Central Studio’s in Utrecht

Gietijzerstraat 3-5, 3534 AV Utrecht

Bent u op zoek naar een veelzijdige blackbox locatie voor uw congres, vergadering of bedrijfsfeest in het hart van Nederland? Dan willen wij u graag laten kennismaken met Central Studio’s in Utrecht!

Mogelijkheden
Central Studio’s, gelegen in Utrecht, is een multifunctionele blackbox evenementenlocatie. Er worden jaarlijks diverse evenementen georganiseerd waaronder productpresentaties, congressen, exposities, kleine tot middelgrote beurzen, (sitdown) diners, personeelsfeesten, theatershows, dansfeesten. Central Studio’s in Utrecht biedt meerdere zalen met veel mogelijkheden om spraakmakende evenementen waar te kunnen maken.

Lees meer

Ruimtes
Deze locatie beschikt over 3 koppelbare zalen met een totaaloppervlak van 2.200 m² en kan uitstekend worden gebruikt voor uw congreslocatie in Utrecht. Het vloeroppervlak kan, indien gewenst, nog worden uitbreidt. Studio 1 biedt ruimte aan een plenaire bijeenkomst tot 1.200 bezoekers. Studio 2 heeft een capaciteit tot ca. 800 gasten voor een plenaire bijeenkomst. Ook voor kleinere evenementen biedt Central Studio’s in Utrecht vele mogelijkheden. De zalen zijn aan te passen in grootte door middel van bijvoorbeeld zwart theaterdoek.

Bereikbaarheid
De geografische ligging is belangrijk bij de keuze van een locatie. Vanaf de A2 ben je binnen vijf minuten bij Central Studio’s in Utrecht. Central Studio’s in Utrecht bied uw gasten ruime parkeergelegenheid en maakt altijd een mobiliteitsplan op maat.

Parkeren
Parkeren is bij Central Studio’s in Utrecht kosteloos. Naast de ruime parkeergelegenheid en uitstekende ligging is deze congreslocatie ook met het openbaar vervoer erg goed bereikbaar. Deze locatie ligt op vijf minuten lopen vanaf NS Station Utrecht Zuilen. Vanuit Amsterdam en Utrecht Centraal stopt er op Station Utrecht Zuilen vier keer per uur een trein. De aankomst- en vertrekhaltes van de stadsbusdienst lijn 5 vindt u recht voor onze hoofdingang. Het is ook mogelijk om shuttlevervoer van en naar het Centraal Station Utrecht in te zetten.

Historie
Waar vroeger aan enorme metalen constructies werd gebouwd, wordt in begin jaren ‘90 o.a. de populaire televisieserie Goudkust opgenomen. Met de verhuizing van Goudkust naar Hilversum komt er ruimte voor events. Sinds 1992 is Central Studio’s in Utrewcht het decor van vele soorten events. Tijdens de verbouwing van de voormalige fabriekshal naar studio onderging het gebouw een ware transformatie wat resulteerde in een gefaciliteerde blackbox evenementenlocatie.

Contact
Bent u benieuwd naar de mogelijkheden? Neem dan telefonisch contact op of stuur ons een email!

Zalenoverzicht

Studio 1

tot 2000 personen

1000 m2

Studio 2

tot 1200 personen

800 m2

Studio 3

tot 300 personen

200 m2

Vraag direct een offerte aan

Wilt u gebruikmaken van de faciliteiten van Central Studio’s in Utrecht? We maken graag een offerte op maat voor u.

Offerte aanvraag Congrescentrum Flint

Evenementenbureau 24-7 Events
5.0
Based on 7 reviews
powered by Google
inge a.h. kruiver-severijnen
inge a.h. kruiver-severijnen
10:24 04 Jun 20
Niet alleen events bij 24/7 Events. Ik kwam erachter dat 24/7 Events je ook heel goed kan helpen met het maken van een... nieuwe website voor je bedrijf, consultancy, etc. Want wat doe je als ondernemer tijdens de crisis? In ieder geval niet stilzitten. Met uitgebreide begeleiding en hulp van 24/7 Events, is mijn gloednieuwe website de afgelopen dagen opgebouwd, SEO geoptimaliseerd en mobiel vriendelijk gemaakt. Top service en engelengeduld.lees meer
Michiel Zeeuw
Michiel Zeeuw
14:58 14 Nov 19
Topservice!We hebben Evenementenbureau 24-7 Events ingeschakeld om voor onze nieuwjaarsbijeenkomst een geschikte... evenementenlocatie te vinden. We waren op zoek naar een locatie voor onze bijeenkomst in de regio Utrecht. We hadden als non-profit organisatie een beperkt budget hiervoor uitgetrokken en wisten dat het moeilijk zou zijn om een geschikte evenementenlocatie te zoeken. Binnen no-time hadden ze een locatie voor ons gevonden en....precies binnen het budget! Wat een geweldige service. We kunnen Evenementenbureau 24-7 Events dan ook iedereen van harte aanbevelen.lees meer
Joyce Achterberg
Joyce Achterberg
09:28 14 Oct 19
Evenementenbureau 24-7 Events is bij ons op school langs geweest. Zij hebben de 3e jaars leerlingen van onze school... meer verteld over het organiseren van evenementen. Ze hebben verteld wat er komt kijken bij het organiseren van een congres of bedrijfsfeest. Daarna hebben de leerlingen een pitch mogen maken als huiswerk, waarna ze hun pitch voor de groep hebben mogen presenteren. We hebben het ontzettend leuk gevonden en hopen nog vaker van de diensten van Evenementenbureau 24-7 Events gebruik te mogen makenlees meer
Brainycloud Marketing
Brainycloud Marketing
08:44 21 Aug 19
Fijne samenwerking. Duidelijke communicatie en alles goed geregeld.
Steve Entwistle
Steve Entwistle
11:17 18 Aug 19
Het is steeds fantastisch om met jullie te mogen samenwerken , jullie zijn goed georganiseerd en duidelijke afspraken... zijn hier troef !!We kijken er al vast naar uit naar onze volgende samenwerking ." See you in the future "!!Steve Delorean Time Machine Belgiumlees meer
Steven van Maris
Steven van Maris
09:56 07 Mar 18
Event Samen (voormalig Mijn Organisator) heeft fantastisch werk verricht met het organiseren van ons bedrijfsfeest.... Werkend bij een grote multinationale organisatie, heeft Mijn Organisator voor +/- 700 personen een ontzettend gaaf feest er van gemaakt. Duidelijke communicatie, budgetplanning en op een goede manier keuzevrijheid (zonder door de bomen het bos niet meer te zien ) heeft er voor gezorgd dat wij een prachtige avond hebben gehad.lees meer
Volgende beoordelingen
Evenementenbureau 24-7 Events
5.0
Based on 7 reviews
powered by Google
inge a.h. kruiver-severijnen
inge a.h. kruiver-severijnen
10:24 04 Jun 20
Niet alleen events bij 24/7 Events. Ik kwam erachter dat 24/7 Events je ook heel goed kan helpen met het maken van een... nieuwe website voor je bedrijf, consultancy, etc. Want wat doe je als ondernemer tijdens de crisis? In ieder geval niet stilzitten. Met uitgebreide begeleiding en hulp van 24/7 Events, is mijn gloednieuwe website de afgelopen dagen opgebouwd, SEO geoptimaliseerd en mobiel vriendelijk gemaakt. Top service en engelengeduld.lees meer
Michiel Zeeuw
Michiel Zeeuw
14:58 14 Nov 19
Topservice!We hebben Evenementenbureau 24-7 Events ingeschakeld om voor onze nieuwjaarsbijeenkomst een geschikte... evenementenlocatie te vinden. We waren op zoek naar een locatie voor onze bijeenkomst in de regio Utrecht. We hadden als non-profit organisatie een beperkt budget hiervoor uitgetrokken en wisten dat het moeilijk zou zijn om een geschikte evenementenlocatie te zoeken. Binnen no-time hadden ze een locatie voor ons gevonden en....precies binnen het budget! Wat een geweldige service. We kunnen Evenementenbureau 24-7 Events dan ook iedereen van harte aanbevelen.lees meer
Joyce Achterberg
Joyce Achterberg
09:28 14 Oct 19
Evenementenbureau 24-7 Events is bij ons op school langs geweest. Zij hebben de 3e jaars leerlingen van onze school... meer verteld over het organiseren van evenementen. Ze hebben verteld wat er komt kijken bij het organiseren van een congres of bedrijfsfeest. Daarna hebben de leerlingen een pitch mogen maken als huiswerk, waarna ze hun pitch voor de groep hebben mogen presenteren. We hebben het ontzettend leuk gevonden en hopen nog vaker van de diensten van Evenementenbureau 24-7 Events gebruik te mogen makenlees meer
Brainycloud Marketing
Brainycloud Marketing
08:44 21 Aug 19
Fijne samenwerking. Duidelijke communicatie en alles goed geregeld.
Steve Entwistle
Steve Entwistle
11:17 18 Aug 19
Het is steeds fantastisch om met jullie te mogen samenwerken , jullie zijn goed georganiseerd en duidelijke afspraken... zijn hier troef !!We kijken er al vast naar uit naar onze volgende samenwerking ." See you in the future "!!Steve Delorean Time Machine Belgiumlees meer
Steven van Maris
Steven van Maris
09:56 07 Mar 18
Event Samen (voormalig Mijn Organisator) heeft fantastisch werk verricht met het organiseren van ons bedrijfsfeest.... Werkend bij een grote multinationale organisatie, heeft Mijn Organisator voor +/- 700 personen een ontzettend gaaf feest er van gemaakt. Duidelijke communicatie, budgetplanning en op een goede manier keuzevrijheid (zonder door de bomen het bos niet meer te zien ) heeft er voor gezorgd dat wij een prachtige avond hebben gehad.lees meer
Volgende beoordelingen

Evenementenbureau 24-7 Events

Openingstijden

maandag
dinsdag
woensdag
donderdag
vrijdag
zaterdag
zondag
09:00-21:00
09:00-21:00
09:00-21:00
09:00-21:00
09:00-21:00
09:00-21:00
Gesloten
Scroll Up