24-7 Events in vakjury Nationale Meeting Award 2020

Op 16 maart 2020 worden alweer voor de vijfde keer de Nationale Meeting Awards uitgereikt aan de beste meeting- en eventlocaties in Nederland die uitblinken in kwaliteit, gastervaring en ondernemerschap en zich continu blijven verbeteren.

De Nationale Meeting Award is een initiatief van Meeting Magazine, MeetingReview, Vergaderhamers en CLC-VECTA. Daarnaast is Mystery Review dit jaar preferred supplier van de award.

Sinds 2016 uitreiking Nationale Meeting Award

Deze algemene, onafhankelijke prijs wordt sinds 2016 uitgereikt.

Motivatie voor deze nieuwe award vanuit de founding partners was het feit dat er in Nederland nog geen algemene en onafhankelijke prijs bestond voor de beste meeting- en eventlocatie.

24-7 Events in vakjury categorie XXL

De Nationale Meeting Award kent vijf categorieën, onderverdeeld in maximale capaciteit in theateropstelling van de grootste zaal. Evenementenbureau 24-7 Events zal door Inge Kruiver-Severijnen worden vertegenwoordigd als vakjurylid in de categorie XXL. 

  • categorie S (capaciteit tot 25 personen)
  • categorie M (capaciteit tot 100 personen)
  • categorie L (capaciteit tot 250 personen)
  • categorie XL (capaciteit tot 500 personen)
  • categorie XXL (capaciteit vanaf 500 personen)

Deelname aan de Nationale Meeting Award is gratis. De winnaar wordt bepaald aan de hand van de hoogste totaalscore. Die totaalscore wordt behaald in drie rondes:

  1. Ronde 1A: Nominatie op basis van voordracht door geselecteerde experts uit de branche (10 locaties per categorie)
    Ronde 1B: Nominatie op basis van gastervaring en ervaring van boekers (10 locaties per categorie)
  2. Ronde 2: Kwaliteitsmeting website + mystery call en aanvraag van offerte van locaties uit de top 20 per categorie uit ronde 1

Ronde 3: Locatiebezoek top 10 per categorie door vakjury

Veiligheid, gezondheid en milieu

Als organisator van congressen, bedrijfsfeesten of andere evenementen stellen wij hoge eisen vwb de borging van veiligheid, gezondheid en milieu. Bij elke nieuwe locatie die wij bezoeken voeren we een zgn HSSE check uit. Wij kijken naar de toegankelijkheid van een locatie, voedsel hygiëne (HACCP), risico alcoholconsumptie, calamiteiten, veiligheid van de locatie, uitrusting noodmaatregelen, etc.

Aan de hand van dit rapport beoordelen wij of de locatie perfect op orde en veilig is. Maar wij noteren ook zaken die voor verbetering vatbaar zijn. Als een locatie echt achterblijft dan stellen wij de opdrachtgever hiervan op de hoogte met het advies de locatie niet te gebruiken.

Om nu als jurylid te mogen deelnemen aan de Nationale Meeting Award is voor ons dan ook een bekroning op ons werk.

Evenementenbureau 24-7 Events
5.0
Based on 5 reviews
powered by Google
Michiel Zeeuw
Michiel Zeeuw
14:58 14 Nov 19
Topservice!We hebben Evenementenbureau 24-7 Events ingeschakeld om voor onze nieuwjaarsbijeenkomst een geschikte... evenementenlocatie te vinden. We waren op zoek naar een locatie voor onze bijeenkomst in de regio Utrecht. We hadden als non-profit organisatie een beperkt budget hiervoor uitgetrokken en wisten dat het moeilijk zou zijn om een geschikte evenementenlocatie te zoeken. Binnen no-time hadden ze een locatie voor ons gevonden en....precies binnen het budget! Wat een geweldige service. We kunnen Evenementenbureau 24-7 Events dan ook iedereen van harte aanbevelen.lees meer
Joyce Achterberg
Joyce Achterberg
09:28 14 Oct 19
Evenementenbureau 24-7 Events is bij ons op school langs geweest. Zij hebben de 3e jaars leerlingen van onze school... meer verteld over het organiseren van evenementen. Ze hebben verteld wat er komt kijken bij het organiseren van een congres of bedrijfsfeest. Daarna hebben de leerlingen een pitch mogen maken als huiswerk, waarna ze hun pitch voor de groep hebben mogen presenteren. We hebben het ontzettend leuk gevonden en hopen nog vaker van de diensten van Evenementenbureau 24-7 Events gebruik te mogen makenlees meer
Brainycloud Marketing
Brainycloud Marketing
08:44 21 Aug 19
Fijne samenwerking. Duidelijke communicatie en alles goed geregeld.
Steve Entwistle
Steve Entwistle
11:17 18 Aug 19
Het is steeds fantastisch om met jullie te mogen samenwerken , jullie zijn goed georganiseerd en duidelijke afspraken... zijn hier troef !!We kijken er al vast naar uit naar onze volgende samenwerking ." See you in the future "!!Steve Delorean Time Machine Belgiumlees meer
Steven van Maris
Steven van Maris
09:56 07 Mar 18
Event Samen (voormalig Mijn Organisator) heeft fantastisch werk verricht met het organiseren van ons bedrijfsfeest.... Werkend bij een grote multinationale organisatie, heeft Mijn Organisator voor +/- 700 personen een ontzettend gaaf feest er van gemaakt. Duidelijke communicatie, budgetplanning en op een goede manier keuzevrijheid (zonder door de bomen het bos niet meer te zien ) heeft er voor gezorgd dat wij een prachtige avond hebben gehad.lees meer
Bekijk alle beoordelingen
Evenementenbureau 24-7 Events
5.0
Based on 5 reviews
powered by Google
Michiel Zeeuw
Michiel Zeeuw
14:58 14 Nov 19
Topservice!We hebben Evenementenbureau 24-7 Events ingeschakeld om voor onze nieuwjaarsbijeenkomst een geschikte... evenementenlocatie te vinden. We waren op zoek naar een locatie voor onze bijeenkomst in de regio Utrecht. We hadden als non-profit organisatie een beperkt budget hiervoor uitgetrokken en wisten dat het moeilijk zou zijn om een geschikte evenementenlocatie te zoeken. Binnen no-time hadden ze een locatie voor ons gevonden en....precies binnen het budget! Wat een geweldige service. We kunnen Evenementenbureau 24-7 Events dan ook iedereen van harte aanbevelen.lees meer
Joyce Achterberg
Joyce Achterberg
09:28 14 Oct 19
Evenementenbureau 24-7 Events is bij ons op school langs geweest. Zij hebben de 3e jaars leerlingen van onze school... meer verteld over het organiseren van evenementen. Ze hebben verteld wat er komt kijken bij het organiseren van een congres of bedrijfsfeest. Daarna hebben de leerlingen een pitch mogen maken als huiswerk, waarna ze hun pitch voor de groep hebben mogen presenteren. We hebben het ontzettend leuk gevonden en hopen nog vaker van de diensten van Evenementenbureau 24-7 Events gebruik te mogen makenlees meer
Brainycloud Marketing
Brainycloud Marketing
08:44 21 Aug 19
Fijne samenwerking. Duidelijke communicatie en alles goed geregeld.
Steve Entwistle
Steve Entwistle
11:17 18 Aug 19
Het is steeds fantastisch om met jullie te mogen samenwerken , jullie zijn goed georganiseerd en duidelijke afspraken... zijn hier troef !!We kijken er al vast naar uit naar onze volgende samenwerking ." See you in the future "!!Steve Delorean Time Machine Belgiumlees meer
Steven van Maris
Steven van Maris
09:56 07 Mar 18
Event Samen (voormalig Mijn Organisator) heeft fantastisch werk verricht met het organiseren van ons bedrijfsfeest.... Werkend bij een grote multinationale organisatie, heeft Mijn Organisator voor +/- 700 personen een ontzettend gaaf feest er van gemaakt. Duidelijke communicatie, budgetplanning en op een goede manier keuzevrijheid (zonder door de bomen het bos niet meer te zien ) heeft er voor gezorgd dat wij een prachtige avond hebben gehad.lees meer
Bekijk alle beoordelingen

Evenementenbureau 24-7 Events

Openingstijden

maandag
dinsdag
woensdag
donderdag
vrijdag
zaterdag
zondag
09:00-21:00
09:00-21:00
09:00-21:00
09:00-21:00
09:00-21:00
09:00-21:00
Gesloten
Scroll Up