ahoy topman peter van der veer wordt commercieel directeur jaarbeurs Utrecht

door | aug 22 2019 | Nieuwsberichten | 0 Reacties

– BEURSGEBOUW JAARBEURS UTRECHT – Het mag toch wel een opvallende aanstelling genoemd worden: Peter van der Veer die enkele maanden afscheid nam bij Ahoy in Rotterdam, wordt de nieuwe commercieel directeur (CCO) van Jaarbeurs. De geboren Utrechter, keert daarmee terug naar de locatie waar ooit zijn evenementenloopbaan begon.

Peter van der Veer treedt per 23 september 2019 aan als commercieel directeur (CCO) van Jaarbeurs. In deze functie wordt Van der Veer commercieel eindverantwoordelijk voor de businessunits Merken & Content waaronder de eigen titels van Jaarbeurs vallen. Daarnaast is hij verantwoordelijk voor Venue & Service daartoe behoren de titels van derden, de verhuur van de multifunctionele evenementenlocatie, alsmede de horeca. De beide businessunit-directeuren rapporteren aan Peter van der Veer. De invulling van de functie voor CCO is een stap richting een nieuwe commerciële (top)structuur die in het eerste kwartaal 2020 in werking treedt, laat Jaarbeurs weten. Met Albert Arp (CEO) en Franka Morssink (CFO) vormt Peter van der Veer de directie van Jaarbeurs.

Terug op het oude eventnest
‘Peter van der Veer begon zijn carrière bij Jaarbeurs in Utrecht en werkte zich daar op tot general manager marketing & sales. In 2005 stapte hij over naar Rotterdam Ahoy, werd tevens mede-aandeelhouder en sinds 2011 was hij lid directie van Rotterdam Ahoy. Met zijn bevlogenheid en commerciële drive bouwde hij Rotterdam Ahoy uit tot een toonaangevende eventorganisatie. Peter stopte eind 2018 als lid-directie en deed onlangs afstand van zijn aandelen’, aldus het perscommunique van Jaarbeurs.

Peter noemt zijn overstap naar Jaarbeurs een prachtige stap: ‘Jaarbeurs heeft de afgelopen 3 jaar indrukwekkende stappen gezet en heeft daarnaast een enorme ambitie en duidelijke koers uitgezet. Er ligt een uitstekende basis voor de toekomst. Ik kijk er naar uit om deel uit maken van deze directie en de gepassioneerde Jaarbeurs medewerkers. Weer terug naar mijn roots geeft mij ook veel energie en extra drive.’ CEO Albert Arp is in zijn nopjes met de nieuwe commerciële topman: ‘Ik ken Peter al een tijd en hij heeft een indrukwekkend trackrecord en een duidelijke visie. We zetten onverminderd hoog in op de vernieuwing en verbetering. De benoeming van Peter past daarin.’

Over Jaarbeurs
Jaarbeurs onderstreept het belang van oprechte aandacht in de rol die zij speelt bij het verbinden van mensen, merken en markten. Jaarbeurs organiseert en faciliteert het hele jaar door live events en online platformen waarmee zij waardevolle belevingen en verbindingen creëert. Jaarlijks ontvangt Jaarbeurs zo’n 2,5 mln bezoekers voor evenementen en beurzen. Afgelopen jaar huisveste Jaarbeurs de Gouden Giraffe:

BRON: Eventbranche.nl

Evenementenbureau 24-7 Events
5.0
Based on 5 reviews
powered by Google
Michiel Zeeuw
Michiel Zeeuw
14:58 14 Nov 19
Topservice!We hebben Evenementenbureau 24-7 Events ingeschakeld om voor onze nieuwjaarsbijeenkomst een geschikte... evenementenlocatie te vinden. We waren op zoek naar een locatie voor onze bijeenkomst in de regio Utrecht. We hadden als non-profit organisatie een beperkt budget hiervoor uitgetrokken en wisten dat het moeilijk zou zijn om een geschikte evenementenlocatie te zoeken. Binnen no-time hadden ze een locatie voor ons gevonden en....precies binnen het budget! Wat een geweldige service. We kunnen Evenementenbureau 24-7 Events dan ook iedereen van harte aanbevelen.lees meer
Joyce Achterberg
Joyce Achterberg
09:28 14 Oct 19
Evenementenbureau 24-7 Events is bij ons op school langs geweest. Zij hebben de 3e jaars leerlingen van onze school... meer verteld over het organiseren van evenementen. Ze hebben verteld wat er komt kijken bij het organiseren van een congres of bedrijfsfeest. Daarna hebben de leerlingen een pitch mogen maken als huiswerk, waarna ze hun pitch voor de groep hebben mogen presenteren. We hebben het ontzettend leuk gevonden en hopen nog vaker van de diensten van Evenementenbureau 24-7 Events gebruik te mogen makenlees meer
Brainycloud Marketing
Brainycloud Marketing
08:44 21 Aug 19
Fijne samenwerking. Duidelijke communicatie en alles goed geregeld.
Steve Entwistle
Steve Entwistle
11:17 18 Aug 19
Het is steeds fantastisch om met jullie te mogen samenwerken , jullie zijn goed georganiseerd en duidelijke afspraken... zijn hier troef !!We kijken er al vast naar uit naar onze volgende samenwerking ." See you in the future "!!Steve Delorean Time Machine Belgiumlees meer
Steven van Maris
Steven van Maris
09:56 07 Mar 18
Event Samen (voormalig Mijn Organisator) heeft fantastisch werk verricht met het organiseren van ons bedrijfsfeest.... Werkend bij een grote multinationale organisatie, heeft Mijn Organisator voor +/- 700 personen een ontzettend gaaf feest er van gemaakt. Duidelijke communicatie, budgetplanning en op een goede manier keuzevrijheid (zonder door de bomen het bos niet meer te zien ) heeft er voor gezorgd dat wij een prachtige avond hebben gehad.lees meer
Bekijk alle beoordelingen
Evenementenbureau 24-7 Events
5.0
Based on 5 reviews
powered by Google
Michiel Zeeuw
Michiel Zeeuw
14:58 14 Nov 19
Topservice!We hebben Evenementenbureau 24-7 Events ingeschakeld om voor onze nieuwjaarsbijeenkomst een geschikte... evenementenlocatie te vinden. We waren op zoek naar een locatie voor onze bijeenkomst in de regio Utrecht. We hadden als non-profit organisatie een beperkt budget hiervoor uitgetrokken en wisten dat het moeilijk zou zijn om een geschikte evenementenlocatie te zoeken. Binnen no-time hadden ze een locatie voor ons gevonden en....precies binnen het budget! Wat een geweldige service. We kunnen Evenementenbureau 24-7 Events dan ook iedereen van harte aanbevelen.lees meer
Joyce Achterberg
Joyce Achterberg
09:28 14 Oct 19
Evenementenbureau 24-7 Events is bij ons op school langs geweest. Zij hebben de 3e jaars leerlingen van onze school... meer verteld over het organiseren van evenementen. Ze hebben verteld wat er komt kijken bij het organiseren van een congres of bedrijfsfeest. Daarna hebben de leerlingen een pitch mogen maken als huiswerk, waarna ze hun pitch voor de groep hebben mogen presenteren. We hebben het ontzettend leuk gevonden en hopen nog vaker van de diensten van Evenementenbureau 24-7 Events gebruik te mogen makenlees meer
Brainycloud Marketing
Brainycloud Marketing
08:44 21 Aug 19
Fijne samenwerking. Duidelijke communicatie en alles goed geregeld.
Steve Entwistle
Steve Entwistle
11:17 18 Aug 19
Het is steeds fantastisch om met jullie te mogen samenwerken , jullie zijn goed georganiseerd en duidelijke afspraken... zijn hier troef !!We kijken er al vast naar uit naar onze volgende samenwerking ." See you in the future "!!Steve Delorean Time Machine Belgiumlees meer
Steven van Maris
Steven van Maris
09:56 07 Mar 18
Event Samen (voormalig Mijn Organisator) heeft fantastisch werk verricht met het organiseren van ons bedrijfsfeest.... Werkend bij een grote multinationale organisatie, heeft Mijn Organisator voor +/- 700 personen een ontzettend gaaf feest er van gemaakt. Duidelijke communicatie, budgetplanning en op een goede manier keuzevrijheid (zonder door de bomen het bos niet meer te zien ) heeft er voor gezorgd dat wij een prachtige avond hebben gehad.lees meer
Bekijk alle beoordelingen

Evenementenbureau 24-7 Events

Openingstijden

maandag
dinsdag
woensdag
donderdag
vrijdag
zaterdag
zondag
09:00-21:00
09:00-21:00
09:00-21:00
09:00-21:00
09:00-21:00
09:00-21:00
Gesloten
Scroll Up