voor ieder evenement een custom made
Online evenement registratie formulier Lees MeerDirect aan de slagvoor ieder evenement een custom made
Online evenement registratie formulierLaat uw evenement registratie door professionals regelen!
maak vandaag nog een afspraak
Van aanmelding tot registratie
Lift jouw Event
Wat zou er met je inbox gebeuren wanneer zich 20, 200 of misschien wel 2000 mensen voor je evenement aanmelden door het sturen van een email? Dat moet je niet willen. Beter is het om voor je evenement gebruik te maken van een online registratie formulier.
Je kunt natuurlijk een standaard online evenement registratie formulier downloaden en daarmee aan de slag gaan. Punt is alleen wel, dat jij het systeem erachter niet kent en vaak meer bezig bent aan het leren van het systeem dan je lief is.
Waarom zou je opnieuw het wiel moeten uitvinden terwijl wij al een panklare oplossing voor je hebben liggen?
Gebruik
Onze Ervaring
We zijn fulltime evenement professionals.
Al onze systemen zijn erop ingericht, om evenementen soepel te laten verlopen. Alles wat van belang is zetten wij voor je op een speciale registratiewebsite.
- De naam, plaats en datum van je evenement.
- Het programma van je evenement.
- De meest gestelde vragen, contactinformatie voor hulp, vragen en assistentie.
- We zorgen voor de juiste branding: sponsors en logo’s van alle partijen
- En natuurlijk het evenement registratieformulier
Wij zorgen ervoor dat alles op de achtergrond vlekkeloos verloopt. Voor tijdens en na de aanmelding van iedere bezoeker.
We maken het
Jij profiteert
Wij maken je online evenement registratie formulier geschikt voor jouw type evenement. Het kan een eenvoudig registratieformulier zijn: Basisgegevens invullen en verzenden, klaar. Maar we kunnen ook een online evenement registratie formulier maken voor de (veel) meer ingewikkelde evenementen.
Denk hierbij aan een online evenement registratie formulier:
- waar meerdere personen tegelijk kunnen worden aangemeld voor je evenement
- Iemand kan kiezen uit meerdere onderdelen via een dropdown menu
- iemand na aanmelden, een evenemententicket toegezonden krijgt
- die rekening houdt met het aantal beschikbare plaatsen voor ieder afzonderlijke workshop, kennissessie of netwerktafel
- Etc, etc
wij organiseren en assisteren
We helpen ……
Je hoeft je niet druk te maken over databases, spreadsheets, beveiliging, validatie en HTML code – daar zijn wij goed in. Wij verwerken alle aanmeldingen, registraties en mutaties. We houden contact met iedereen die zich voor jouw evenement wil aanmelden en heeft aangemeld. Dat scheelt jou een hoop extra werk.
We doen het samen!
Zorg jij voor het inhoudelijke gedeelte van je evenement, dan zorgen wij in de tussentijd dat de aanmelding en registratie voor je evenement vlekkeloos verloopt. Zo werken we samen aan een geweldig evenement.
Online evenement registratie formulier voor ieder evenement
Aanmelding en Registratie voor een congres of bijeenkomst
Het online evenement registratie formulier kan worden aangepast aan elk type zakelijk evenement.
- Congressen
- Netwerksessies of (politieke) bijeenkomst
- Symposium
- Seminar
- Conferentie
- uitgelicht -
in ieder gewenst design. Voor elk type evenement
online evenementen registratie
ieder gewenste huisstijl
geschikt voor congressen, bijeenkomsten en bijscholing
evenement tickets, in huisstijl
accreditatie mogelijkheden
validatie over deelnemer aantallen
privacy beschermd
eventtickets voorzien van scanbare QR code
aanwezigheidscontrole
diensten
Evenement Registratie Service
Het online evenement registratie formulier is geschikt ter ondersteuning van alle soorten evenementen.
- Bijscholing of Permanente Educatie
- Netwerksessies
- Networktable oplossingen
- Congressen
- Zakelijke bijeenkomsten
Evenementen locaties
Niet alleen opdrachtgevers kunnen van onze Inhouse oplossing gebruikmaken. Ook evenementenlocaties kunnen onze tool gebruiken. Op die manier kunnen zij voor hun klant een vlekkeloze evenementen registratie aanbieden.
Wanneer de klant bij de locatie het evenement wil laten plaatsvinden kan onze online registratie de ideale oplossing zijn voor beide partijen.
Wij zorgen dat alles op de achtergrond vlekkeloos verloopt.
huisstijl
Natuurlijk maken we het registratie formulier helemaal in jouw huisstijl of die van je evenement.
Evenementen tickets
We kunnen evenementen tickets maken, geheel in de stijl van jouw evenement.
Validatie
Voor ieder onderdeel van uw bijeenkomst een beperkt aantal plaatsen? Ons systeem zorgt ervoor dat dit vlekkeloos verloopt.
Wanneer het aantal aanmeldingen is bereikt verdwijnt de keuze optie.
Groep aanmeldingen
1 contact persoon kan tot wel 10 personen tegelijkertijd aanmelden en registreren.
En voor iedere persoon kan een eigen programma worden gekozen.
Niet 10x opnieuw een formulier invullen dus!
Bijscholing en Accreditatie
We kunnen van iedere bezoeker de check-in/check-out bijhouden. Ideaal voor Permanente Educatie (PE) sessies of accreditatie van je evenement.
Bescherming privacy
Natuurlijk is ons systeem zo ingeregeld dat de persoonsgegevens van alle deelnemers is gewaarborgd.
JoUw Oplossing
Online evenement registratie formulier voor congres of symposium
Beroepsverenigingen of vakverenigingen die een vakdag, congres of bijscholing organiseren voor hun leden. Dan is het van belang dat het aanmeldingsformulier en registratiewebsite zo goed mogelijk in elkaar zitten.
Wij zorgen ervoor dat alles vlekkeloos verloopt. Voor tijdens en na de aanmelding van iedere bezoeker.
wij bieden:
Het Standaard Service Pakket
Een full Service pakket, voor een zeer aantrekkelijk tarief.
Inhoud:
- Een complete event pagina (Bekijk)
- Registratiemodule (met alles erop en eraan)
- Verwerking van mutaties
- Event toegang tickets worden gemaakt en verzonden
- Indeling van groepen, zalen + subsessies wordt geregeld
- Individueel programma + logistieke informatie worden gemaakt en verzonden
Met 1 muisklik ben jij klaar en wij zorgen voor de rest, lekker!
wij bieden:
Het Totaal Service Pakket
Wanneer het helemaal “af” moet zijn. Jij de inhoud, wij doen (echt) de rest!
Inhoud:
- Een complete event pagina (Bekijk)
- Registratiemodule (met alles erop en eraan)
- Verwerking van mutaties
- Event toegang tickets worden gemaakt en verzonden
- Indeling van groepen, zalen + subsessies wordt geregeld
- Individueel programma + logistieke informatie worden gemaakt en verzonden
- 200 kant-en-klare congresbadges geprint, inclusief hoesje en keycord
- 1 medewerker die jouw gasten ontvangt en de badges uitreikt.
We zijn het verlengstuk van jouw organisatie en zorgen alles vlekkeloos verloopt
wat wil je weten?
Meest gestelde vragen
Heb je een vraag over onze evenement registratie service?
Kijk dan hier even! We hebben de meest gestelde vragen op een rijtje gezet, zodat je snel antwoord hebt.
In deze FAQ vind je informatie over:
- De voordelen van onze service
- Hoe onze service werkt
- Databescherming
- Kosten
- Maatwerk
- Contactgegevens
Staat je vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op. We helpen je graag verder!
Hoe kan ik mijn evenement online promoten met jullie service?
Wij bieden diverse tools om je evenement online te promoten:
- Deel de eventwebsite op sociale media en in nieuwsbrieven.
- Integreer de registratiemodule op jouw website om naadloze inschrijving te bevorderen.
Is online registratie veilig?
Jazeker! Wij gebruiken de veiligste technologieën om jouw data te beschermen.
- Alle data is versleuteld en wordt opgeslagen in beveiligde datacenters.
We voldoen aan de strengste privacyregels, zoals de AVG.
Hoeveel kost een online registratie service?
Onze prijzen zijn afhankelijk van de functies die je nodig hebt en het aantal deelnemers aan je evenement.
- Vraag een vrijblijvende offerte aan via onze website of telefonisch.
We bespreken graag jouw wensen en maken een offerte op maat.
Kan ik de service aanpassen aan mijn wensen?
Jazeker! De service is volledig op maat te maken:
- Kies de gewenste functies en modules.
- Pas de stijl van de registratieformulieren en eventwebsite aan aan jouw huisstijl.
Voeg jouw logo en branding toe aan alle materialen.
Hoe kan ik contact met jullie opnemen?
Je kunt ons op verschillende manieren bereiken:
- Telefoon: +31 (0) 85 002 8111
- E-mail: events@247events.nl
- Website: https://247events.nl/contact/
We helpen je graag met het organiseren van een onvergetelijk evenement!
Contact opnemen
*verplichte velden
Evenementenbureau 24-7 Events
085 - 00 28 111
events@247events.nl