw identiteit in het event te voegen. Dit vereist maatwerk en dat beheersen we als geen ander. We onderzoeken wat de achtergrond van uw organisatie is. Wat doet uw organisatie en wat is de geschiedenis.

Hoe werkt het?

U ontvangt van ons een gedetailleerde projectbeschrijving met uw wensen en doelstellingen. Hierin staan uitgewerkt:

  • onze werkzaamheden
  • hoe we uw evenement gaan vormgeven
  • wat u van het evenement kunt verwachten als het gaat om inhoud
  • onze kosten

Wanneer u hiermee akkoord gaat en uw handtekening heeft gezet gaan wij voor u aan de slag.

Uw budget

Uiteraard staat in het projectplan de vermelding van het door u vastgestelde budget voor de organisatie van uw event. Het monitoren van uw evenementenbudget is voor ons de normaalste zaak van de wereld.

Wij geven u precies aan wat wij als kosten bij u in rekening brengen. Geen vervelende verrassingen achteraf. Gewoon, omdat het kan en wij het belangrijk vinden dat u weet waar uw geld heen gaat.

Project of uurbasis

We werken graag met u samen.

Heeft u hulp nodig bij het organiseren? Zoekt u een specifieke dienst voor uw evenement? Bijvoorbeeld deelnemersregistratie of een geschikte evenementenlocatie.

Schakel ons in voor het vinden van sprekers of entertainment voor uw evenement. U kunt ons op uurbasis of ter bemiddeling inhuren. Voor elk organisatorisch probleem kunt u ons inschakelen. Wat u ook zoekt of wenst, wij lossen het voor u op.

Wanneer u zelf de organisatie van het evenement doet kan het best voorkomen dat u een paar handen tekort komt.

Misschien wilt u de aanmelding en registratie van uw gasten liever uitbesteden omdat u er niet aan toe komt. En… eerlijk is eerlijk dat is ook vaak best een ‘dingetje’.

Je moet wel zijn ingericht op het verwerken van aanmeldingen van misschien wel honderden gasten. Hoe pak je dat dan aan? Het laatste wat u wilt, is dat iedereen zich met het sturen van een mailbericht aanmeld. En wat te denken van alle vragen die mensen kunnen hebben over uw evenement?  Evenementenbureau 24-7 Events biedt u de perfecte oplossing.

U kunt ons inschakelen voor alleen dat gedeelte terwijl u de rest zelf doet. 
Zo werken we samen met u aan een geweldig evenement.

In-house techniek & design

We hoeven voor uw evenement geen (dure) systemen of programma’s te kopen of tijdelijk in te huren. We kunnen (bijna) alles zelf maken zodat we voor u als onze klant geld besparen. Soms zelfs heel veel geld!

We maken:
* Website overlays (in eigen look-and-feel)
* Aanmelding en registratie modules (Incl. privacy waarborging)
* Signing en designen (Eigen designteam)
* Ticketing en event registratiesystemen (Betaalmodules iDeal, Paypal etc.), custom made!

We maken alles voor uw evenement en dat maakt ons uniek.

Wat zijn deeldiensten?

Onder deeldiensten verstaan wij alle voorkomende werkzaamheden die individueel en gecombineerd kunnen  worden gerealiseerd. Denk hierbij aan:

  • Het vinden een geschikte evenementenlocatie en de onderhandeling over de best mogelijke huurprijs hiervoor. 
  • Het vinden van overnachting van gasten en VIP’s
  • Het vinden van een geschikte dagvoorzitter, host, gespreksleider etc.
  • Het vinden van een externe cateraar voor uw evenement die aansluit bij uw thema of ideeën
  • Het regelen van vervoer van de gasten van uw evenement (taxi’s – pendeldiensten etc.)
  • Het regelen van gepantserd vervoer en beveiliging voor VIP gasten
  • De coördinatie van uw evenement op de dag zelf zodat u zich kunt bezighouden met uw gasten. 
    • Wij nemen verder alle rompslomp van u over en op de dag zelf. We zijn het centrale aanspreekpunt voor uw gasten, sprekers en externe partijen. 
    • We zijn als eerste aanwezig op de evenementenlocatie en gaan als laatste de deur uit, altijd!
    • We zorgen voor een vlekkeloos verloop van uw programma
  • Het ontvangen van uw gasten bij binnenkomst
  • het leveren van hospitality dames en heren
  • Het regelen van artiesten voor uw evenement
  • Het zoeken van de meest geschikte evenementen decorateur voor uw evenement + het opzetten
  • Het maken van de routing en signing op de evenementenlocatie (Richting, wie, wat, waar)
  • Het opzetten van een Online Evenementen Registratie module inclusief autoresponders
  • Wij kunnen uw network table setting volledig inrichten. Tijdschema’s, maximale bezetting en meer! Uw gespreksleider zal nooit aan een half lege tafel moeten zitten.
  • Check in/out service. Wilt in staat zijn om de aanwezigheid van uw PE deelnemers te toetsen voordat u een vernieuwd accreditatie afgeeft! Wij kunnen precies zien wie wanneer binnenkomt en wanneer de persoon weer weggaat. Alles via scanning van gepersonaliseerde tickets.
  • Het maken van custom made evenementen tickets voor uw evenement, inclusief branding (logo’s, kleuren etc.)
  • Wij kunnen voor u een volledig ingerichte evenementen website maken, inclusief alles omtrent uw evenement en registratiemodule.
  • Het maken van evenementen badges
Hoe werkt het?

Voordat wij voor u aan het werk gaan krijgt u van ons een opgave van wat u van ons verlangt en de kosten die wij u hiervoor in rekening brengen voor onze gewerkte uren of bemiddeling. Wanneer u hiermee akkoord gaat en uw handtekening heeft gezet, gaan wij voor u aan de slag.  

Kan ik deeldiensten combineren?

Geen enkel probleem!

Wilt u dat wij meer organisatorische zaken voor u uit handen nemen, dan is dat geen enkel probleem. U kunt ons voor ieder organisatorisch probleem inhuren. Van het vinden van een geschikte evenementenlocatie tot aan de organisatie van een van A tot Z georganiseerd bedrijfsfeest waar uw gasten nog jaren over zullen napraten. U kunt met ons werkelijk alle kanten op. Zo makkelijk is het.

Onafhankelijk

Waaruit blijkt jullie onafhankelijkheid?

We zullen nooit sturen op een bepaalde locatie of leverancier omdat wij daar financieel beter van worden.

* We geven u advies over de meest geschikte locatie en aanbieder(s)
* We werken in uw belang
* We bieden totale keuzevrijheid
* We werken zonder provisie, commissie of kickback fee
* Kortingen worden 100% aan u doorgegeven

We onderhandelen voor u en namens u.

PROVISIE; daar doen we niet aan mee!

Wij maken geen gebruik van provisie, commissie of kick-back fee regelingen. We hebben geen onderlinge prijsafspraken met leveranciers of evenementenlocaties. Is dat zo bijzonder? Ja!

In de markt van de evenementen organisatie is het namelijk heel gebruikelijk om extra verdiensten te halen uit:

  • Provisie regelingen
  • Commissie afspraken
  • Kickback-fee af te spreken
  • Kortingsregelingen te bedingen en/of
  • Tariefopslagen door te berekenen 

Deze extra verdiensten komen boven op de verdiensten die het evenementenbureau bij u in rekening brengt. Zo betaalt u soms een veelvoud van wat u eigenlijk dacht. Goedkoop blijkt dan vaak duurkoop.

KORTING: die geven we aan u door!

Kortingen op tarieven die wij kunnen bedingen worden 100% aan u doorgegeven. Deze kortingen kunnen oplopen tot wel 40% van de originele kostprijs!

Geen tariefopslagen

Doordat wij geen opslagen berekenen in producten of diensten leveren wij u tegen kostprijs.

Onze (financiële) onafhankelijkheid is in uw voordeel. Wij halen daarmee het maximale uit uw projectbudget.

U, de klant, staat bij ons centraal

Omdat er voor ons geen enkele (financiële) prikkel is kunt u met ons alle kanten op. We zullen nooit sturen op een bepaalde locatie of leverancier omdat wij daar financieel beter van worden.

24-7 EVENTS.NL omdat:

  • We geven u advies over de meest geschikte locatie en aanbieder(s)
  • Wij werken in uw belang, ook financieel
  • Wij bieden u totale keuzevrijheid
  • Wij onderhandelen voor u en namens u

Vraag direct een offerte aan

Bent u van plan een evenement te laten organiseren? We maken graag een offerte op maat voor u.

Michiel Zeeuw
Michiel Zeeuw
14:58 14 Nov 19
Topservice!We hebben Evenementenbureau 24-7 Events ingeschakeld om voor onze nieuwjaarsbijeenkomst een geschikte evenementenlocatie te vinden. We waren op zoek naar een locatie voor onze bijeenkomst in de regio Utrecht. We hadden als non-profit organisatie een beperkt budget hiervoor uitgetrokken en wisten dat het moeilijk zou zijn om een geschikte evenementenlocatie te zoeken. Binnen no-time hadden ze een locatie voor ons gevonden en....precies binnen het budget! Wat een geweldige service. We kunnen Evenementenbureau 24-7 Events dan ook iedereen van harte aanbevelen.lees meer
Joyce Achterberg
Joyce Achterberg
09:28 14 Oct 19
Evenementenbureau 24-7 Events is bij ons op school langs geweest. Zij hebben de 3e jaars leerlingen van onze school meer verteld over het organiseren van evenementen. Ze hebben verteld wat er komt kijken bij het organiseren van een congres of bedrijfsfeest. Daarna hebben de leerlingen een pitch mogen maken als huiswerk, waarna ze hun pitch voor de groep hebben mogen presenteren. We hebben het ontzettend leuk gevonden en hopen nog vaker van de diensten van Evenementenbureau 24-7 Events gebruik te mogen makenlees meer
Brainycloud Marketing
Brainycloud Marketing
08:44 21 Aug 19
Fijne samenwerking. Duidelijke communicatie en alles goed geregeld.
Steve Entwistle
Steve Entwistle
11:17 18 Aug 19
Het is steeds fantastisch om met jullie te mogen samenwerken , jullie zijn goed georganiseerd en duidelijke afspraken zijn hier troef !!We kijken er al vast naar uit naar onze volgende samenwerking ." See you in the future "!!Steve Delorean Time Machine Belgiumlees meer
Steven van Maris
Steven van Maris
09:56 07 Mar 18
Event Samen (voormalig Mijn Organisator) heeft fantastisch werk verricht met het organiseren van ons bedrijfsfeest. Werkend bij een grote multinationale organisatie, heeft Mijn Organisator voor +/- 700 personen een ontzettend gaaf feest er van gemaakt. Duidelijke communicatie, budgetplanning en op een goede manier keuzevrijheid (zonder door de bomen het bos niet meer te zien ) heeft er voor gezorgd dat wij een prachtige avond hebben gehad.lees meer
Bekijk alle beoordelingen
Michiel Zeeuw
Michiel Zeeuw
14:58 14 Nov 19
Topservice!We hebben Evenementenbureau 24-7 Events ingeschakeld om voor onze nieuwjaarsbijeenkomst een geschikte evenementenlocatie te vinden. We waren op zoek naar een locatie voor onze bijeenkomst in de regio Utrecht. We hadden als non-profit organisatie een beperkt budget hiervoor uitgetrokken en wisten dat het moeilijk zou zijn om een geschikte evenementenlocatie te zoeken. Binnen no-time hadden ze een locatie voor ons gevonden en....precies binnen het budget! Wat een geweldige service. We kunnen Evenementenbureau 24-7 Events dan ook iedereen van harte aanbevelen.lees meer
Joyce Achterberg
Joyce Achterberg
09:28 14 Oct 19
Evenementenbureau 24-7 Events is bij ons op school langs geweest. Zij hebben de 3e jaars leerlingen van onze school meer verteld over het organiseren van evenementen. Ze hebben verteld wat er komt kijken bij het organiseren van een congres of bedrijfsfeest. Daarna hebben de leerlingen een pitch mogen maken als huiswerk, waarna ze hun pitch voor de groep hebben mogen presenteren. We hebben het ontzettend leuk gevonden en hopen nog vaker van de diensten van Evenementenbureau 24-7 Events gebruik te mogen makenlees meer
Brainycloud Marketing
Brainycloud Marketing
08:44 21 Aug 19
Fijne samenwerking. Duidelijke communicatie en alles goed geregeld.
Steve Entwistle
Steve Entwistle
11:17 18 Aug 19
Het is steeds fantastisch om met jullie te mogen samenwerken , jullie zijn goed georganiseerd en duidelijke afspraken zijn hier troef !!We kijken er al vast naar uit naar onze volgende samenwerking ." See you in the future "!!Steve Delorean Time Machine Belgiumlees meer
Steven van Maris
Steven van Maris
09:56 07 Mar 18
Event Samen (voormalig Mijn Organisator) heeft fantastisch werk verricht met het organiseren van ons bedrijfsfeest. Werkend bij een grote multinationale organisatie, heeft Mijn Organisator voor +/- 700 personen een ontzettend gaaf feest er van gemaakt. Duidelijke communicatie, budgetplanning en op een goede manier keuzevrijheid (zonder door de bomen het bos niet meer te zien ) heeft er voor gezorgd dat wij een prachtige avond hebben gehad.lees meer
Bekijk alle beoordelingen

Evenementenbureau 24-7 Events

Evenementenbureau

Mercury 247 3769 KD Soesterberg

Telefoon: 085 002 8111

Website: https://247events.nl/
Contact: https://247events.nl/contact/

Openingstijden

maandag
dinsdag
woensdag
donderdag
vrijdag
zaterdag
zondag
09:00-21:00
09:00-21:00
09:00-21:00
09:00-21:00
09:00-21:00
09:00-21:00
Gesloten
Scroll Up